zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:00 schreef THeeF het volgende:
Eergisteren een GPS Ontvanger besteld..
Er Ging al iets fout dus er waren 2 pakketen onderweg, waarna hun zij zeiden dat ik er gewoon 1 retour kon doen sturen..
Nu had ik had liever dat ik net dat andere pakketje had aangenomen...
Ik kom thuis met het pakket en open het...
Pak de ontvanger en dat kut ding flikkert al meteen uit elkaar..
Ik opgebeld.. ja geen probleem, stuur um hem vandaag op, dan issie is het morgen bij ons en dan sturen wij weer een nieuwe...
En moet je eens net raden op welke dag ie het dan aankomt...
Zaterdag...
Idd. net zoals mijn telefoons die eik eigelijk altijd op zaterdag zouden komen...
Neej hoor.. reken maar dat ze op maandag komen...
Vinden jullie dat ook altijd niet kut vaginaal ?
Maar natuurlijk, hier kan niemand iets aan doen maar wilde het toch wel ff even kwijt..
Kijken of ik nu wel een goeide ontvanger krijg...
Jij bent leuk hahahaha ga zo doooorquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:09 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
leuk beroep
En dan ook nog niet alles goed verbeterenquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:09 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
leuk beroep
Als je er niet om vraagt krijg je natuurlijk ook niets. Het zou me niet verbazen als ze dat voor je betaald zouden hebben. En dat gemierenneuk; het was ook wel echt om te huilen hoor. Heeft met spellen niets te maken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:55 schreef THeeF het volgende:
Service enzo is ook wel goed verlopen, alleen ik moet moet ik nu 5 ¤ betalen om dat ding naar hun hen toe te sturen ?
Had toch wel verwacht dat hun zij het betaalde zouden betalen...
Ennuh Thr1lled Ik K4N NouW 1MaaL Ni3 Z0 Go3D Sp3llen, met je mieregeneuk..
Ja ok, op internet gebruik ik sneller kortere versies zoals tis in plaats van het is.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:03 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Als je er niet om vraagt krijg je natuurlijk ook niets. Het zou me niet verbazen als ze dat voor je betaald zouden hebben. En dat gemierenneuk; het was ook wel echt om te huilen hoor. Heeft met spellen niets te maken.
Als je in een echte stad woont hoef je tenminste niet te bestellen, maar kan je gewoon langsgaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:04 schreef Neverending het volgende:
PDASHOP HOOG!!!
Had je maar in een echte stad moeten wonen, dan had je je pakketje gewoon kunnen ophalen![]()
Ja vast, 2 schroefjes afgebroken in de behuizing..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:22 schreef Poepoog het volgende:
Misschien ligt het wel aan jouw PDA/ kennis
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:44 schreef Rekkie het volgende:
NeE HebT iK nIEt aLtIjd!
iK mAG g1 pdA VaN mE mOEdEr
SjEzUs OpA dOes LieV zEg....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
ik zei alleen maar "of"
Ben ik nu of?
Ik was ook erg verbaasd daaroverquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Daar heb ik laatst ook wat besteld. Binnen een dag in huis. Tof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |