Ze hebben ook lekkere bittergarnituren met allerlei andere dingetjesquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
De rose heb ik geen klachten over, maar eerder de bitterballen. Niet dat ik het niet lekker vind, maar er moet toch wel iets beters te krijgen zijn.
Dat vermoeden had ik alquote:
Ah, op zo'n manier. Als voorafje is het prima inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
'
Dat doen we erna nog!
Dit is traditioneel onze start, dan kleppen we intussen helemaal bij en dan gaan we een hapje eten. Niet dat we dan uitgekletst zijn hoor, dat komt niet voor
Het hoeft niet eens per se Mediterraans te zijn, als het maar wel met zorg wordt bereid.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon naar een Mediterraans restsurant gaan![]()
Hej cool we hebben een datequote:
Heej, ik kan ook niet leven op 1 portie bitterballen die ik ook nog met iemand moet delenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, op zo'n manier. Als voorafje is het prima inderdaad.
Het is als voorafje begreep ik inmiddels.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze hebben ook lekkere bittergarnituren met allerlei andere dingetjes![]()
Ik wilde al gaan zeggen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heej, ik kan ook niet leven op 1 portie bitterballen die ik ook nog met iemand moet delen
Bel maar als je in de buurt bent (quote:
Ik heb een 6de zintuig om in elke stad een terras te vindenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:41 schreef miss_sly het volgende:
Bel maar als je in de buurt bent (), dan praat ik je wel naar de juiste plek, want dat vind je natuurlijk noooooit
![]()
In het geval van liv is denk ik "in de buurt" ongeveer Den Haag. Dan kun je het beste beginnen met instructies.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bel maar als je in de buurt bent (), dan praat ik je wel naar de juiste plek, want dat vind je natuurlijk noooooit
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb een 6de zintuig om in elke stad een terras te vinden![]()
Nou, volgens mij kan zelfs liv weinig verpesten aan de intercity van Amsterdam naar Eindhoven, dus in Eindhoven kan hij zonder problemen komenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
In het geval van liv is denk ik "in de buurt" ongeveer Den Haag. Dan kun je het beste beginnen met instructies.
Dat is ook wel weer zo. Eindhoven dat zou zelfs liv nog moeten lukken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, volgens mij kan zelfs liv weinig verpesten aan de intercity van Amsterdam naar Eindhoven, dus in Eindhoven kan hij zonder problemen komen
Hij kan altijd nog op het verkeerde station uitstappenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Eindhoven dat zou zelfs liv nog moeten lukken.
Dat doet liv dan denk ik weet niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog op het verkeerde station uitstappen![]()
Dan ga ik wel bij MUUS langsquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:43 schreef Alicey het volgende:
In het geval van liv is denk ik "in de buurt" ongeveer Den Haag. Dan kun je het beste beginnen met instructies.
Nee maar dan gewoon we gewoon bellen de hele tijd. Wat is nummer trouwens?quote:
Goeiequote:
dat kan ik hier toch niet zomaar neerzetten?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee maar dan gewoon we gewoon bellen de hele tijd. Wat is nummer trouwens?![]()
Kan maar zoquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:46 schreef Reya het volgende:
Hij kan altijd nog op het verkeerde station uitstappen![]()
En dan ook van die hijgertjes die alleen hijgen, en niet eens iets geils te melden hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
dat kan ik hier toch niet zomaar neerzetten?
Krijg ik dadelijk hijgertjes aan de telefoon die mijn nummer hier hebben zien staan
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan ook van die hijgertjes die alleen hijgen, en niet eens iets geils te melden hebben.
Spoilertags!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:53 schreef miss_sly het volgende:
dat kan ik hier toch niet zomaar neerzetten?
Krijg ik dadelijk hijgertjes aan de telefoon die mijn nummer hier hebben zien staan
Je had me jouw nummer gewoon moeten geven zaterdag, zodat ik nog kon bellen onderwegquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Spoilertags!
Maar nee dat was niet de bedoeling nee
Ik ben altijd bereid je voor zulk soort dingen te bellenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja
Doe het dan goed, heb ik er ook nog iets aan
Ik wist niet dat je zo over onze telefoonconversaties dacht.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:54 schreef Alicey het volgende:
En dan ook van die hijgertjes die alleen hijgen, en niet eens iets geils te melden hebben.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben altijd bereid je voor zulk soort dingen te bellen![]()
Ja sorryquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:56 schreef miss_sly het volgende:
Je had me jouw nummer gewoon moeten geven zaterdag, zodat ik nog kon bellen onderweg
ik ben niet in slaap gevallen, dus er is niets aan de hand hoorquote:
Vrouwenquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo over onze telefoonconversaties dacht.![]()
Het ergste wat de evolutie ooit heeft voortgebrachtquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:00 schreef Reya het volgende:
Vrouwen![]()
Je doet je best, krijg je zo'n reactie![]()
En wat zouden jullie de vrouwen missen als ze er niet zouden zijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het ergste wat de evolutie ooit heeft voortgebracht![]()
Dus jij bent dat steeds?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo over onze telefoonconversaties dacht.![]()
Evolutie is het middel dat vrouwen primair gebruiken om hun eigen vreselijke soort in leven te houden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Het ergste wat de evolutie ooit heeft voortgebracht![]()
Nu je het zegt; ik heb nog wel wat vaat staan ergensquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wat zouden jullie de vrouwen missen als ze er niet zouden zijn![]()
Doeidoei miss sly.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:05 schreef miss_sly het volgende:
Nou mensen, ik ben weg!
ow liv, Alicey heeft mijn nummer, mocht je in de buurt van Eindhoven komen en het juiste terras zoeken
Doei
Ja ik omschrijf toch constant mijn maten en wat ik doe. Kon niet missen dat ik het was, leek me.quote:
Soms ben je lief.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nu je het zegt; ik heb nog wel wat vaat staan ergens![]()
Ik hoor alleen maar gehijg en herrie.. Doe je het intussen met een hond ofzo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja ik omschrijf toch constant mijn maten en wat ik doe. Kon niet missen dat ik het was, leek me.
Niet zo gaan slijmen heh, burka nummer 6quote:
Ik denk het niet. Gezien sly om 6 uur begint zou het wat laat worden eer liv en/of ik er kan zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:07 schreef qu63 het volgende:
hebben we weer een mini-meet ofzo???
Ja, maar ik wil je!quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niet zo gaan slijmen heh, burka nummer 6![]()
Ik heb een paar standaard variaties. De rest is inspelen op de anderquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:07 schreef Alicey het volgende:
Ik hoor alleen maar gehijg en herrie.. Doe je het intussen met een hond ofzo?
Ej je bent de eerstequote:
ze is al getrouwdquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:17 schreef Alicey het volgende:
Dan trouw ik toch gewoon met jullie allemaal?
Compromis. Omdat jij het bentquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:17 schreef Alicey het volgende:
Dan trouw ik toch gewoon met jullie allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |