kurk in de reet drukken, misschien komt dr dan betere muzkek uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef webfreak het volgende:
Misschien heeft 'ie een darmaandoening.. Dat je altijd moet poepen zeg maar
Omdat de show de muziek compenseert, maar persoonlijk doet het me niks als er een bak water over de band wordt gekiepert tijdens 'Let it Rain down on me'.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef jeroenJJ het volgende:
[..]
maar waarom lukt het kane dan wel om stadions te vullen ? ( en geloof me, het zit daar echt niet vol met BreZah kinders, integendeel)
Bij een doorregend optreden van Kiss in Griekenland barstte het tentdak door en stond de complete patchbay onder water. Do not mess with the God of Thunder.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Omdat de show de muziek compenseert, maar persoonlijk doet het me niks als er een bak water over de band wordt gekiepert tijdens 'Let it Rain down on me'.
Kane, pioniers van de Norit-rock. Hebben ze toch nog iets origineels..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef webfreak het volgende:
Misschien heeft 'ie een darmaandoening.. Dat je altijd moet poepen zeg maar
Als Kane zulke goeie muziek heeft, waarom nemen ze dat dan niet een keer op?????quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Als Kane zulke goeie muziek heeft, waarom nemen ze dat dan niet een keer op?????![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:51 schreef SilverBullet het volgende:
Oké ik heb een nummer gevonden van Kane die ik leuk vind!
WAT?!?!?![]()
Ja, echt!Before You Let Me Go heet het
Maar wacht. Het nummer is goed/leuk alleen hij zingt erin
![]()
Hij verpest het hele nummer met zijn irritant stem
. Gelukkig zingt ook Ilse de Lange mee anders was het nooit wat geworden
![]()
Dus een leuk nummer, op Dinand na.
Dinand bedankt!
Alle veertig noteringen in die lijst zijn gebaseerd op niets, dus dat ze uit het niets komen verbaast niemandquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:26 schreef Tobbes het volgende:
Natuurlijk gaan jullie zeggen dat die hitlijsten niks voorstellen. Maar:
uit het NIETS op 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dinand komt nu waarschijnlijk óm in z'n eigen opgekochte singletjesquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:26 schreef Tobbes het volgende:
Natuurlijk gaan jullie zeggen dat die hitlijsten niks voorstellen. Maar:
uit het NIETS op 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ook al zo'n natuurlijk stemgeluidquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:54 schreef Zanderrr het volgende:
Wat stond er daarvoor op 1, Crazy Frog of zo?
* AudreyHepburn veegt de thee van haar beeldscherm.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook al zo'n natuurlijk stemgeluid.
Ik kijk nooit TMF/MTV.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:02 schreef FTD80 het volgende:
Ik heb ook het idee dat veel Kane fans niet verder komen dan het 3fm en tmf bereik. Hier begint het probleem al. Muziek wordt bij die mensen teveel voorgeschoteld zonder zelf dus opzoek te gaan.
Dus schaf MTV2. en KinkFM aan![]()
Waarom niet? Je wordt dood gegooid met Kane op die zendersquote:
we hebben het over de albumlijstquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:54 schreef Zanderrr het volgende:
Wat stond er daarvoor op 1, Crazy Frog of zo?
Vreemde combi....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:56 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Naast Kane ben ik helemaal fan van bijv. The Pixies en Meat Loaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |