Zweden en Denemarkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Noorden als in Terschelling of Noorden als in Noorwegen?
Na het onweer is het misschien weer lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:08 schreef coz het volgende:
luchtvochtigheid is in het laatste uur bij mij met iets meer dan 5% gestegen![]()
straks met dat onweer zal die wel op 100% staan![]()
Kokend water?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:11 schreef Alicey het volgende:
Ik heb tijdens het maken van eten daarnet mijn buik verbrand.
hoe krijg je da tvoor elkaar?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:11 schreef Alicey het volgende:
aan de binnenkant of de buitenkant ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:11 schreef Alicey het volgende:
Zeker leuk... in ieder geval zijn Malmö en Stockholm wel een bezoekje waard en de Zweedse natuur is natuurlijk ook erg mooi....quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:09 schreef Reya het volgende:
Zweden en Denemarken
Maar Noorwegen is idd een garantie op koel weer.
Malmö ben ik nog nooit geweest en ik zit er vlakbij, dus ik zal er nog zeker komenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ook leuk... in ieder geval zijn Malmö en Stockholm wel een bezoekje waard en de Zweedse natuur is natuurlijk ook erg mooi....
je moet ook langs Legoland gaan!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Malmö ben ik nog nooit geweest en ik zit er vlakbij, dus ik zal er nog zeker komen
Ik wist dat die vraag zou komen.quote:
Binnenkant van je buik verbrand je niet zo snel hoor, daar zorgt je maag anders wel voor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
aan de binnenkant of de buitenkant ?
Wat is dat?Een nieuwe rage? Een nieuwe trend waarvan ik nog niet op de hoogte benquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding]
* Alicey heeft deze sleutelhanger besteld
Hehe, lekker meelugquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
[afbeelding]
* Alicey heeft deze sleutelanger besteld
en je lippen , tong, keel en slokdarmquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Binnenkant van je buik verbrand je niet zo snel hoor, daar zorgt je maag anders wel voor.
Vergeet niet naar het Scaniaparken te gaan... het park langs het water met uitzicht op de Oresundsbrug, alwaar je ergens een kuil hebt waar de hele dag muziek wordt gespeeld. Het centrum is ook wel grappig, maar erg klein. Wel wat leuke galeries en musea.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Malmö ben ik nog nooit geweest en ik zit er vlakbij, dus ik zal er nog zeker komen
Ja, ik vraaaaag het maar, gewoon voor de zekerheid, je weet nooitquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:21 schreef coz het volgende:
en je lippen , tong, keel en slokdarm
als je die allemaal verbrand hebt EN je maag .. of lees buik dan zul je echt niet klagen over alleen je buik
Uglydolls. Het schijnt een rage te zijn. Ik heb ze zelf nog niet gezien, maar ik vind ze wel gaaf.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat is dat?Een nieuwe rage? Een nieuwe trend waarvan ik nog niet op de hoogte ben![]()
Ik verwacht het ook niet nee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:21 schreef coz het volgende:
[..]
en je lippen , tong, keel en slokdarm
als je die allemaal verbrand hebt EN je maag .. of lees buik dan zul je echt niet klagen over alleen je buik
Toch denk ik niet echt dat het indruk zal maken bij mij op kantoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:24 schreef Alicey het volgende:
Uglydolls. Het schijnt een rage te zijn. Ik heb ze zelf nog niet gezien, maar ik vind ze wel gaaf.
Uglydollsquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uglydolls. Het schijnt een rage te zijn. Ik heb ze zelf nog niet gezien, maar ik vind ze wel gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |