Huichelaar je weet dat een grote leugen is!! zoiets betstaat nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
, en ik weet best dat er ook aardige Friezen zijn.
Wat hij zegtquote:Sorry vriendin van Super Jeffrey het spijt me dat ik je vriendje heb gebruikt voor het openen van topics
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:59 schreef VaderJacob het volgende:
En het spijt me ook dat ik je een achterlijke gothic heb genoemdt en dat ik alles aan martijn Dribbel_ heb vertelt![]()
nou vooruit, zand erover, komt-ie... mond open en gewoon blijven slikken!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:07 schreef SCH het volgende:
Ik bied mijn excuses aan milagro aan dat ik haar een 'naar mens' noemde. Bij nader inzicht vond ik dat alleen op dat moment, het is nu wel weer over![]()
Sorry
Sorry dat ik moslim benquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:45 schreef KreKkeR het volgende:
Ik bied mijn excuses aan voor het feit dat ik me nooit hufterig gedraag en bij daardoor positief onderscheid van het gros v/d fokkers.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef Meki het volgende:
ik vind dat alle users mij excuces aanbieden wegens beledigen van Meki
ja dat heb ik ook altijd als ik mijn huis wil schoonmaken ... zoveel rotzooi dat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:29 schreef BansheeBoy het volgende:
In dit soort topics weet ik me geen houding aan te nemen.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |