:')quote:Klant beld, zei dat de probleem verholpen is.Heeft berichten kunnen op halen.
Probleem ligt aan de server.
Ze gaan binnen kort de server vervangen. Klant belt hier over terug
De aangemaakt keys, moeten dan gebruikt worden.
Nou is dit pure verwaarlozing.... maar ik vind een gebrekkige opvoeding ook een vorm van verwaarlozing, en dat is iets wat heel normaal is in de huidige maatschappij. We hebben nu de zogenoemde "patatjeugd" .quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:33 schreef Chocobo het volgende:
Deurwaarder vindt verwaarloosde kleuter
Mensen...
TEEEEEEEEEEEEEEEEERINGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:47 schreef Chocobo het volgende:
Die vrouw !!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja....quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
TEEEEEEEEEEEEEEEEERINGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
AAAAAAAAALLLLEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS
echt
ALLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lees ik niet Gijsquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:50 schreef Bastard het volgende:
De verkrachter van mijn kinderen is vrijgesproken
Ook lekker.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:49 schreef Bastard het volgende:
Geen HOL aan die hele Jolige Jolie niet.
Heeeeeeeeeeeeel lekker!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:47 schreef Chocobo het volgende:
Die vrouw !!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die Billy Bob....quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:55 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het zo heerlijk dat ze er soms als een slons kan uit zien en op het andere moment weer gala strak![]()
Ja hequote:Op donderdag 28 juli 2005 16:55 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het zo heerlijk dat ze er soms als een slons kan uit zien en op het andere moment weer gala strak![]()
Jaquote:
He,.... warempel twee pluisjes !quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:56 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/566(...)eek_en_omgeving.html
Dat is in de buurt van Struikje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |