abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29193010
Door dit topic moest ik er aan denken dat ik echt nog nooit een trainingsbroek/joggingbroek/sportbroek heb kunnen vinden die lang genoeg is voor mij!

Ik vind het altijd zo triest staan als je broek tot je enkels komt en boven je schoenen hangt, in plaats van erop valt. Maar die broeken lijken wel een standaardlengte te hebben, en die is te kort voor mij Ik heb wel eens bij Mango een leuke joggingbroek gekocht die lang genoeg was, maar na 1x wassen was ie in de breedte 2x zo groot geworden en qua lengte 2x zo kort.

Zo'n broek eindigt bij mij dus zo'n 5 cm boven de schoen en dat staat zo armoedig.

Maargoed, zijn er hier mensen met lange benen die weten "dát merk moet je hebben!". Of bestaan er sportkleding-voor-mensen-met-lange-benen-winkels ofzo?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  donderdag 28 juli 2005 @ 08:17:21 #2
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_29193060
jeps ken dit probleem ook, daarom heb ik nu 3/4 trainigsbroek, valt het minder op en met sporten is het ook wat lekkerder, vindt ik zelf dan
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_29193085
Ja ik zit ook aan de 3/4 broek, die dan net leuk over m'n knieën valt

Maar voor gewoon thuis hangen zou ik het wel leuk vinden om een echte lange te hebben
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29193350
Ik ken het probleem ook. Esprit trainingsbroeken willen bij mij nog wel eens lang genoeg zijn.
pi_29193360
Grappig, bij mij zijn ze altijd te lang
pi_29193380
Verkapt-kijk-mij-eens-lange-benen-hebben-topic.

Ik weet niet hoe lang je benen zijn maar misschien kun je toch eens bij een grote maten winkel langs. Ik neem aan dat je wel al eens hebt geinformeerd in een echte sportkleding winkel (perry, intersport oid)
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 28 juli 2005 @ 08:59:12 #7
122805 user-x
the insignificant other
pi_29193397
je moet de broek ook niet tot onder je oksels optrekken
uhm....
post alleen maar kwaliteitspolls.
  donderdag 28 juli 2005 @ 09:15:07 #8
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_29193578
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 08:59 schreef user-x het volgende:
je moet de broek ook niet tot onder je oksels optrekken
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
pi_29193589
ik draag ze nooit (meer) maar bij mij zijn ze ook altijd te kort, of te breed:P
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_29193654
Tja... ik durf het bijna niet te zeggen maar de broeken van Australian zijn perfect altijd.
Niet zo'n gillend kanarie jack erbij kopen dan he
Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
pi_29193689
Kappa broeken zijn ook
pi_29194079
Nike en Adidas zijn vrij lang (voor mij dan)
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2005 @ 10:07:05 #14
34726 Fratz
Max
pi_29194343
ik heb er een keertje eentje gekocht bij vero moda, die is echt ontzettend lang, die valt een heel stuk over mijn schoenen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_29194919
Voor heren zijn ze anders ook niet altijd even lang... Daarom draag ik meestal maar een korte broek!

<MP>
pi_29248790
Ik heb een kleine maat en lange benen; alle sportbroeken staan voor geen meter; ik lijk wel een ontsnapte gek....
Bij de TaxiStore hadden ze broeken voor 5 euro, met 2 van die strepen op de zijkant. Die zijn wel lang genoeg. Ik weet alleen niet of ze ze nu nog hebben....
Wassen en dan drogen was niet echt een goed idee- ze werden drollenvangers- maar uit de wasmachine aan de pijpen te drogen hangen houdt ze wel lang genoeg.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')