Laten we toch maar weer gaan betalenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:42 schreef BobRooney het volgende:
http://www.nu.nl/news/565(...)t_mishandeld%27.html
Meid, je hoort nu een verhaal uit 2e hand, en nog eenzijdig ook.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:41 schreef Omkron het volgende:
instanties..
[update] Zoon Theo van Gogh in elkaar geslagen
Walgelijke luie flikkers bij de Nederlandse politie..![]()
*mompelt iets over ratten*quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:45 schreef Omkron het volgende:
Iemand zei laatst tegen mij.. 'we zitten in een zinkend schip..'
Waarop ik hem aankeek en zei.. 'geen idee waar jij de laatste paar jaar hebt gezeten.. maar het schip waar jij het overhebt is inmiddels al gezonken..'
De politie heeft geen bewijs, nee omdat het geen Nederlanders zijn....quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:30 schreef Koalabier het volgende:
Update 12.52u
Volgens de Amsterdamse politie is er wel degelijk contact geweest tussen de moeder van Lieuwe en de politie, na de meldingen dat de jongen in elkaar zou zijn geslagen door Marokkanen. De politie had echter geen bewijs voor de incidenten.
OMFG nu word ik helemaal pissig...
FUCKING ONVOLDOENDE BEWIJS... DAN NOG!!!!!
Ook al is hij in z'n buik geslagen en dat je geen verwondingen ziet, WE PIKKEN ALLES HIIER IN DIT KUT LAND!
Iddquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:34 schreef root1980 het volgende:
[..]
De politie heeft geen bewijs, nee omdat het geen Nederlanders zijn....
Schijthazen,
Ik denk dat je je meer op je plek zult voelen in bv Afghanistan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:30 schreef Koalabier het volgende:
ONVOLDOENDE BEWIJS... DAN NOG!!!!!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Net Cohen's reactie op TV: Liuewe is niet in elkaar geslagen en bovendien waren het geen Marokkanen maar kaaskoppen....
kansen krijg je niet, kansen maak je. ALs je zo graag wil, ga dan gewoon...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:15 schreef Omkron het volgende:
Ik ga vertrekken uit Nederland.. het is genoeg geweest.. de eerste de beste kans om deze beerput te ontvluchten zal ik met beide handen aangrijpen..![]()
En daarom laten we die marokanen zomaar alles en iedereen in elkaar slaan? Zonder sanctie? Want dat is niet politiek correct?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:26 schreef ogrish het volgende:
Ja het is hier allemaal een raar bureaucratisch zooitje, maar wees er ook eens tevreden mee, dit is geen ontwikkelingsland of een dictatuur, zo slecht hebben we het nou ook weer niet.
Zeg schat.... leg mij 'ns uit waarom een viavia eenzijdig verhaal zooo veel geloofwaardiger is dan een viavia verhaal van de andere voor jou minder gunstige kant?quote:
Daarom ga ik naar het buitenlandquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:14 schreef Trigger190 het volgende:
Nederland is langzamerhand een kutland aan het worden![]()
Nou...graag.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:16 schreef renz0r het volgende:
Biertje?
Wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:09 schreef Omkron het volgende:
Nederland stinkt naar koeienpoep.. van de kust tot aan de grens..![]()
Om 16:27 vertrekt er een trein naar Essen (Belgie) als je opschiet kun je die kans nog grijpen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:15 schreef Omkron het volgende:
Ik ga vertrekken uit Nederland.. het is genoeg geweest.. de eerste de beste kans om deze beerput te ontvluchten zal ik met beide handen aangrijpen..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |