Mwah.. vond de slachting aan het eind van Sword of Doom gewoon een beetje crap.. wel leuke crap, maar gewoon net nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Duels 1 en 5. Smaken verschillen en zo ..... mja...... toch jammer dat het onsamenhangend kinderfilmpje zou doorgaan.
Bij duel 5 kan ik nog enigszins begrijpen dat iemand Ghost in the Shell beter zou vinden. Het zou me wel serieus verbazen dat een meerderheid dit zo ziet.
Dat kan. Sterker nog, het is zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:04 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Damn, dacht dat ik nog zo goed had opgelet. (kan het zijn dat de titel nog niet aangepast was?)
Hmmm... Ik vond het een van de beste samuraigevechtscenes die ik gezien heb op een paar uit Seven Samurai na waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:40 schreef Wuder het volgende:
[..]
Mwah.. vond de slachting aan het eind van Sword of Doom gewoon een beetje crap.. wel leuke crap, maar gewoon net niet
misschien moet je toch eens animatie films wat meer gaan waarderen. je mist een hoop als je ze allemaal op een hoop schuift. Want als Spirited Away iets niet is dan is het een kinderfilm of onsamenhangend. Deze bijzondere vertelling over de avonturen van Chihiro raakt vele maatschappelijke vlakken en de zeer inventieve personages in de film dragen meer backstory met zich mee dan de "betere" live-action film.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Duels 1 en 5. Smaken verschillen en zo ..... mja...... toch jammer dat het onsamenhangend kinderfilmpje zou doorgaan.
Die kinderfilmopmerking ging enkel over Spirited Away. En daar blijf ik bij. Ik vind het allemaal van het niveau van Sneeuwwitje of Pinokkio. Niet dat daar iets mis mee is, maar naar mijn mening heeft het wel dezelfde doelgroep. En ik vind het énorm onsamenhangend en de inventieve personages met backstory heb ik hélemaal niet opgemerkt. Zonder enige uitleg worden er plots wezens tussen gekwakt die dan maar "iets" doen wat weinig of geen relevantie lijkt te hebben, misschien enkel om het allemaal wat kleurrijker en fantasierijker te maken, om daarna zonder boe of ba terug te verdwijnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:55 schreef Motoko het volgende:
[..]
misschien moet je toch eens animatie films wat meer gaan waarderen. je mist een hoop als je ze allemaal op een hoop schuift. Want als Spirited Away iets niet is dan is het een kinderfilm of onsamenhangend. Deze bijzondere vertelling over de avonturen van Chihiro raakt vele maatschappelijke vlakken en de zeer inventieve personages in de film dragen meer backstory met zich mee dan de "betere" live-action film.
Ghost in the Shell is daarnaast een zeer interessante en doordachte kijk op de ontologie van de mens. Hiernaast is de soundtrack fenomenaal en de animatie baanbrekend.
Hoe kun je deze nu af doen als kinderfilms? Alleen omdat het tekenfilms zijn?
tsja...
omfgquote:8. Bin-jip (3-Iron, 2004) - Yeopgijeogin geunyeo (My Sassy Girl, 2001) 7 - 7 (8,2 - 8,4)
Gedaan, bedankt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je bent trouwens vergeten Oldboy bold te maken bij de uitslagen van de vorige ronde.
Als de Red Laterns nou verliest, kan ik volgende ronde alles stemmen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |