Tong zag het directquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Max Pam was inderdaad de schaker op de foto![]()
Tja die kan het ook heel goed zijn ....quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:53 schreef milagro het volgende:
gina lollobrigida
Fransman. Bekend van één boek. (Hoewel hij er meer geschreven heeft.)quote:
Scrut!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:24 schreef Tokay het volgende:
Schrijver van Papillon? Henri Charrière?
Lees ook: La controverse: Papillon "Epinglé"(Presses de la Cité) van Gerard de Villiersquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
Zal toch niet dan baal ik dat ik het niet zelf zag. Banco z'n tweede boek is ook een aanrader
En nu wat eerbiediger, jongedame!quote:
Kom op, kom op, zeg z'n naam dan!quote:
sooty toch...quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef sooty het volgende:
Suares of Soares van Portugal ?
ik geef de anderen een kans, het mag duidelijk zijn dat ik, zoals gewoonlijk, weet wie het isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
quote:
Sowwy.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:36 schreef Tokay het volgende:
Het is een Turk, sooty!
ja met een snor en dus een snackbar, leek hem handigquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Premier van Turkije
Hihi.quote:
Aan zelfvertrouwen ontbreekt het je niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:36 schreef milagro het volgende:
[..]
ik geef de anderen een kans, het mag duidelijk zijn dat ik, zoals gewoonlijk, weet wie het is
...
Deze kan ik niet goed rekenen, tong.quote:
Punt voor da Scrut.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Erdogan
Yepquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:54 schreef milagro het volgende:
eddie vedder?
well duh!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
Jij wist het al die tijd al zeker?
natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Millagro vindt zich te goed om te zeggen dat het Keith Haring betreft?
Pol Pot is......., nou ja ......, het antwoord is goedquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:32 schreef Tokay het volgende:
Pol Pot?
Credit where credit is due.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:33 schreef milagro het volgende:
[..]
...
maar niet te goed om te zeggen dat het ijziNgwekkend is
zeur niet, raad liever mijn plaatje van van Bronckhorstquote:
komma trut dan altijd nog, hè, lichtgeraaktequote:
halllllooooooooooo this is milagroooooooooo ergooooooooquote:
Ik ben GOOOOOOOEEEEEDDDDDquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:54 schreef milagro het volgende:
[..]
halllllooooooooooo this milagroooooooooo ergoooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
en jakhals dury is goed !!! dood ook![]()
Idd bijna niet te herkennen. Mooie kwetsbare man met polio uit z'n jeugd maar wel op nummer één in top of the pops.quote:
Hoi Diaanquote:
Ow die was er zeker op nav het overlijden van M. Toonder.... wist ik trouwens niet dat die erop was.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi DiaanWas even naar Bommel aan het kijken.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die was er zeker op nav het overlijden van M. Toonder.... wist ik trouwens niet dat die erop was.
Nee, idd. Wel een leuke film.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Was natuurlijk ook niet vooruit te zien dat hij gisteren zou overlijden....
Zo rond 85 kwam het in NL op de buis schat ik en later is het ook nog herhaald op FOXkids.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ja ook na mijn tijd. Denk wel in mijn zoons tijd maar ik heb deze nog nooit voorbij zien komen.
Ja, ik ben er wel maar ik weet het ook nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Er is iemand anders van de jonkies in de rjp?
85? nee dat heb ik dan gemist...quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo rond 85 kwam het in NL op de buis schat ik en later is het ook nog herhaald op FOXkids.
Ik had het niet over diegene die jong van geest zijn Scrut. Dat zijn alle deelnemers van RJP.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel maar ik weet het ook niet![]()
The Littlebits heet die wezens.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Littlebits heet die wezens.
Laat ik het zo zeggen sommige series zijn ook nog leuk als je ouder bent. Deze niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Echt nog nooit van gehoord.....is het leuk?
[afbeelding]
Ja dat is waar...quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen sommige series zijn ook nog leuk als je ouder bent. Deze niet.
Das Remi en Jolicoeur.
Ow ja dit ken ik wel.... hmm Candy?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Terwijl wij wachten tot Tong die walrus raad:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja dit ken ik wel.... hmm Candy?
Eerst zeggen wie die walrus is!quote:
en weet je ook hoe hij heet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
De bedenker van Paulus?
Hoe kom ik dan bij Ko van Dijk?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Nee hij heet Jean Dulieu (pseudoniem voor zijn naam Jan van Oort)
Really dont know. Volgens mij is dat ook iemand anders....quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe kom ik dan bij Ko van Dijk?
Woei. Milagro.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:37 schreef milagro het volgende:
voor Tong :
[afbeelding]
en ik ga in bed tv kijken en boekie lezen endus
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Really dont know. Volgens mij is dat ook iemand anders....
Dat is trouwens Peter Paulus Post uit de Boomhut.....
Ook niet. Hij had een naam waar volwassenen met een dirty mind om in een deuk liggen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:05 schreef Diaan73 het volgende:
ow nee dat is die postbode uit Zaai.... ze lijken wel erg op elkaar...
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:09 schreef Tokay het volgende:
O, nee, ik vergis me, Anton Gleuf.
Ja, ik ben weer een paar dagen op het thuisfront.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey TokayWeer terug in het land?
Geen Postbode Siemen, uit Ko de Boswachtershow.
Burny was Ko en regisseerde het.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef Tokay het volgende:
Iets van en met Burny Bos toch, was echt een heel leuk programma. Ko de Boswachtershow.
Videopost!
We begonnen je al te missen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer een paar dagen op het thuisfront.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Bollo Bries en Bondgenoten?
Ja zeg nou moet ik dus mijn nichtje van 3 uit haar bed gaan bellen dus.quote:
En dat meen je echt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
We begonnen je al te missen.
Nee doe dat maar niet. Het is op ned.3 op Zappflat en ook op Ketnet. Product van Studio100quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja zeg nou moet ik dus mijn nichtje van 3 uit haar bed gaan bellen dus.
Ik maak toch nooit grappen? Was allemaal rappende negers en r&b soulzangeresjes aan het posten en niemand kende ze.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
En dat meen je echt?![]()
Diaan, die poppetjes zien er schattig uit, maar ik ken ze niet.
Kijk dat is goed.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:20 schreef Berkery het volgende:
Bumba?
Niet echt, Zoë is vooral gek op de Teletubbies & reclameblokkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk dat is goed.....
wordt er bij jullie ook naar gekeken Berkery?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:23 schreef Berkery het volgende:
[..]
Niet echt, Zoë is vooral gek op de Teletubbies & reclameblokken.
Keek Ano ook altijd naar!quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:23 schreef Berkery het volgende:
[..]
Niet echt, Zoë is vooral gek op de Teringtubbies & reclameblokken.
Kon niks beters vinden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:26 schreef sooty het volgende:
Een interlaced plaatje is soow 1992, Mr_a.
Wat is in godesnaam een interlaced plaatje??quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:26 schreef sooty het volgende:
Een interlaced plaatje is soow 1992, Mr_a.
Nee, punkbandje USA.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:29 schreef sooty het volgende:
Gokje: Right said Fred ?
Daar ben je mooi klaar mee... kun je geen dvds van kopen, gelukkig is het genoeg (teveel) op tv.quote:
Dat zijn die streepies tussendoor als je (goed) kijkt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat is in godesnaam een interlaced plaatje??![]()
....
Neem me niet kwalijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik maak toch nooit grappen? Was allemaal rappende negers en r&b soulzangeresjes aan het posten en niemand kende ze.![]()
Ow ja ik zie het, dat heb ik soms ook met foto's op mn telefoon. Erg irriquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:32 schreef sooty het volgende:
[..]
Dat zijn die streepies tussendoor als je (goed) kijkt.
Ook maar even gekeken. Zegt me werkelijk helemaal niets.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:31 schreef Berkery het volgende:
Ik wilde Disturbed gokken maar toen zag ik de url![]()
Ik heb bijna met alle users aparte categorieën. Met Diaan oud jeugdsentiment, met TH leuke vrouwen. Met Pos TP/ Seriemoordenaars/ ander tuig, met Tong sport en met jou blingende negers en negerinnen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk.
Ach gossie, ja, da's ook wel een speciale categorie natuurlijk.![]()
Ging om die dikke daar achter. Goldfinger heet die en zo heet de band ook. Speelde veel Tony Hawk Pro Skater en daar kwamen een paar nummers van hun voorbij.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm dan komt het op Tokay en mij aan..... dit is in ieder geval James Bond
Jij bent wel heel erg allround.... want acteurs/actrices/politici ken je ook heeeeeeel erg veul.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb bijna met alle users aparte categorieën. Met Diaan oud jeugdsentiment, met TH leuke vrouwen. Met Pos TP/ Seriemoordenaars/ ander tuig, met Tong sport en met jou blingende negers en negerinnen.
Ow okay, de film ken ik wel... maar wist het zo niet. De naam voor een band kende ik niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ging om die dikke daar achter. Goldfinger heet die en zo heet de band ook. Speelde veel Tony Hawk Pro Skater en daar kwamen een paar nummers van hun voorbij.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent wel heel erg allround.... want acteurs/actrices/politici ken je ook heeeeeeel erg veul.![]()
Lekker weertje idd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar waar hij zit, zou ik ook wel willen zitten.
Zo ken ik er nog wel een paar, mr_a.; volledig onbekende bandjes en ander gespuis: Daar kan ik dit topic wel mee vullen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ging om die dikke daar achter. Goldfinger heet die en zo heet de band ook. Speelde veel Tony Hawk Pro Skater en daar kwamen een paar nummers van hun voorbij.
Dacht dat ze bekender waren.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:48 schreef sooty het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar, mr_a.; volledig onbekende bandjes en ander gespuis: Daar kan ik dit topic wel mee vullen.
Goldfinger is alleen bekend als titel van een James Bond film; bepaald niet als een muzikaal combo.
Ik doe mee met jouw wilde gok.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:49 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, Indiër?
Nou vind ik niet, ik vind dat je heel veel weet en dan mag je ook een zwak punt hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Muziek is mijn zwakke punt.
Daar komen zijn voorouders vandaan. Hij is gewoon Nederlander en daarom op dit moment in opspraak en in het nieuws.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:49 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, Indiër?
Moet toch een keertje kunnen.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:48 schreef sooty het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar, mr_a.; volledig onbekende bandjes en ander gespuis: Daar kan ik dit topic wel mee vullen.
Goldfinger is alleen bekend als titel van een James Bond film; bepaald niet als een muzikaal combo.
Dank je welquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou vind ik niet, ik vind dat je heel veel weet en dan mag je ook een zwak punt hebben.![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je wel
wordt er helemaal stil van
U zegt het verkeerd. Moet zijn die Nederlander die beweert Surinamer te zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:53 schreef Tokay het volgende:
Ach ja, die Surinamer met een Nederlands paspoort...
Hoe heette hij ook al weer....![]()
Zal zo een bekender gitaarbandje posten die ik ook wel cool vind.quote:
Dat zijn alle Surinamers in Nederland.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:53 schreef Tokay het volgende:
Ach ja, die Surinamer met een Nederlands paspoort...
Hoe heette hij ook al weer....![]()
Par......quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:58 schreef Diaan73 het volgende:
Sar nog wat...
Parmessar idd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:59 schreef sooty het volgende:
[..]
Dat zijn alle Surinamers in Nederland.
Als je doelt op de presidentskandididaat, dat is: Permakasser.
Nog zo'n favoserie van Twan....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Dora the explorer zonder haar maatje Boots.
Oeps. Parmessar dus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 23:59 schreef sooty het volgende:
[..]
Dat zijn alle Surinamers in Nederland.
Als je doelt op de presidentskandididaat, dat is: Permakasser.
Ciao Diaanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
en toen werd het stil..... weet het niet. Ik ga maaren lees morgenvroeg het antwoord wel
tot morgen!
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:13 schreef Berkery het volgende:
Linkin Park
Ah ze zijn dus echt fout aan het worden?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:16 schreef Tokay het volgende:
Sorry, was even elders.
Linkin Park ken ik natuurlijk van hun samenwerking met Jay-Z.![]()
Wel eens gehoord idd. nog een foute rapper en dan ga ik naar Jackie Bauer kijken.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:19 schreef Tokay het volgende:
Zeg me niet dat je hun gezamenlijke nummer Numb/Encore niet kent, mr_a!![]()
Was een behoorlijke hit hoor!
Nu zeker niet want hij is al dik 3 jaar dood.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:24 schreef Tokay het volgende:
Oei! Die wil ik liever niet 's nachts in een donker steegje tegenkomen.
Whehe. Is 'ie ontploft?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu zeker niet want hij is al dik 3 jaar dood.![]()
Dat was Jam Master Jay van Run DMC, maar die is het niet. Meneer is overleden door een hartstilstand.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Whehe. Is 'ie ontploft?![]()
Ehm, wie was er drie jaar geleden ook alweer doodgeschoten...
Ik kan me het verhaal nog wel herinneren volgens mij, buiten, bij een opnamestudio... meen ik.
Maar wie was het ook alweer?
Dag!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is Big Pun. Ik ga nu echt naar Jacky Bauer kijken. Tot morgen Tokay
Ach gos.. sorryquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Bandje is kennelijk zo fout dat alle RJP'ers spontaan offline gaan. En Andy beschaamd achterlaten hierzo.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:25 schreef Z het volgende:
Is dat Sinbad overigens?
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedemorgen
Dat is Goldie Hawn volgens mij.
Dat ziet u goed.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:10 schreef peaceman het volgende:
dj paul elstak?
Er hoeft hier niks, is geheel vrijblijvend of je een plaatje wil posten of niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:12 schreef peaceman het volgende:
Ik heb alleen geen tijd om een plaatje te posten...sorry...
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:14 schreef peaceman het volgende:
da's die snuiter van fine young cannibals...
op zich wel een leuk idee, maar dan gaat er toch ook een anders sfeertje hier hangen, meer competitief terwijl het nu vrijblijvend en vooral gezellig is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:16 schreef peaceman het volgende:
nee....
ja Diaanleek me wel ff grappig en ik herkende gelijk het plaatje
![]()
Is het geen idee voor jullie om scores bij te gaan houden of is dat een slecht idee?
Ik denk ook dat jij wel heel veel plaatjes kent ook van naam in tegenstelling tot me. Behalve dan de naam van die snuiter van FYC.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:16 schreef peaceman het volgende:
nee....
ja Diaanleek me wel ff grappig en ik herkende gelijk het plaatje
![]()
Is het geen idee voor jullie om scores bij te gaan houden of is dat een slecht idee?
Ach jij bent weer goed in andere dingen!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat jij wel heel veel plaatjes kent ook van naam in tegenstelling tot me. Behalve dan de naam van die snuiter van FYC.
In muziektrivia is het beide! Competitief en gezellig dus...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
op zich wel een leuk idee, maar dan gaat er toch ook een anders sfeertje hier hangen, meer competitief terwijl het nu vrijblijvend en vooral gezellig is.
Dank uquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach jij bent weer goed in andere dingen!![]()
Dat is waar, misschien is er ook wel iets voor te zeggen. Maar dan moet er wel iemand zijn die stand ook gaat bijhouden etc. Maar het is misschien handig om af te wachten wat de andere "vaste" spelers van het idee vinden...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
In muziektrivia is het beide! Competitief en gezellig dus...
Precies... als het massaal afgewezen wordt, geen probleem hoor...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar, misschien is er ook wel iets voor te zeggen. Maar dan moet er wel iemand zijn die stand ook gaat bijhouden etc. Maar het is misschien handig om af te wachten wat de andere "vaste" spelers van het idee vinden...
We zullen het er eens met Foto,Pyl, Scrut en Tong over hebben. Dat zijn de wijze heren van RJVD.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies... als het massaal afgewezen wordt, geen probleem hoor...![]()
nog steeds geen idee wat betreft de naam trouwens...
Misschien heet ie Miracle?
Nee, eind jaren 80.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:29 schreef peaceman het volgende:
Aha... dat wist ik dus niet..zijn die films recent?
Ja dat is Debbie Harry ofwel Blondiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat Debbie Harry?
Alleen de hele bekende.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is Debbie Harry ofwel Blondiezie je wel dat je ook wel muziek kent...
ik soms de vage ook wel....quote:
Nopequote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:06 schreef peaceman het volgende:
1e ingeving was The Eagles, vanwege de enorme bos haar van de persoon rechts... maar of het goed is....?
En dat is wel goedquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:09 schreef Z het volgende:
10 CC ?
Gevlucht?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dat is wel goed![]()
Ano is m inmiddels gesmeerd.....
Telefoonquote:
hopelijk geen slechte berichtenquote:
Had je Goldfinger die ik vannacht postte geweten?quote:
Nee, hoor viel dit keer reuze mee.quote:
Zou me niets verbazen als hij het wel had geweten....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Had je Goldfinger die ik vannacht postte geweten?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, hoor viel dit keer reuze mee.![]()
Is Peaceman de muziekexpert van Fok?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als hij het wel had geweten....
Heb je ooit MUZ-trivia gelezen/gevolgd? Peaceman weet wel veel, maar daar zijn mensen die nog veul meer weten. Heel af en toe kan ik daar ook nog een puntje scoren, maar dan houdt het ook al snel op.sommige van de mensen daar zijn hier ook weleens trouwens zoals Berkery, Z en scrutquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is Peaceman de muziekexpert van Fok?
Wel eens gelurked maar mijn muziekvoorkeur is te beperkt om mee te spelen. FMT ben ik beter in.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je ooit MUZ-trivia gelezen/gevolgd? Peaceman weet wel veel, maar daar zijn mensen die nog veul meer weten. Heel af en toe kan ik daar ook nog een puntje scoren, maar dan houdt het ook al snel op.sommige van de mensen daar zijn hier ook weleens trouwens zoals Berkery en Z
I wish... ik doe mee, maar anderen zijn veeeeeeel beter....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is Peaceman de muziekexpert van Fok?
Heb ik ook bij FMT hoor. Kan goed gokken en snel F5'en vandaar dat ik wel eens bovenaan eindig.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
I wish... ik doe mee, maar anderen zijn veeeeeeel beter....
![]()
Het is wel leuk om te lurken, dat doe ik dan wel. Ik weet van alles een (klein) beetje, heb geen specialiteit.... en mijn probleem is dat ik vaak wel gezichten ken maar niet de bijbehorende namen weet....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel eens gelurked maar mijn muziekvoorkeur is te beperkt om mee te spelen. FMT ben ik beter in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |