quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:01 schreef DemonRage het volgende:
Ach waarom zouden we ons druk maken om dat gedoe met die radarbeelden... op weerwoord.be zijn sommigen zo goed om screenshots te maken van die beelden en online te pleuren. Gewoon die screenshots kopiëren dan.
Iedereen kan op zijn klompen aanvoelen dat het verboden isquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Nu kunnen we flauw zijn en in de MOD topic gaan roepen dat het nergens staat dat het verboden is..maar of dat nu zo slim is..![]()
in Eindhoven half bewolkt, droog geen neerslag en vochtig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen kan op zijn klompen aanvoelen dat het verboden isen nu gaan we weer gauw ontopic, want het begint hier behoorlijk donker te worden
en de regen neemt langzaam toe
heh hehquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
hee, pst... radarbeeldje hebben, GRATIS?
![]()
Baarle-Nassau-Hertog spoelt vast naar België toequote:Op donderdag 28 juli 2005 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
hee, pst... radarbeeldje hebben, GRATIS?
![]()
pff... niet dus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:52 schreef DemonRage het volgende:
Over die MCS (ten westen van Luxemburg) uit de guidance van het KNMI:
[afbeelding]
Er staat deze tekst bij:
[..]
Dus....
Voor 90 cent vertel ik het jequote:Op donderdag 28 juli 2005 21:04 schreef KillerDream het volgende:
Oke, wat is de status van de supercell?
Waar is hier?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:11 schreef Dagonet het volgende:
Het licht is hier aan het veranderen, en het is totaal windstil, zal zo wel gaan onweren.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor 90 cent vertel ik het je![]()
En de onweersnacht waaraan hij refereert kan ik me nog prima herinneren, ik zat in een campertje op een camping in Drenthe. Spectaculaire nacht...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:12 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Waar is hier?
Op weerwoord.be verteld net iemand dat het noorden misschien wel een MCS krijgt
Hey, ik ben naast Hollander ook een handelaar he.. ik kan vervolgens 10 mensen hetzelfde antwoord geven, 8.10 verdiend dus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Hier heeft de lucht trouwens een vreemd roze kleurtje gekregen....
Nee hoorquote:
bronquote:de tweelinggemeente Baarle-Nassau-Hertog
En de winkels zijn er altijd open op zondag...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
[..]
bron
Is een hoop interessants over dat dorpje te melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |