Laat in deze effe die clubbril achterwege...quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Och.. bij psv hebben ze ook een keer een combietje...
Wij hadden godverdomme vorige jaar bijna alleen maar combi's.
Oke, combi's zuigen.. dat staat vast...quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Laat in deze effe die clubbril achterwege...
Wij niet, wij hebben die niet nodig, wij hebben er niet om gevraagd, en die hele pasfotomeuk slaat al helemaal nergens op.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij hebben al 5 jaar een uitkaart.
Een auto combi kan verschillende dingen betekenen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:27 schreef Lionheaad het volgende:
Hoe zit dat met die auto-combi's??
Moet je dan zelf naar de desbetreffende stad rijden, naar een centrale Parkeerplaats?
Om daarna met de bus naar het stadion te gaan??
Want daar kan men toch we mee leven??
Bij roda moet je dan gewoon naar het stadion rijden, je krijgt een kaart bij je eigen club en die moet je dan bij roda omwisselen voor een entreekaartje ofzo....quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:27 schreef Lionheaad het volgende:
Hoe zit dat met die auto-combi's??
Moet je dan zelf naar de desbetreffende stad rijden, naar een centrale Parkeerplaats?
Om daarna met de bus naar het stadion te gaan??
Want daar kan men toch we mee leven??
Wij hadden hem wel hard nodig, en er keihard om gevraagd, iedereen leverde meteen 10 pasfoto's in zo blij waren we ermee...quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:44 schreef Stpan het volgende:
[..]
Wij niet, wij hebben die niet nodig, wij hebben er niet om gevraagd, en die hele pasfotomeuk slaat al helemaal nergens op.
Ik neem minimaal 1x per jaar gewoon een bekende mee naar een uitwedstrijd van Sparta (omdat er nooit incidenten zijn kan dat gewoon) en nu mag je zelfs als (S)CC houder geen uitwedstrijd bezoeken zonder dat je al je gegevens bij alle clubs hebt ingeleverd middels die deportatiekaart. En dat allemaal door dat kktuig bij Feyenoord-Ajax! Wij zouden als Sparta godverdomme moeten worden beloond met een 100% combi-vrije regeling wegens goed gedrag. En wat krijg je? Ook wij vallen onder de statssicherheitspolizeiregelingen. Ik krijg nog net geen streepjescode in m'n nek getatooeerd, maar het scheelt niet veel.
Ausweiss bitte, aufmachen, wir kommen Sie deportieren!
Dat zeg ik ook niet dat jullie er om gevraagd hebben, maar ik neem aan de jullie clubleiding stiekem wel blij is met af en toe een combi, zodat de naam van de club niet wordt bedoezeld door incidenten. Ik zeg niet dat combi's bij andere clubs wel terecht zijn, maar iedereen met een beetje verstand kan bedenken dat in sommige gevallen een verplichte combí een hoop narigheid kan schelen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij hadden hem wel hard nodig, en er keihard om gevraagd, iedereen leverde meteen 10 pasfoto's in zo blij waren we ermee...![]()
Zit nou niet zo te overdrijven met die achterlijke vergelijkingen van je... idiootIedereen zit in hetzelfde schuitje.
Trekkercombi's zijn over het algemeen wel geslaagd andersquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:23 schreef Yeahinho het volgende:
Combi's zuigen, of het nou een auto-, bus- of vliegtuigcombi is.
Ik hoorde anders dat het vrij koud was..quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:53 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Trekkercombi's zijn over het algemeen wel geslaagd anders
Komt omdat die stadsen geen frisse buitenlucht gewend zijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:56 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik hoorde anders dat het vrij koud was..![]()
Vliegtuigcombi zou toch niet zo verkeerd zijn, dat betekent zo ongeveer dat je europacup speeltquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:23 schreef Yeahinho het volgende:
Combi's zuigen, of het nou een auto-, bus- of vliegtuigcombi is.
*kuch*quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:44 schreef Stpan het volgende:
[..]
Wij niet, wij hebben die niet nodig, wij hebben er niet om gevraagd, en die hele pasfotomeuk slaat al helemaal nergens op.
Ik neem minimaal 1x per jaar gewoon een bekende mee naar een uitwedstrijd van Sparta (omdat er nooit incidenten zijn kan dat gewoon) en nu mag je zelfs als (S)CC houder geen uitwedstrijd bezoeken zonder dat je al je gegevens bij alle clubs hebt ingeleverd middels die deportatiekaart. En dat allemaal door dat kktuig bij Feyenoord-Ajax! Wij zouden als Sparta godverdomme moeten worden beloond met een 100% combi-vrije regeling wegens goed gedrag. En wat krijg je? Ook wij vallen onder de statssicherheitspolizeiregelingen. Ik krijg nog net geen streepjescode in m'n nek getatooeerd, maar het scheelt niet veel.
Ausweiss bitte, aufmachen, wir kommen Sie deportieren!
Vind je het gek? Fok-supporters met zulke namen vraagt gewoon om een combiquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij hebben al 5 jaar een uitkaart.
Geniale actie van onze SV. De eerste sinds tijden, maar who cares. Geen geouwehoer: VRIJ VERVOERquote:3/8/2005 - OB: PSV-supporters mogen met eigen vervoer naar Heracles
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.
PSV-supporters kunnen volgende week met eigen vervoer naar de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo. Ze hoeven zich niet te houden aan de combi-regeling die burgemeester Knip van Almelo verplicht had gesteld aan de fans. De rechter in Almelo bepaalde dat woensdagmiddag in kort geding. De zaak was aangespannen door de supportersvereniging van PSV. De fans willen gewoon met hun eigen auto naar het stadion van Heracles kunnen rijden. Burgemeester Knip vindt dat het risico op rellen daardoor te groot is en stelde een combi-regeling in. Fans zouden dan hun auto buiten Almelo moeten parkeren en met de bus verder moeten reizen. De rechter vindt dat niet nodig omdat de angst voor rellen volgens hem onterecht is.
heuuuyyyyquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Fuck de combi
mangs wa joa. als d'r een get drietn in de busquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:11 schreef Dos37 het volgende:
combi stinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |