Huuuuquote:
Ik maakte maar een grapje hoor.quote:
Ik weet van niks!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
he Beau, want vind je van je nieuwe benoeming?!?!
Oh, dan is het goed.quote:
Hij doet me denken aan een oud klasgenoot.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Paradise Hotel al een vreselijk programma. Maar dan wordt het nog erger door dat misvormde hoofd van die vent. Dat is toch gewoon zielig?
[afbeelding]
was ik al bang voor, dat je niet had zitten opletten.....quote:
Ik vind het ook best zielig dat wij nu naar dat hoofd moeten kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Paradise Hotel al een vreselijk programma. Maar dan wordt het nog erger door dat misvormde hoofd van die vent. Dat is toch gewoon zielig?
[afbeelding]
M'n mail staat in m'n profiel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
ik heb vandaag trouwens iets heel, heel ergs ontdekt.......
maar ik mag het hier niet melden vanwege privacy enzo, zó frustrerend echt
Tegen 21:00 dus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
was ik al bang voor, dat je niet had zitten opletten.....
moet je even stukje teruglezen, was rond 'n uur of 19.00
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan een oud klasgenoot.
En Ganon uit Zelda.
mja ik ben helemaal flabbercastedquote:
je mag best onverstaanbaar mompelen, mensen omleggen lijkt me een ander uiterstequote:Godfather!Betekent dat dat ik mensen kan laten omleggen en onverstaanbaar moet mompelen of is het die andere versie van een Godfather?
nee, ik heb liever dat je mijn geheimen geheim houdquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
ik heb vandaag trouwens iets heel, heel ergs ontdekt.......
maar ik mag het hier niet melden vanwege privacy enzo, zó frustrerend echt
Is dat Natalie Portman?quote:
Als ik maar niet elke keer jou voor een train weg moet tackelen, dat wordt een beetje gevaarlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik ben helemaal flabbercasted
[..]
je mag best onverstaanbaar mompelen, mensen omleggen lijkt me een ander uiterste
lijkt het je wat?!
some other time...... ik moet de was nog ophangen [hoe burgelijk]quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
M'n mail staat in m'n profiel..
.
.
Jup.quote:
nee hoor, ik ben niet zo suïcidaal [zijn de hormomen denk ik]quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:27 schreef LeBeau het volgende:
Als ik maar niet elke keer jouw voor een train weg moet tackelen, dat wordt een beetje gevaarlijk.
Godfather is eigenlijk gewoon een andere naam voor babysit. Anders trapt niemand erin natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben niet zo suïcidaal [zijn de hormomen denk ik]
je hoeft alleen maar heel lief te zijn.... en af en toe oppassen zou ook leuk zijn
HvH is toch heerlijk dichtbij
Klaar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:24 schreef Svensational het volgende:
Ik ga m'n toetsenbord schoonmaken. Ajuus.
Shrek 1 + 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |