Hij heeft me er persoonlijk om geband. Omdat ik een bifi postte.quote:
Zal ik mn bifi maar gewoon mailen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:51 schreef yvonne het volgende:
Terecht, alleen tieten horen daar, waarom qu63 zn tagje heeft is me een raadsel though.
Volgens Nikky op de radio had ie z'n Bifi gemaildquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:51 schreef yvonne het volgende:
Terecht, alleen tieten horen daar, waarom qu63 zn tagje heeft is me een raadsel though.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:46 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Hij heeft me er persoonlijk om geband. Omdat ik een bifi postte.
Een van jullie riep nog dit wordt een ban.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef mother-mother het volgende:
[..]
volgens mij had ik dat idd ook gezien
![]()
en quenogwat , heeft tag omdat ie uhhh iets met nikky had afgesproken ofzo![]()
Kloptquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef zalmsalade het volgende:
Volgens Nikky op de radio had ie z'n Bifi gemaild
Laat hij die nu eerst aan Danny en mij gemaild hebben en wij bij het aanschouwen daarvan bijna een ban uitdeelden?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:53 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Volgens Nikky op de radio had ie z'n Bifi gemaild
Zie mijn postquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
KloptIk heb de foto echter nog niet in handen dus wie weet lult nikky
![]()
Nou nee, dank je.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:52 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Zal ik mn bifi maar gewoon mailen dan?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat hij die nu eerst aan Danny en mij gemaild hebben en wij bij het aanschouwen daarvan bijna een ban uitdeelden?
Hoor ook mijn commentaar op de bifi's op FOK!radio van afgelopen maandag, dat sloeg wel op hem ja
Daar gaat mn tag.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:02 schreef yvonne het volgende:
Nou nee, dank je.
Huh werken die dingen averechtsquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:01 schreef yvonne het volgende:
Laat hij die nu eerst aan Danny en mij gemaild hebben en wij bij het aanschouwen daarvan bijna een ban uitdeelden?
Mail maar dan mail ik gelekte foto's van een of ander 16 jarig kind van fokquote:
had ik gelijk op FOK!radio ja of neequote:
Kind, je moest eens weten wat ik in 6 jaar FOK! heb gekregen, zomaar, spontaan, daar hoef ik niets voor te doen hoorquote:
Ach, piemels zijn sowiesoquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
had ik gelijk op FOK!radio ja of nee
Zoiets verdient geen tag, zoiets verdient een ban,!
Als jij een bifi had had ik hem ook.quote:
Onbegrijpelijk somsquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
Kind, je moest eens weten wat ik in 6 jaar FOK! heb gekregen, zomaar, spontaan, daar hoef ik niets voor te doen hoor
En bifi's, man, tering, daar kan ik 6 jaarkalenders mee vullen, dacht je dat ik daar een tag voor gaf?
Alleen Cerror, belofte maakte schuld.
Begrijpelijk uiteraard.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:06 schreef yvonne het volgende:
Kind, je moest eens weten wat ik in 6 jaar FOK! heb gekregen, zomaar, spontaan, daar hoef ik niets voor te doen hoor
En bifi's, man, tering, daar kan ik 6 jaarkalenders mee vullen, dacht je dat ik daar een tag voor gaf?
Alleen Cerror, belofte maakte schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |