quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
Zwelgje hoort met kerst te komen...... en dan allemaal massaal aan de kleenex......
wanneer komt ie??? [zeker vanwege overlijden van Toonder??]
edit: oh nu.....gauw kijken
Vanwege de witte huid?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom doet WW me een beetje aan MJ denken ?![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:46 schreef Tania18 het volgende:
Nicole weg
Wanneer gaan die arrogante trut en die albino er eens uit![]()
Ja sorry, ik had niet door dat ik de laatste was en toen was ik bezig met de OP van een nieuw topic en toen moest ik plaatjes zoeken en toen ik eindelijk klaar was, was er al een nieuw topic.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:46 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb hem niet gedaan omdat ik dacht dat Beavje het zou doen.
Nou, niet dus.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:06 schreef beaverhausen het volgende:
Ik zei toch sorry?!.
Jullie mogen best wel wat zeggen hoor.
Huuuuquote:
Ik maakte maar een grapje hoor.quote:
Ik weet van niks!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
he Beau, want vind je van je nieuwe benoeming?!?!
Oh, dan is het goed.quote:
Hij doet me denken aan een oud klasgenoot.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Paradise Hotel al een vreselijk programma. Maar dan wordt het nog erger door dat misvormde hoofd van die vent. Dat is toch gewoon zielig?
[afbeelding]
was ik al bang voor, dat je niet had zitten opletten.....quote:
Ik vind het ook best zielig dat wij nu naar dat hoofd moeten kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Paradise Hotel al een vreselijk programma. Maar dan wordt het nog erger door dat misvormde hoofd van die vent. Dat is toch gewoon zielig?
[afbeelding]
M'n mail staat in m'n profiel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
ik heb vandaag trouwens iets heel, heel ergs ontdekt.......
maar ik mag het hier niet melden vanwege privacy enzo, zó frustrerend echt
Tegen 21:00 dus.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
was ik al bang voor, dat je niet had zitten opletten.....
moet je even stukje teruglezen, was rond 'n uur of 19.00
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan een oud klasgenoot.
En Ganon uit Zelda.
mja ik ben helemaal flabbercastedquote:
je mag best onverstaanbaar mompelen, mensen omleggen lijkt me een ander uiterstequote:Godfather!Betekent dat dat ik mensen kan laten omleggen en onverstaanbaar moet mompelen of is het die andere versie van een Godfather?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |