Wat ?quote:
Nee dat stel ik uit. Beetje teasen daar houden vrouwen van.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:06 schreef Zwansen het volgende:
yvonne nu al ingehaald...
Tuurlijk wel, maar die laat zich nioet kennen en weet dat mannen altijd aan het langste eind trekken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:07 schreef komrad het volgende:
hehe, is yvonne niet online?
Maar haar haar zit lekker wild.quote:
Dat zijn zeer tijdelijke toppers.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:10 schreef DaveMasteR het volgende:
Waar is de topper Zebbie gebleven?
Oh wat ben je toch een dramaqueen.quote:
Ja wie gaat er dan ook 2 weken naar de Ardennen ?quote:
Met m'n tong SCH, met m'n tong.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
Jij hebt makkelijk praten als rompje zonder armpjes en beentjes - je tikt nog vrij snel met je mond eigenlijk
Jij bevuilt de ether met Stand.NLquote:
Je had moeten quoten, nu valt je grapje in duigen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:21 schreef SCH het volgende:
eet jij altjid dan pas?
Ik post in de tussentijd 20 keer in een ander topic terwijl jij met je lasbril zit te staren op dit briljante topic.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
hoe kan je met dit tempo nou bovenaan komen?
Meerdere topics openen.Stem voor Foppe de Haan!---Wie moet de eerste president van Fryslân worden?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
hoe kan je met dit tempo nou bovenaan komen?
je bent gewoon een slechte winnaarquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post in de tussentijd 20 keer in een ander topic terwijl jij met je lasbril zit te staren op dit briljante topic.
Klopt ik heb nooit geleerd te verliezen.quote:
Je bent toch nationaal freestyle danskampioen bij de rompjes?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt ik heb nooit geleerd te verliezen.
Ja ik maak een dubbele salto door me af te zetten met m'n ballen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent toch nationaal freestyle danskampioen bij de rompjes?
Talk dirty to me babe.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
Heb je een gesprek maar zit ie gewoon weer ergens anders, de slet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |