Hier heeft nooit een foto gestaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:15 schreef Jaguarized het volgende:
Er begint hier meteen iemand te vragen op welke foto ik doel.Ik noem geen namen natuurlijk.
![]()
![]()
Wat is dat voor brak figuur?quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:29 schreef Gabry het volgende:
[..]
[afbeelding]
huh ?
Wil je ook een kusje ?![]()
en ik altijd gedacht dat lolly's alleen maar cheil konden zijnquote:
ik zou het nou niet bepaald omschrijven als geilquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
en ik altijd gedacht dat lolly's alleen maar cheil konden zijn![]()
heeft zij nu wel ff om zeep geholpen
deze is wel geilquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik zou het nou niet bepaald omschrijven als geil![]()
Lolly? Volgens mij is dat van dat spul voor op je lippen waar ik de naam van kwijt ben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
en ik altijd gedacht dat lolly's alleen maar cheil konden zijn![]()
heeft zij nu wel ff om zeep geholpen
dat wijf niet neequote:Op donderdag 28 juli 2005 02:35 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik zou het nou niet bepaald omschrijven als geil![]()
Ah vandaar ? nog meiden hier die het geil vinden als jongens frambozensnoepjes etenquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat wijf niet nee
maar een normaal, leuk meisje met een lolly wel(ik vind van niet he maar dat vinden jongens blijkbaar
en dankzij die tip ben ik nou verslaafd aan chupachup lolly's )
quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lolly? Volgens mij is dat van dat spul voor op je lippen waar ik de naam van kwijt ben.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:40 schreef Gabry het volgende:
Ik neem ook altijd een chupachup mee als ik uitga![]()
Dat is te zien ja. Maar dat geeft niet hoor!quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:39 schreef Imberr het volgende:
[..]dat zou wel es heel goed kunnen ja
t is al half 3 geweestdan let ik daar niet op.. t ziet er dom uit, klaar
![]()
Hey slim denk dat ik er ook een stel meneem uhm zaterdagquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:40 schreef Gabry het volgende:
Wat de hel is het nut daarvan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:40 schreef Gabry het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:41 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey slim denk dat ik er ook een stel meneem uhm zaterdag![]()
meiden lokkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:41 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat de hel is het nut daarvan?
Thuis moet ik je moeder dan ontmoetenquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
maar ik heb ook nog een hele zak hier thuisliggenmaar neem maar mee hoor
![]()
![]()
Meisjes vragen meestal niet aan een vreemde of ze willen bekken..quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:41 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat de hel is het nut daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |