ik moest inderdaad in eerste instantie ook aan damesschoenen denken. maar in twee instantie lijkt het me nog niet eens zo gek. moeilijk te combineren omdat de schoenen er dan echt zo uitspringen en daar hou ik niet zo van, maargoed ieder ze eigen smaak.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:54 schreef cultheld het volgende:
Dus die gozer heeft damesschoenen gekocht?
ik geloof niet dat dat klitterband snel nat wordt. tenzij je in het water springt natuurlijk. Verder heb ik mijn hele jeugd zo'n beetje klitterbandschoenen gehad en het is geen probleem hoor. ze deden het altijd prima. ik heb er nu ook een paar en die heb ik al bijna een jaar. en die doen het ook nog prima.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:02 schreef zenith_ust het volgende:
binnekort zoiets halen
[afbeelding]
btw wat doet klitteband als het nat geworden is kan je dat laten drogen of kan je dan je shoebies weg gooien ?
Is gewoon een schoenenlijn uit de fabriek van Rudolph Dassler. Wat exclusiever dan de standaard Puma, en daar betaal je ook meer dan twee keer zoveel voor (uitverkoop daargelaten).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:54 schreef cultheld het volgende:
Dus die gozer heeft damesschoenen gekocht?
De poster boven me plaatste eerst dat plaatje in haar post, dus ik dacht dat zij dezelfde schoenen had, vandaar m'n opmerkingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Is gewoon een schoenenlijn uit de fabriek van Rudolph Dassler. Wat exclusiever dan de standaard Puma, en daar betaal je ook meer dan twee keer zoveel voor (uitverkoop daargelaten).
Zou best ook unisex kunnen zijn...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
De poster boven me plaatste eerst dat plaatje in haar post, dus ik dacht dat zij dezelfde schoenen had, vandaar m'n opmerking
haha geweldigquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:42 schreef Nugget het volgende:
De middelste gekocht voor mijn vakantie aan zee (ik verwacht regen)
[afbeelding]
die zien er heel goed uit, mag ik vragen waar (en hoeveelquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:56 schreef bizje het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik voor mijn zoon gekocht. Hij is een Lacoste aanhanger![]()
de vorm van de schoen is erg wannabe Diesel .. als je het mij vraagt..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:14 schreef Black-Death het volgende:
Nieuwe schoenen gekocht bij Tom Tailor, en ook ván Tom Tailor (Nee dat is niet volledig logisch, ik heb daar tijdje terug ook Levi's gekocht)
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |