abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29391668
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef webfreak het volgende:
Misschien heeft 'ie een darmaandoening.. Dat je altijd moet poepen zeg maar
kurk in de reet drukken, misschien komt dr dan betere muzkek uit.
pi_29393845
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:09 schreef jeroenJJ het volgende:

[..]

maar waarom lukt het kane dan wel om stadions te vullen ? ( en geloof me, het zit daar echt niet vol met BreZah kinders, integendeel)
Omdat de show de muziek compenseert, maar persoonlijk doet het me niks als er een bak water over de band wordt gekiepert tijdens 'Let it Rain down on me'.
pi_29395838
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Omdat de show de muziek compenseert, maar persoonlijk doet het me niks als er een bak water over de band wordt gekiepert tijdens 'Let it Rain down on me'.
Bij een doorregend optreden van Kiss in Griekenland barstte het tentdak door en stond de complete patchbay onder water. Do not mess with the God of Thunder.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:13:25 #104
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_29397416
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:27 schreef webfreak het volgende:
Misschien heeft 'ie een darmaandoening.. Dat je altijd moet poepen zeg maar
Kane, pioniers van de Norit-rock. Hebben ze toch nog iets origineels..
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:36:18 #105
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_29398134
Kane
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_29398496
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:36 schreef SilverBullet het volgende:
Kane
Als Kane zulke goeie muziek heeft, waarom nemen ze dat dan niet een keer op?????
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
EAP
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:49:36 #107
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_29398540
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:48 schreef Vindaloo het volgende:

[..]

Als Kane zulke goeie muziek heeft, waarom nemen ze dat dan niet een keer op?????
:
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 00:51 schreef SilverBullet het volgende:
Oké ik heb een nummer gevonden van Kane die ik leuk vind !

WAT?!?!?

Ja, echt! Before You Let Me Go heet het

Maar wacht . Het nummer is goed/leuk alleen hij zingt erin Hij verpest het hele nummer met zijn irritant stem . Gelukkig zingt ook Ilse de Lange mee anders was het nooit wat geworden

Dus een leuk nummer, op Dinand na.

Dinand bedankt !

Het enige waar Kane goed voor is, zijn dit soort topics

[ Bericht 64% gewijzigd door SilverBullet op 03-08-2005 17:54:38 ]
pi_29400426
Gaan er nou nog Fokkers 13-8/20-8
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:10:06 #109
79291 jeroenJJ
huh....no ? musician ?
pi_29400672
jep. 13/8 van de partij
[The less you know][the more you believe]
pi_29401488
Hahaha... Echt wat een topic idd... Geloof niet dat een aantal hier openstaan voor Kane en met een vooroordeel gaan luisteren (hoe kortzichtig maar goed...) ALS ze uberhaupt al een keer live naar Kane gaan luisteren... En ik zeg ook echt niet dat ze de enige zijn met breaks e.d. dat snap ik ook wel dat iedere band dat doet... En ja, ook ik ken ongeloofelijk veel bandjes die velen malen beter zijn dan kane... maar ik ken er maar weinig die op zo'n manier als hun live spelen.. (Ik zeg niet dat ik dat te gek vind of helemaal nix.. daar geef ik m'n mening niet eens over staat er ook los van..) En dat vaker de deur uit gaat niet lukken... Naast 2 tot 3 keer per week verschillende (on)bekende bands te bezoeken werk ik ook nog namelijk...

Haha... wat laat ik me ook weer lekker op de kast jagen.. en dat voor iemand die kane tegenwoordig maar zo zo vind haha.. Op de live optredens na dan want die blijf ik met heel veel mensen te gek vinden...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:49:56 #111
79291 jeroenJJ
huh....no ? musician ?
pi_29401848
kane-inside is in et huis
[The less you know][the more you believe]
pi_29423169
Natuurlijk gaan jullie zeggen dat die hitlijsten niks voorstellen. Maar:

uit het NIETS op 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pi_29423209
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:26 schreef Tobbes het volgende:

Alle veertig noteringen in die lijst zijn gebaseerd op niets, dus dat ze uit het niets komen verbaast niemand .
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:54:04 #114
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_29423605
Wat stond er daarvoor op 1, Crazy Frog of zo?
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_29423751
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:26 schreef Tobbes het volgende:

Dinand komt nu waarschijnlijk óm in z'n eigen opgekochte singletjes
pi_29423760
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:54 schreef Zanderrr het volgende:
Ook al zo'n natuurlijk stemgeluid .
pi_29425443
een bak geld neergooien en je staat op 1, bij Idols reserveren ze de eerste positie zelfs
pi_29425987
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 15:03 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ook al zo'n natuurlijk stemgeluid .
* AudreyHepburn veegt de thee van haar beeldscherm.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_29426770
Ik heb ook het idee dat veel Kane fans niet verder komen dan het 3fm en tmf bereik. Hier begint het probleem al. Muziek wordt bij die mensen teveel voorgeschoteld zonder zelf dus opzoek te gaan.

Dus schaf MTV2. en KinkFM aan
pi_29433462
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 18:02 schreef FTD80 het volgende:
Ik heb ook het idee dat veel Kane fans niet verder komen dan het 3fm en tmf bereik. Hier begint het probleem al. Muziek wordt bij die mensen teveel voorgeschoteld zonder zelf dus opzoek te gaan.

Dus schaf MTV2. en KinkFM aan
Ik kijk nooit TMF/MTV.

Naast Kane ben ik helemaal fan van bijv. The Pixies en Meat Loaf.

Dat vindt men toch niet dagelijks op tmf
pi_29434077
Ach ja, bash-topics.... Prima leesvoer!
Paan!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:46:09 #122
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_29434723
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:56 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik kijk nooit TMF/MTV.
Waarom niet? Je wordt dood gegooid met Kane op die zenders
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 01:01:37 #123
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_29435031
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 14:54 schreef Zanderrr het volgende:
we hebben het over de albumlijst
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_29435147
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:56 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Naast Kane ben ik helemaal fan van bijv. The Pixies en Meat Loaf.
Vreemde combi....
Paan!
pi_29435238
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 01:01 schreef evert het volgende:

[..]

Eng genoeg valt niet uit te sluiten dat Zanderrr het daar ook over had. Ook de eerder genoemde kikker is voorzien van een eigen album .
pi_29435845
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 01:13 schreef Litpho het volgende:

[..]

Eng genoeg valt niet uit te sluiten dat Zanderrr het daar ook over had. Ook de eerder genoemde kikker is voorzien van een eigen album .
COOL!!
Betekent dit dat ik álle track van dat album als ringtone kan aanschaffen!?

pi_29436594
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 17:09 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

* AudreyHepburn veegt de thee van haar beeldscherm.
Ik zou het niet beter kunnen uitdrukken hahaha!
pi_29436611
Kane
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29441456
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 01:01 schreef evert het volgende:

[..]

Ook ja, ook over top 40

Zeg dan niks
pi_29475060
quote:
Het is voor het eerst in de Nederlandse muziekgeschiedenis dat twee singles, afkomstig van hetzelfde album, op de eerste plaats van de Mega Top 100 binnen komen. De single Fearless komt daarnaast ook op de eerste plaats van de Pepsi Charts en de Top 40 binnen. Volgende week zaterdag 13 augustus zal Kane een concert geven op het Almere strand voor een publiek van 32.000 mensen, gevolgd door een extra show op 20 augustus in Gorinchem. Beide concerten zijn uitverkocht.
pi_29475501
Kane is Kut.

Dat is toch geen rock. Doe normaaal.
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_29475576
quote:
Het is voor het eerst in de Nederlandse muziekgeschiedenis dat twee singles, afkomstig van hetzelfde album, op de eerste plaats van de Mega Top 100 binnen komen. De single Fearless komt daarnaast ook op de eerste plaats van de Pepsi Charts en de Top 40 binnen. Volgende week zaterdag 13 augustus zal Kane een concert geven op het Almere strand voor een publiek van 32.000 mensen, gevolgd door een extra show op 20 augustus in Gorinchem. Beide concerten zijn uitverkocht.
Dat is ook alleen maar door 538 en al de media aandacht die ze krijgen.
Vraag me af welke mediamagnaat hier achter zit.
Het is iniedergeval niet bevordelijk voor de muziekkwaliteit als dit soort figuren de aandacht krijgen in de media.
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_29480831
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 22:55 schreef Tobbes het volgende:

[Het is voor het eerst in de Nederlandse muziekgeschiedenis dat twee singles, afkomstig van hetzelfde album, op de eerste plaats van de Mega Top 100 binnen komen. De single Fearless komt daarnaast ook op de eerste plaats van de Pepsi Charts en de Top 40 binnen. Volgende week zaterdag 13 augustus zal Kane een concert geven op het Almere strand voor een publiek van 32.000 mensen, gevolgd door een extra show op 20 augustus in Gorinchem. Beide concerten zijn uitverkocht.]

Man, tief toch eens op met die domme lijstjes. Heb je nu nog niet door dat dat allemaal vriendjespolitiek is?
pi_29480854
quote:
Fearless is (ondanks de in mijn ogen slechte radio-edit; op het album issie nog beter)
Shit, nóg beter???
Ignorance is Bliss
pi_29480866
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 04:48 schreef Deafz het volgende:

[..]

Shit, nóg beter???
Ja, nog beter slechter ge-edit.
pi_29480870
Ik ben gek op Kane hoor, al vind ik het jammer dat ze niet meer in die kleine zaaltjes spelen waarbij het niet eens vol staat.
Dat was een leuke tijd, concerten voor 30.000 man vind ik niks aan.

Maar om op nummer 1 binnen te komen dat stelt niet veel voor.
Vooral Kane doet het leuk, die brengen van elke single meerdere versies uit en ze hebben genoeg fans die ze dan ook alle 3 halen.
Dan nog een hoop mensen die er maar 1 halen...en daar is je nummer 1
  zondag 7 augustus 2005 @ 14:39:38 #137
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_29486077
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 11:01 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ook ja, ook over top 40

Zeg dan niks
ik bedoel dat nr. 1 in single lijst wellicht niet zo 'moeilijk' is maar dat ze ook op 1 in albumlijst binnen kwam en dan heb je 'andere' concurrentie
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_29508214
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 04:50 schreef Troeta het volgende:
Ik ben gek op Kane hoor, al vind ik het jammer dat ze niet meer in die kleine zaaltjes spelen waarbij het niet eens vol staat.
Dat was een leuke tijd, concerten voor 30.000 man vind ik niks aan.

Maar om op nummer 1 binnen te komen dat stelt niet veel voor.
Vooral Kane doet het leuk, die brengen van elke single meerdere versies uit en ze hebben genoeg fans die ze dan ook alle 3 halen.
Dan nog een hoop mensen die er maar 1 halen...en daar is je nummer 1
Beste Troeta,

Blijkbaar ben je niet helemaal wakker want Kane heeft de laatste tijd heel veel in kleine zaaltjes gespeeld! Jammer dat je niet goed geïnformeerd bent, je zou wat vaker op mijn site http://www.kane-international.net moeten komen dan ben je weer helemaal bij.... En ik ben blij om te horen dat we jou binnenkort ook op nr 1. van de top 40 kunnen verwachten, aangezien het niks voorstelt.

Tot snel bij Kane in een kleine zaal (donderdag Paradiso!, helaas uitverkocht voor jou want je lag te slapen)
pi_29508315
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:55 schreef AndreaBarbera het volgende:

[..]

Beste Troeta,

Blijkbaar ben je niet helemaal wakker want Kane heeft de laatste tijd heel veel in kleine zaaltjes gespeeld! Jammer dat je niet goed geïnformeerd bent, je zou wat wat vaker op mijn site http://www.kane-international.net moeten komen dan ben je weer helemaal bij.... En ik ben blij om te horen dat we jou binnenkort ook op nr 1. van de top 40 kunnen verwachten, aangezien ht niks voorstelt.

Tot snel bij Kane in een kleine zaal (donderdag Paradiso!, helaas uitverkocht voor jou want je lag te slapen)
Kane in t paard was geweldig! Troeta!

Edit: Paard van Troje dus

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2005 22:58:23 ]
pi_29561953
Ik EIS 'Not here' 'Waiting waiting' en 'Taurus' op de setlist,

ik zou ook 'Master of the game' super vinden als Intro, maar het zal wel 'Go' of 'Fearless' worden.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:14:23 #141
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_29570205
Het is maar net welke Kane je gaaf vond, voor mij gaat er toch van hun weinig boven de periode van Damn those eyes dat raakte me wel. Fearless heb ik gekocht nadat ik titelsong hoorde bij Pinkpop op radio, was beetje teleurgesteld is tochwel de softste cd vn hun, terwijl je na al die ellende van Dinand zou verwachten dat het iets meer richting Staind ofzo zou gaan.

Trouwens dat iemand zei dat TMF ze gehyped heeft en ze er anders helemaal niet zouden zijn klopt niet helemaal dat was ten eerste eerder 3FM Maar het is echt niet zo dat ze zo weinig kunnen muzikaal en qua zang en live performance betreft dat ze anders echt nergens waren, okay wel een aardig stuk minder massale verkoop geef ik zeker toe.
pi_29570466
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:58 schreef jeroenJJ het volgende:
nou vraag ik mij toch af,
waar baseer je dit op ? op tmf worden ze totaal niet vaak gedraaid..uitgezonderd als ze op Nr 1 staan uiteraard... ( ja toen something to say nr. 1 was werd ie asociaal veel gedraaid) maar buiten dat om zie ik ze zelden voorbij komen..ALS ik uberhaupt ooit tmf kijk.
Uhmm...als ik wel eens aan het zappen ben, kom ik op TMF altijd Anouk, Kane, Keane of andere ongeinspireerde bagger tegen...je ziet het echt veel te vaak...
pi_29570613
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:14 schreef Machielovic het volgende:
Het is maar net welke Kane je gaaf vond, voor mij gaat er toch van hun weinig boven de periode van Damn those eyes dat raakte me wel. Fearless heb ik gekocht nadat ik titelsong hoorde bij Pinkpop op radio, was beetje teleurgesteld is tochwel de softste cd vn hun, terwijl je na al die ellende van Dinand zou verwachten dat het iets meer richting Staind ofzo zou gaan.

Trouwens dat iemand zei dat TMF ze gehyped heeft en ze er anders helemaal niet zouden zijn klopt niet helemaal dat was ten eerste eerder 3FM Maar het is echt niet zo dat ze zo weinig kunnen muzikaal en qua zang en live performance betreft dat ze anders echt nergens waren, okay wel een aardig stuk minder massale verkoop geef ik zeker toe.
Dat was ook een gave periode; frisse naieve gasten die in zaaltjes speelden voor een paar 100 mensen...Maar mensen worden ouder en wordt dus ook de muziek evenwichtiger en volwassener. Nummers als Way Down Inside en Go vind ik in alle simpelheid hele kleine intense liedjes...
pi_29577889
Ik heb Kane live gezien op Rock Werchter...dus kan over hun podiumprestaties spreken (daar tenminste hehe). Vond er geen bal aan...helemaal niks. Die Dinand zingt alsof er iets klem zit in zijn achterste en de band speelde wel aardig hoor...maar zoooo clean...uitstraling nul. En in 't festivalboekje maar roepen dat ze de wereld gaan veroveren. Humorloos is hun muziek, totaal geen zelfrelativering. Dertien in een dozijn nummers...ik snap niet waarom ze zoveel aandacht in de media krijgen. Een goed management denk ik...
"The secret to creativity is knowing how to hide your sources."
pi_29578996
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 10:27 schreef Bartjaah het volgende:
Ik heb Kane live gezien op Rock Werchter...dus kan over hun podiumprestaties spreken (daar tenminste hehe). Vond er geen bal aan...helemaal niks. Die Dinand zingt alsof er iets klem zit in zijn achterste en de band speelde wel aardig hoor...maar zoooo clean...uitstraling nul. En in 't festivalboekje maar roepen dat ze de wereld gaan veroveren. Humorloos is hun muziek, totaal geen zelfrelativering. Dertien in een dozijn nummers...ik snap niet waarom ze zoveel aandacht in de media krijgen. Een goed management denk ik...
Nah, het is perfecte muziek die door een grote doelgroep leuk gevonden kan worden. Het is niet te hard, de zanger ziet er leuk uit (ofzo). En als dat een keer goed opgepakt wordt door 3fm of tmf, dan ben je als band zo binnen, en omdat ze dan al veel "fans" hebben zullen ze veel gehyped worden omdat er heel veel mensen naar hun concerten willen gaan.

Het viel me trouwens wel op dat bij een videoclip van een paar jaar terug "I will keep my head down (live)" volgens mij, erg veel mid-20'ers en ouder in het publiek stonden...
pi_29579059
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:03 schreef CasB het volgende:

[..]

Nah, het is perfecte muziek die door een grote doelgroep leuk gevonden kan worden. Het is niet te hard, de zanger ziet er leuk uit (ofzo). En als dat een keer goed opgepakt wordt door 3fm of tmf, dan ben je als band zo binnen, en omdat ze dan al veel "fans" hebben zullen ze veel gehyped worden omdat er heel veel mensen naar hun concerten willen gaan.

Het viel me trouwens wel op dat bij een videoclip van een paar jaar terug "I will keep my head down (live)" volgens mij, erg veel mid-20'ers en ouder in het publiek stonden...
Ik ben inderdaad altijd een van de weinige jongeren..Gemiddelde leeftijd gok ik een jaar of 28...en ga mij nou niet vertellen dat die allemaal naar TMF kijken.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 01:50:20 #147
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_29595107
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:10 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad altijd een van de weinige jongeren..Gemiddelde leeftijd gok ik een jaar of 28...en ga mij nou niet vertellen dat die allemaal naar TMF kijken.
Precies, ik ben zelf 22 en luister al jaren naar Kane en kijk nooit TMF, wel toevallig een paar weken geleden gezien toen ze bezig waren met het promoten van hun cd, maar dat doet elke band.
Kane is volwassen muziek en daar hou ik wel van.
Morgen ga ik lekker naar het concert in Almere
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_29597479
vandaag het concert
pi_29599230
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 12:10 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Niet per se, maar wel door tmf/3fm dat soort dingen zijn ze met kane in aanraking gekomen en vinden het waarschijnlijk goede muziek. Maargoed, ze hebben het zo gehyped op radio en tv dat mensen er wel van gehoord moeten hebben, en als iedereen het kent dan zijn er altijd mensen die het wel goed vinden...
pi_29600992
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 19:01 schreef Tobbes het volgende:
Gaan er nou nog Fokkers 13-8/20-8
Yep vanavond is het zover, hoop dat ze zich revancheren voor Pinkpop want dat was kut. Vooral omdat je die nieuwe nummers toen nog niet kende. Nu ik de CD enkele malen heb geluisterd moet ik zeggen dat er weer een paar sterke nummers op staan, met name Go en Don't let it pass you by De keuze voor de singles zijn trouwens ook erg sterk..
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:20:11 #151
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_29602567
nog paar uurtjes!!! 10 voor half 5 de bus op DH centraal
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:24:26 #152
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_29602624
hopen dat t weer goed blijft
pi_29603806
Ik ben bang dat we wegregenen vanavond, maar zo lang het maar niet gaat bliksemen is het geen grote ramp...
pi_29623164
Ik vond het weer eens geweldig; ik ben dit jaar naar o.a. U2 en Coldplay geweest maar dit sloeg alles. BIjna perfecte setlist, goede sfeer, geen fouten, perfect geluid...het was alleen wel erg druk. Dat massale geeft natuurlijk ook wel een soort extra kick; maar ik kwam 10 min van tevoren dat terrein op dus stond op 60 meter van het podium.

En oja, Zorg volgende keer dat alle bomen weg zijn die MIDDEN voor het podium staan
pi_29623270
Vond het ook supergaaf, Ze hebben zich helemaal gerevancheerd voor Pinkpop wat mij betreft. Prima sfeer, Prima geluid en de organisatie was top, al was het iets minder dat we na afloop zo'n 2,5 uur in de auto hebben gezeten voordat we van het terrein af waren....

Voorprogramma met Relax was ook erg goed en Kane heeft grote indruk op me gemaakt.

En het weer was ook verbazingwekkend goed, op een paar druppels na was het droog!

Topavond!
pi_29634961
Zijn er nog meer mensen naar Kane geweest gisteren, het valt me op dat ik maar weinig ervaringen lees hier.....
pi_29634989
Hoeveel nummers speelden ze dit keer?
The gum you like, is coming back in style.
pi_29635021
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Hoeveel nummers speelden ze dit keer?
Ze hebben zo'n twee uur gespeeld, veel nieuw werk maar ook alle oude hits kwamen voorbij...

mooie avond dus...
pi_29635045
Je bent muzikaal laag begaafd als je van Kane houdt.
pi_29635060
Muzikaal gehandicapt. Muziek voor opel-rijders en rietjes-vragers.
pi_29635173
Muziek voor zij die zittend plassen
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29635186
Balkon-rokers. Politie-groeters.
pi_29635200
Automaat-rijders?
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29635223
Mwah, meer de sokken-strijkers. De wandelaars.
pi_29635421
Ik voel me verder niet aangesproken...

Ik heb een topavond gehad, en met 35000 anderen.
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:59:06 #166
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_29635591
Hehe . Ik was al bang dat het bashen was gestopt.
pi_29635616
Jij lijdt vast een oppervlakkig, voorspelbaar leven.
pi_29635660
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:31 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er nog meer mensen naar Kane geweest gisteren, het valt me op dat ik maar weinig ervaringen lees hier.....
Ik weet wel waarom. Die krijgen de fok-registratie niet voor elkaar.
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:08:15 #169
88523 BadDay
The One I Love
pi_29635802
Ik luister naar:

Kane maar ook naar A Perfect Circle
Kane maar ook naar Radiohead
Kane maar ook naar Damien Rice
Kane maar ook naar Queens Of The Stone Age
Kane maar ook naar Amos Lee
Kane maar ook naar Ben Harper
Kane maar ook naar Ben Folds
Kane maar ook naar Bootsy Collins
Kane maar ook naar Brainpower
Kane maar ook naar Dayrll-Ann
Kane maar ook naar Foo Fighters
Kane maar ook naar Yellow Jackets
Kane maar ook naar New Cool Collective
Kane maar ook naar Olabola
Kane maar ook naar Howie Day
Kane maar ook naar Tool
Kane maar ook naar the Killers
Kane maar ook naar Josh Ritter
Kane maar ook naar The Posies
Kane maar ook naar Snow Patrol
Kane maar ook naar Dave Matthews Band
Kane maar ook naar AC/DC
Kane maar ook naar Spinvis
Kane maar ook naar Muse
Kane maar ook naar Coparck
............etc

Oppervlakkige Muziek?

[ Bericht 5% gewijzigd door BadDay op 14-08-2005 19:13:34 ]
Birds, Happiness & Still Not Worried
pi_29635937
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:01 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ik weet wel waarom. Die krijgen de fok-registratie niet voor elkaar.
Mensen die hun tijd voor de lol op het water doorbrengen denken wel vaker alles te weten en overal boven te staan; maar als ze dan ook nog graag bordspelletjes spelen moet ik vooral hard lachen
pi_29636750
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:13 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Mensen die hun tijd voor de lol op het water doorbrengen denken wel vaker alles te weten en overal boven te staan; maar als ze dan ook nog graag bordspelletjes spelen moet ik vooral hard lachen
Wat is er mis met een bordspel. Leg uit.
pi_29636843
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Niks; maar de mensen die het over het algemeen doen hebben over het algemeen geen leven. Ga dan kaarten in de kroeg ofzo.
pi_29636851
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef BadDay het volgende:
Ik luister naar:

Kane maar ook naar A Perfect Circle
Kane maar ook naar Radiohead
Kane maar ook naar Damien Rice
Kane maar ook naar Queens Of The Stone Age
Kane maar ook naar Amos Lee
Kane maar ook naar Ben Harper
Kane maar ook naar Ben Folds
Kane maar ook naar Bootsy Collins
Kane maar ook naar Brainpower
Kane maar ook naar Dayrll-Ann
Kane maar ook naar Foo Fighters
Kane maar ook naar Yellow Jackets
Kane maar ook naar New Cool Collective
Kane maar ook naar Olabola
Kane maar ook naar Howie Day
Kane maar ook naar Tool
Kane maar ook naar the Killers
Kane maar ook naar Josh Ritter
Kane maar ook naar The Posies
Kane maar ook naar Snow Patrol
Kane maar ook naar Dave Matthews Band
Kane maar ook naar AC/DC
Kane maar ook naar Spinvis
Kane maar ook naar Muse
Kane maar ook naar Coparck
............etc

Oppervlakkige Muziek?
Zo te zien wissel jij goede bands uit met oppervlakkige muziek, waardoor je weer fris naar bands als A Perfect Circle kan gaan luisteren.
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:50:11 #174
88523 BadDay
The One I Love
pi_29636859
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Een bordspel is oppervlakkig.... kunnen we weer on-topic gaan.... Waren er nog verassingen in de set-list?
pi_29636891
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:50 schreef BadDay het volgende:

[..]

Een bordspel is oppervlakkig.... kunnen we weer on-topic gaan.... Waren er nog verassingen in de set-list?
Rescue me

Taurus mag je toch ook wel verrassend noemen; evenals Mother en Where do I go now.

Ook Damn Those Eyes en Dreamer had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:54:29 #176
88523 BadDay
The One I Love
pi_29636971
Mother speelde ze ook al in het paard geloof.. ik, Taurus is wel gaaf in iedergeval!
pi_29636973
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:50 schreef BadDay het volgende:

[..]

Ah, de scrabbe-kampioen annex atoomgeleerde mengt zich in de discussie.

Een verassing tijdens 't concert? Begaf het onderstel van die Hummer 't? Verrassend. Vertel!
pi_29638499
dubbel

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2005 20:49:55 ]
pi_29638513
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Een verassing tijdens 't concert? Begaf het onderstel van die Hummer 't? Verrassend. Vertel!
Hummer?

edit: O, een setlist is gewoon een lijst met op volgorde de nummers die gespeeld worden...Nooit naar concert geweest zeker?
pi_29638800
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef Tobbes het volgende:
edit: O, een setlist is gewoon een lijst met op volgorde de nummers die gespeeld worden...Nooit naar concert geweest zeker?
Er wordt ook echt bij elk concert verteld dat ze zoiets een setlist noemen .
pi_29864513
Gorinchem zaterdag was echt perfect; het doet me Almere echt vergeten. Ze hadden er zin in, de sfeer was -in tegenstelling- tot Almere wel geweldig, en de setlist was zo mogelijk nog beter (IWKMHD, Hands). Ik weet het zeker nu; 3 september nog even massaal Beatstad; maar volgend jaar mogen ze van mij alleen nog maar shows voor 5000 mensen max geven. HMH, Paradiso, Paard, 013, betere sfeer, beter geluid, intiemer...beter dan 32000 mensen op een strand
pi_29864741
Ik ga lekker naar een concertje van kane
Avondje kane en golden earring, kan niet beter
pi_29864785
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:10 schreef Cornerman het volgende:
Ik ga lekker naar een concertje van kane
Avondje kane en golden earring, kan niet beter
Je vergeet Di-rect...
pi_29864852
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:12 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Je vergeet Di-rect...
Ja, maar daar kom ik niet voor
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:54:45 #185
79556 schism
in the undertow
pi_29903940
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

scrabbe? wat voor bordspel is dat...
kane heeft met hun nieuwe plaat een stuk kwaliteit afgeleverd. Een hele strakke cd. Waarschijnlijk is jouw muzikaliteit blijven steken bij blokfluitles week 1.
following our will and wind we may just go where no one's been
pi_30033923
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 11:10 schreef Tobbes het volgende:
Ik vond het weer eens geweldig; ik ben dit jaar naar o.a. U2 en Coldplay geweest maar dit sloeg alles. BIjna perfecte setlist, goede sfeer, geen fouten, perfect geluid...het was alleen wel erg druk. Dat massale geeft natuurlijk ook wel een soort extra kick; maar ik kwam 10 min van tevoren dat terrein op dus stond op 60 meter van het podium.

En oja, Zorg volgende keer dat alle bomen weg zijn die MIDDEN voor het podium staan

Tis niet moeilijk om geen fouten te maken als je muziek maakt die een zwakzinige met minder gekwijl kan spelen, kane is onorgineel.. maar smaken verschillen nog steeds, als muzikant vind ik het gewoon niks
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 18:23:04 #187
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_30034715
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:20 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ach ja, bash-topics.... Prima leesvoer!
Inderdaad, altijd vermakelijk
pi_30037012
U2 is ook niet origineel
pi_30037917
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:58 schreef Tobbes het volgende:
U2 is ook niet origineel
Nee.... Dus!?
Wat U2 tegenwoordig ten gehore brengt is inderdaad 13-in-een-dozijn-rotzooi, maar dat is toch geen vrijbrief voor andere bands om hetzelfde te doen?

Bono en Dinand zijn allebei janksmoelen op hun eigen manier, ik denk dat de U2/Kane-vergelijking daar deels op gebasseerd is.
pi_30161156
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 22:54 schreef schism het volgende:
kane heeft met hun nieuwe plaat een stuk kwaliteit afgeleverd.
Ik denk dat jouw muziekontwikkeling niet verder is gekomen dan blokfluit les 1. Dat je het goed vind is prima, maar het gaan bestempelen als kwaliteit?
My name it is Sam Hall, and I hate you one and all!
Yes, I hate you one and all! Damn your eyes!
pi_30170824
hey tobbes, jij hebt je signature van drops gepikt.
pi_30171124
van wie?
  zaterdag 3 september 2005 @ 01:45:35 #193
88523 BadDay
The One I Love
pi_30220810
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:58 schreef John.R.Cash het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw muziekontwikkeling niet verder is gekomen dan blokfluit les 1. Dat je het goed vind is prima, maar het gaan bestempelen als kwaliteit?
Wat bepaald de kwaliteit? De hoeveelheid noten op de m2, de hoeveelheid akkoorden, de songstructuren.... ?? De term kwaliteit toegepast op muziek kent vele varianten waarvan Kane eentje is...
pi_30221044
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef BadDay het volgende:
Ik luister naar:

<lijst met bands>

............etc

Oppervlakkige Muziek?
'Kane maar ook naar Queens Of The Stone Age'

dat is nou de enige band uit die lijst waarvan ik 't jammer vind dat je er naar luistert
en een beetje ook AC/DC
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_30221598
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 01:45 schreef BadDay het volgende:

[..]

Wat bepaald de kwaliteit? De hoeveelheid noten op de m2, de hoeveelheid akkoorden, de songstructuren.... ?? De term kwaliteit toegepast op muziek kent vele varianten waarvan Kane eentje is...
Kane klinkt te standaard...allemaal mensen die doen alsof ze rockers zijn maar een beetje slapje pop neerzetten. Het zijn de schoothondjes van de platenmaatschappijen, die zorgen voor de teksten en de muziek...nou, echt kwalitieit is dat...
  FOK!fossiel zaterdag 3 september 2005 @ 10:46:48 #196
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_30224465
Alleen Rain Down On Me vind ik goed. De rest kan me gewoon echt niet boeien, of ik word gek van de zanger z'n zangstem.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_30224892
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 01:45 schreef BadDay het volgende:

[..]

Kwaliteit wordt niet bepaald door je cd verkoop. Kwaliteit wordt oa. bepaald door originaliteit, en binnen de pop/rock stroming is er zoveel meer originaliteit dat Kane daardoor nogal bleek verschiet. Ook qua songwriting zijn de songs van Kane weinig origineel en weinig divers, ook zijn de zangmelodieen van Dinand vrij standaard en verschillen ze weinig van elkaar. De productie van de muziek is te standaard in vergelijking met wat andere artiesten binnen dezelfde stroming doen, er zou zoveel meer kunnen.

Ik heb verder niets tegen Kane en ook niet tegen Dinand. Sommige nummers kan ik best aanhoren met plezier. Maar Kane als kwaliteit? Nee, wel als commercieel succes en daar is Dinand goed in; zijn muziek verkopen. Maar kwaliteitsmuziek maken? Nee, dat kan hij gewoon niet (of hij doet het iig niet).
My name it is Sam Hall, and I hate you one and all!
Yes, I hate you one and all! Damn your eyes!
pi_30227467
kane bakt der nix van, die gast kan niet eens engels praten. je kan niet eens horen wat ie zingt, zo onduidelijk is zijn engels. hij zuigt gewoon
pi_30253690
Gister gaven ze weer eens een puike show weg. Beetje kort, niet mijn perfecte setlist; maar goed. ze mochten dan ook maar een uurtje @ beatstad
  zondag 4 september 2005 @ 11:59:47 #200
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_30253938
Was SUPERGAAF gisteren!

psst.... DINAND IS BLONNNNDDD!!
:: my weblog ::
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')