ik vraag me altijd af of jij zo rijk bent, je eet zo onwijs vaak buiten de deurquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:31 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding] 'Martijn'
waar zijn die foto's en variatie van je eten want ik zie alleen maar brood..
Ja, voor mijn lunch eet ik altijd brood. Alleen in het weekend eet ik wel eens wat anders als lunchquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:31 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding] 'Martijn'
waar zijn die foto's en variatie van je eten want ik zie alleen maar brood..
Zelfde als gisteren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:46 schreef Martijn_77 het volgende:
2 Boterhammen met mosterd rollade
2 Boterhammen met leverkaas
1 Appel
Dat ziet er echt heel wazig uit...quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:29 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img398.imageshack.us/img398/6095/ispy24smaandagmiddaglunch8oa.th.jpg]afbeelding][/URL]
simpele gezonde middaghapje tussendoor:
kip-dimsum met thee
Was wederom erg lekker!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:29 schreef Doekes het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens een broodje shoarma ga eten![]()
Je bedoeld in het restaurant van Hotel Queen? Daar kun je idd best aardig etenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:12 schreef snijder het volgende:
Broodje Queens´ in wegrestaurant Queen in Waalwijk.
Geroosterde, gestapelde boterhammen met veel troep er op. Ham, gebakken ei, saus, rauwkost, plakje kipfilet en nog wat ondefinieerbare dingen. Niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |