maar iemand van zijn fiets aftrappen is geen kattenkwaad meerquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, maar het heeft alles te maken met kattekwaad.
Ja, voor het ene gebruik je je armen en je benen, voor het andere is dat niet echt nodig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:27 schreef St.Germain het volgende:
[..]
au contraire, een ouder heeft wel een opvoedende taak ... maar goed, ken je het verschil tussen zwemmen en iemand van z'n fiets lopen?
Och, je mag denken wat je wilt, maar als ik iemand feliciteer is dat welgemeend.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou kan ik zeggen dank je wel, maar ik heb zo'n idee dat je er geen flikker van meent
In dat geval dank je wel!quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Och, je mag denken wat je wilt, maar als ik iemand feliciteer is dat welgemeend.
Ik neem aan dat je 'ja' bedoelt. Je zegt dat je trots op haar bent wanneer ze er blijk van geeft van zich af te kunnen bijten of weerstand te bieden. De eerste klap uitdelen (bij dit soort op de persoon gericht 'kattekwaad') heeft helemaal niets met weerstand bieden te maken.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, maar het heeft alles te maken met kattekwaad.
en trouwens, stel je voor dat het jouw dochter is die in het water geduwd werd, zou je dan in plaats van trots ontgoocheld zijn omwille van haar lage weerstand?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, voor het ene gebruik je je armen en je benen, voor het andere is dat niet echt nodig.
en ja, een ouder heeft een opvoedende taak, maak men dient wel ruimte voor speelsheid over te laten.
Niet? Komt misschien omdat ik in de verkkerde buurt ben opgegroeit, maar dat viel bij ons nog onder kattekwaad hoor. net als pijltje schieten op fietsers.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:27 schreef blackmage het volgende:
[..]
maar iemand van zijn fiets aftrappen is geen kattenkwaad meer![]()
tuurlijk zou ik pissig zijn in eerste instantie, tis tenslotte je dochter. daarna weet je alles weer te relativeren. nak pak, iedereen leeft nog enzo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:30 schreef St.Germain het volgende:
[..]
en trouwens, stel je voor dat het jouw dochter is die in het water geduwd werd, zou je dan in plaats van trots ontgoocheld zijn omwille van haar lage weerstand?
dominant i9s ze sowieso, daar heb ik geen sturing in. maar ik zie haar liever als een dominanter persoon binnen een groep idd, maar dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:30 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 'ja' bedoelt. Je zegt dat je trots op haar bent wanneer ze er blijk van geeft van zich af te kunnen bijten of weerstand te bieden. De eerste klap uitdelen (bij dit soort op de persoon gericht 'kattekwaad') heeft helemaal niets met weerstand bieden te maken.
Zeg dan gewoon dat je graag ziet dat zij een dominante en agressieve persoonlijkheid ontwikkelt.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:38 schreef Drugshond het volgende:
Ik moest lachen....![]()
Maar gewoon gein trappen, niet helemaal netjes... maar wel humor.
Ach ik was vroeger ook geen schatje.Iemand staat de auto te wassen. Langs de auto ligt op het grasveld een verse "hondendrol" Steekt vuurwerk in drol. Zet het op een lopen Hoort in de verte iemand schelden, en ben 3 dagen niet meer door die straat gelopen.
Tuurlijk bestaan autochtone problemen wel, het gedrag van allochtonen is immers een groot probleem voor ons autochtonen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:03 schreef Meh7 het volgende:
Want autochtone problemen, die bestaan niet!
Ik zie weinig verschil tussen domme autochtonen die problemen veroorzaken en domme allochtonen die problemen geven hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:03 schreef Meh7 het volgende:
Want autochtone problemen, die bestaan niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |