quote:Een woordvoerder van de politie vergeleek de situatie met het noodweer bij het Italiaanse Gardameer in 2002
Vriend van de familie of vriend van Theo van Gogh?quote:"Gijs van de Westenlaken, vriend van de familie..."
Tijdelijke bewoners?quote:"De bemanning van de Discovery gaat de tijdelijke bewoners van het ISS ruimtestation aflossen"
Vrij ranzigquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het raarste nieuws van vandaag vond ik het bericht over een Indonesische vrouw die 27 jaar met een dooie baby in haar buik heeft rondgelopen.
Meestal "verstenen" zulke resten volgens mij, er zijn vast plaatjes van te vinden (die ik hier niet postquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het raarste nieuws van vandaag vond ik het bericht over een Indonesische vrouw die 27 jaar met een dooie baby in haar buik heeft rondgelopen.
Stond in Spits en Metro. Ik snap het ook niet. Dat gaat toch gewoon rotten? Het is chirurgisch verwijderd. Dat was niet eerder gedaan omdat de vrouw er geen geld voor had.quote:
neen hoor. Het versteend. Vaak zijn er ook berichten van mensen die een tweelingsbroeg/zus in zich hebben zitten enzo (ook versteend uiteraard)quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Stond in Spits en Metro. Ik snap het ook niet. Dat gaat toch gewoon rotten? Het is chirurgisch verwijderd. Dat was niet eerder gedaan omdat de vrouw er geen geld voor had.
ik heb nog een versteende koe op sterk water, die werd gebruikt voor een rechtzaak.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
neen hoor. Het versteend. Vaak zijn er ook berichten van mensen die een tweelingsbroeg/zus in zich hebben zitten enzo (ook versteend uiteraard)
Hm, vaag... Maar wat houdt dat 'verstenen' dan in? Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef -Lay-Z- het volgende:
neen hoor. Het versteend. Vaak zijn er ook berichten van mensen die een tweelingsbroeg/zus in zich hebben zitten enzo (ook versteend uiteraard)
Wat ben ik, een arts ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, vaag... Maar wat houdt dat 'verstenen' dan in? Hoe werkt dat?
Want ? Er was iemand met 'een stomp voorwerp' vermoord ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:13 schreef alsem het volgende:
ik heb nog een versteende koe op sterk water, die werd gebruikt voor een rechtzaak.
zo praat je niet over mijn topicquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:16 schreef Chello200 het volgende:
Het is komkommertijd !
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:07 schreef Sadar het volgende:
Ik hoor net op 3FM dat er ergens een koe op de rails staat
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:25 schreef WaSTeiL het volgende:
Komkommers in de aanbieding.. nu 2 kilo voor de prijs van 1!!!!
[afbeelding]
Boeien, allemaalquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
net weer op Slam FM nieuws:
"In Diemen is een drugsvonst gedaan. X aantal kilo amfetamine aangetroffen, de grondstof van XTC"
is gewoon onzin
tis toch raar dat onze nieuwsvoorziening zoveel onzin uitkraamt?quote:
Dit bericht dan. Er word gesproken over vrijwillig inleveren van drugs, maar wat zou jij doen als er een drugshond in je kruis staat te snuffelen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:10 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
tis toch raar dat onze nieuwsvoorziening zoveel onzin uitkraamt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |