post dan niks helmjostiquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:32 schreef Rowdie het volgende:
ff denken!!! ik kan even nergens opkomen , ik post zo wel wat
echtgenoot is de verleden tijd van echt genietenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:44 schreef Brainvoyager het volgende:
Als echtparen echt paren, hebben de echtgenoten echt genoten.
goedzo knul, pluim voor jou!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:49 schreef passie66 het volgende:
[..]
echtgenoot is de verleden tijd van echt genieten
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:14 schreef DaveMasteR het volgende:
Er waren 3 doden, waarvan twee ernstig.
1 patat met mayo en satesaus en graag een cola light want ik doe aan de lijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:16 schreef cerror het volgende:
3 patat met graag en 1 frikadel want ik eet graag alleen.
Hier moet ik eens over gaan nadenken...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:24 schreef Renmaestro het volgende:
Een vrouw is als een vogelbekdier in een pedaalemmer vol yoghurt: niet in staat een goede vergelijking naar waarde te schatten.
Wat insemineer je daarmee?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:43 schreef riceboy het volgende:
Waar de man woont, spant hij de kroon
zo kende ik 'mquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:38 schreef Brainvoyager het volgende:
Wie een kuil graaft voor een ander, is een arbeider.
Dán!! Dán iemand met verstand!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:31 schreef MaxPowered het volgende:
Zeg, ken jij dat nieuwe nummer van Robbie Williams? I come on John?
Maar deze gebruik ik toch iets meer, vooral tegen mensen die je liggen af te zeiken:
Ik heb liever dat jij het zegt als iemand met verstand!
maar af en toe moet je d'r ook lekker op kunnen raggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:16 schreef Kroketter het volgende:
Een vrouw is als een gitaar, de kunst is het raken van de gevoelige snaar
Zoals mijn opa zegt: Als je niet oud wilt worden, dan moet je je jong opknopenquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:03 schreef El-Plumber het volgende:
Wie niet oud wil worden moet jong sterven
Mijn ondertitel, wat doe jequote:Op donderdag 28 juli 2005 14:24 schreef DaveMasteR het volgende:
Je moet een gegeven paard niet in de bek schijten.
Dat zekerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:04 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Daar had ik het dus van. Het is toch een gevleugelde uitspraak?
heeeel koelquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:38 schreef DaveMasteR het volgende:
Roken: het blijft een teer onderwerp.
Een lelijke homo heeft geen reet aan zijn kont.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:48 schreef Renmaestro het volgende:
Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe.
En hij heeft nog gelijk ookquote:Op zondag 31 juli 2005 14:59 schreef DaveMasteR het volgende:
Van sterven ga je dood
Van te huilen krijg je tranen
Van werken word je moe
Męn, orgineelquote:Op woensdag 14 december 2005 22:41 schreef passie66 het volgende:
stervende hoeren kutkankerkachel..
¨Kut is kut, zei de boer, en hij naaide zijn eigen varken...¨quote:Op donderdag 15 december 2005 02:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
kut is kut, zei de boer
"Wat een kut weer" zei de gigolo.quote:Op donderdag 15 december 2005 02:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
kut is kut, zei de boer
Bier is eerder op dan je lief isquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:09 schreef Sadar het volgende:
Bier maakt meer goed, dan vrouwen kapot kunnen maken.
*schrijft op bierviltje voor in de kroeg*quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:00 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Als ik je vroeg om met me naar bed te gaan, zou dat antwoord dan hetzelfde zijn als op deze vraag?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:26 schreef Sadar het volgende:
Als je op zondag wakker word zonder hoofdpijn dan is het waarschijnlijk woensdag
Zelfmoord plege is wel het laatste wat ik zou doenquote:Op donderdag 15 december 2005 09:35 schreef Bupatih het volgende:
Doodgaan is wel het laatste wat ik wil.
Ben je boos? Pluk een olifant. Zet hem op je hoed, dan ben je morgen plat!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ben je boos, pluk een roods, zet hem op je hoed, dan ben je morgen weer goed !
Haar is niet verplicht, want hoe dichter bij de nul des te strakker om de lulquote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef doppelgänger het volgende:
Heeft ze al haar voor, dan is ze d'r klaar voor
Drink met je matenquote:
Oud genoeg om te schommelen is oud genoeg om te wippenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:21 schreef doppelgänger het volgende:
Heeft ze al haar voor, dan is ze d'r klaar voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |