i knowquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:10 schreef Tarak het volgende:
Meki, je bent top!!!
Ik begrijp dat je het voor Marokkanen op wil nemen, maar toch deelt helaas niet iedere Marokkaan jouw mening in deze.
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:10 schreef Tarak het volgende:
Meki, je bent top!!!
Ik begrijp dat je het voor Marokkanen op wil nemen, maar toch deelt helaas niet iedere Marokkaan jouw mening in deze.
Dan ben je goed gestoord. Dit soort opmerkingen hoor je te vaak.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:08 schreef Meki het volgende:
Syrier
Zo zei de Syriër Tamer, die sinds 1999 in Amsterdam woont, dat hij liever had gezien dat Mohammed B. was vrijgelaten. ''Hij deed iets wat elke ware moslim had moeten doen: zijn religie verdedigen tegen beledigingen. Als ik de kans had gekregen, had ik hem zelf ook gedood.'' Hij vond het belachelijk dat men in Nederland treurde om de dood van een provocateur, terwijl er in Irak en Palestina, dagelijks mensen omkomen
Kijk je ook paradise hotel?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:47 schreef Meh7 het volgende:
Meki, er wordt beweerd dat je een leugenaar bent, wat heb je hierop te zeggen?
Dus omdat er in oorlogsgebieden mensen omkomen, moeten wij het hier in 'het vredige' Nederland maar goed vinden dat hier mensen vermoord worden, omdat elkaars gedachten niet op één lijn zitten ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:08 schreef Meki het volgende:
Hij vond het belachelijk dat men in Nederland treurde om de dood van een provocateur, terwijl er in Irak en Palestina, dagelijks mensen omkomen
Euh, hoe weet je wat mijn mening is? Ken jij iedereen buiten de veluwe en hun mening?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:08 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het is met jullie moslims net zo achterlijk als met de oud-gereformeerden . Niemand heeft er een goed woord voor over buiten de Veluwe.
Wat hebben ze misdaan? Welke cineast is vermoord? Welke groep willen ze van een flat gooien?quote:Toch blijven daar konsekwent al decennia lang oud-gerformeerden doodgewoon op hun plek zitten omdat ze door familie en bekenden en buren de hand boven hun hoofd wordt gehouden. M.a.w. ze doen er helemaal niets tegen.
Dat zijn gewoon levenskeuzes, waar ze niemand mee lastigvallen. Ik vraag me ook af waarom jij vindt dat het niet hebben van een tv achterlijk is.quote:Normaliter zou je iemand op duizend manieren in de zeik nemen als hij/zij of zijn ouders of schoonuoders geen televisie (ik noem maar een achterlijk standpunt) hebben.
Op de Veluwe hoeft dat niet, daar boren ze liever een pvda-er of een nog linkser persoon de grond in.
Het is ten opzichte van de algemene mening wat achterhaald, maar dat mag toch in nederland, afwijken? Zolang ze niemand ermee lastigvallen of kwetsen, wat is er mee mis dan dat hun mening afwijkt van de jouwe?quote:Zo blijven ze achterlijk en heersen er op de Veluwe ouderwetse opvattingen over transseksuelen, emancipatie, feminisme, asiel etc. die je al 45 jaar niet meer hoort in Nederland.
Tja, ik denk dat de enigen die wat impact kunnen hebben op een dergelijke radicale groep, de imams zijn. Dat zijn helaas juist degenene vaak die los staan van de westerse maatschappij, en het extremisme prediken. Maar goed, je mag nog steeds naar nederland komen, en mensen opstoken tegen het westen. Waarom mensen hier in godsnaam heen komen, terwijl ze het puur slecht vinden, is mij een raadsel.quote:Ik zou als moslim maar hard optreden tegen zulke extreme moslims, anders kom je net zo dom als die veluwe-boertjes terecht.
Op de radio hadden ze het er net over dat dit soort mensen ook gewoon vervolgd moeten kunnen worden en daar ben ik het dus helemaal mee eensquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Dan ben je goed gestoord. Dit soort opmerkingen hoor je te vaak.
OOK heb ik de indruk dat de moslims die deze radicale theorieen niet zeggen aan te hangen; LIEGEN.
ZE LIEGEN DIE GEMATIGDE MOSLIMS![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:47 schreef Meh7 het volgende:
Meki, er wordt beweerd dat je een leugenaar bent, wat heb je hierop te zeggen?
Ja, iedereen heeft recht op een mening, maar Donner wil dat in bepaalde gevallen een halt toeroepen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:40 schreef ShaoliN het volgende:![]()
Daat mongolen met reacties als die 2e gewoon vrij kunnen blijven rondlopen. Samir A is ook weer zo'n treffend voorbeeld.
Ik verwacht niet dat die 2 idioten enige vorm van opleiding hebben genoten. Tevens denk ik dat ze hun mening geven ten tijde van het ontvangen van een uitkering die betaald is door deze verderfelijke westerse samenleving...quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:40 schreef ShaoliN het volgende:![]()
Daat mongolen met reacties als die 2e gewoon vrij kunnen blijven rondlopen. Samir A is ook weer zo'n treffend voorbeeld.
Ik heb inderdaad een trauma van oud-gereformeerden. Ik heb zelf beslist niet die achtergrond.quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:33 schreef freud het volgende:
In jouw stukje zit volgens mij meer een trauma uit de veluwe verstopt, dan een goed voorbeeld. Ben jij zo opgevoed in de veluwe, een Jan Wolkerssyndroom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |