Daar heb ik ze niet gehaald maja je hebt wel gelijk.. al worden de schoenen wel beter.. maar de kleren zijn nog steeds brak..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:49 schreef kultivate het volgende:
[..]
geinige schoenen alleen jammer dat het zo'n aktiesport merk is
Nou ik heb vandaag Coqjes gekocht en zeker niet bij Aktie-sport en ook niet voor een aktie-sport prijs helaas. Maar er zit wel degelijk verschil tussen de Aktie-sport coqjes en de Coqjes bij de echte schoenen-winkel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:05 schreef Jurruh het volgende:
Tsjah erg jammer indd, maar toch.. Le Coq zie je ook wel eens in Reykjavik enzo als ik me niet vergis! Vreemd toch..
Ja dat klopt wel ze zullen wel alleen de goedkopere lijn bij de aktie sport hebben liggen maar ik vind het toch altijd een beetje jammerlijk van zo;n merk als ze dat doen. Maar mooie le coqs zijn er natuurlijk ook begrijp me niet verkeerd het is alleen zo jammer dat ze het zo aanpakken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou ik heb vandaag Coqjes gekocht en zeker niet bij Aktie-sport en ook niet voor een aktie-sport prijs helaas. Maar er zit wel degelijk verschil tussen de Aktie-sport coqjes en de Coqjes bij de echte schoenen-winkel.
Ja inderdaad daar heb je gelijk in. Maar ik denk dat je daar maar boven moet staan als je toch een keer een paar mooie Le Coq schoenen ziet staan, wel bij een degelijke schoenen-zaak!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:25 schreef kultivate het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel ze zullen wel alleen de goedkopere lijn bij de aktie sport hebben liggen maar ik vind het toch altijd een beetje jammerlijk van zo;n merk als ze dat doen. Maar mooie le coqs zijn er natuurlijk ook begrijp me niet verkeerd het is alleen zo jammer dat ze het zo aanpakken.
Ik dacht Shoebaloo wel. Zit in Amsterdam en Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:44 schreef NehcslowZ het volgende:
Weet iemand een winkel die Sergio Rossi verkoopt? Ik zoek een bepaalde schoen, kwam hem tegen in de opruiming bij een winkel maar was niet in mn maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |