abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:37:37 #26
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_29203920
@ work, again.
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:11:37 #27
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_29205008
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:06 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Suuz neemt Erwin mee

Liz heb ik nog niet uitgenodigd, maar denk niet dat ze het heel erg leuk zou vinden als ze er zou zijn...
(moet ze ineens gaan betalen voor drank )
Lijkt me een goed idee dat je die ook niet gaat uitnodigen...
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
  donderdag 28 juli 2005 @ 19:32:03 #28
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_29210277
Eindelijk, nieuw modem (Speedtouch 546). Oude modem had het begeven na de lan en tja maar op 1 pc internet met een USB modem is echt waardeloos vooral als je een tibia verslaafd broertje hebt
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:01:35 #29
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_29215288
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 19:32 schreef il_mostro het volgende:
Eindelijk, nieuw modem (Speedtouch 546). Oude modem had het begeven na de lan en tja maar op 1 pc internet met een USB modem is echt waardeloos vooral als je een tibia verslaafd broertje hebt
Waarom had hij het begeven?

Godver, kickboxen is echt zwaar, ook heel warm daar... wel leuk, vooral lekker om weer 's te trainen. Nu snel onder de douche
Maar dan staan mijn pa eronder, grr
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:08:12 #30
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_29215464
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:01 schreef errrrr het volgende:

[..]

Waarom had hij het begeven?
Geen idee, eerst kreeg ik melding "Netwerk verbinding verbroken" op herstellen gedrukt... was internet weg... nou later viel lan weg (kon nie meer op andere computers in netwerk komen of pingen en dat soort dingen)... en kon ik niet meer op modem inloggen. En dat terwijl de lampjes gewoon groen brandde
The show is through the metal is gone, It is time to hit the road, Another town Another gig, Again we will explode, Hotel rooms and motorways, Life out here is raw, But we will never stop, We will never quit, cause we are Metallica
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:12:09 #31
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_29215565
Kickboxen was weer über, elke donderdagavond dus kickboxen.
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:14:32 #32
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_29215644
Nu ff douchen, das wel nodig.
En daarna eens kijken wat ik voor eten ga verzinnen... Y:)

Btw Niels Witte, zorg ff dat je morgen weet hoeveel poen je nog van me krijgt!!!
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:16:00 #33
51061 il_mostro
- Metallica -
pi_29215691
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef MrAli het volgende:
Nu ff douchen, das wel nodig.
En daarna eens kijken wat ik voor eten ga verzinnen... Y:)

Btw Niels Witte, zorg ff dat je morgen weet hoeveel poen je nog van me krijgt!!!
ja ¤ 10,-
ook van jou Hans

[ Bericht 2% gewijzigd door il_mostro op 28-07-2005 22:24:02 ]
pi_29216273
Kickboksen was weer okay, rechterpols is nu alleen wel een beetje facked, maargoed.

Night .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:50:23 #35
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_29216754
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:16 schreef il_mostro het volgende:

[..]

ja ¤ 10,-
ook van jou Hans
Goed, dan heb ik dat morgen voor je, is dat ook weer geregeld.
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:52:19 #36
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_29216813
Ik zou btw ook wel een boksbal, of bokszak, of hoe de fack je dat ook precies mag noemen, willen hebben, een of twee keer per week hier thuis een uur tegen zo'n ding staan te hengsten is niet verkeerd. En dan op donderdag naar de sportschool om weer meer bij te leren, wat je dan thuis kan uitproberen / verder oefenen en verbeteren.
Klein probleempje, waar hang ik dat ding op...
pi_29217766
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:35 schreef -Mzraki- het volgende:
Kickboksen was weer okay, rechterpols is nu alleen wel een beetje facked, maargoed.

Night .
Hehe, thomas en ik hebben een keer tegelijk op zo'n ding staan slaan, toen hadden we beide zoiets van AUW!
Heb een keer m'n knokkels open geslagen
en de keer daarvoor heb ik m'n rechterteen open gescheurd. Ik stap half in en dan draai ik verder over m'n tenen, dat kan met schoenen aan wel, maar op blote voeten heb je kans dat je vel scheurt. Kon toen een paar cm2 aan dood vel weg gaan halen
Ik zie het nog steeds trouwens, maar het ziet er al wel beter uit dan een (paar) maand(en) terug.

Achja, niet kunnen boxen is wel jammer...
pi_29217934
Oja, op de markt staan is best wel geinig

vorig jaar een keer: moesten ik en n'n collega met ons onderbeen op de foto. Een vrouwtje ging trouwen en moest als 'vrijgezellenfeest' foto's verzamelen van onderbenen

en je kan ook nog wel wat geinen met mensen bij je stand. Heb nu bv. ook contacten gemaakt met mensen uit Enschede en heb nu dus een adres van een man die drie studentenhuizen heeft staan in de stad. Hij vond de koek zo lekker dus dan kon ik over een jaar zo af en toe wel wat koek meenemen enzo, dan kon hij wel wat regelen met een leuke slaapkamer

maargoed, nu wel een leuke ervaring van vanmiddag: er loopt al weken een meisje rond op de markt die ik ergens van ken, en zij ken mij ook maar ik weet niet hoe / waarvan ik d'r ken en weet d'r naam ook niet.... Je weet wel wat ik bedoel. Staan we ff een praatje te houden, staat moeders naast d'r:
moeder - "moesten we nog wat lekkers?"
meisje - "Nou weet niet..."
ik - "Ik zou wel wat nemen hoor, een flinke koek of een zak vol oliebollen!"
meisje - "nou, ik heb al een buikje" *shirt omhoog* *op d'r buik slaat*
meisje - "wil je me vetmesten ofzo?"
De reactie van die moeder ook
pi_29217947
was een best lief buikje trouwens
pi_29218085
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:52 schreef MrAli het volgende:
Ik zou btw ook wel een boksbal, of bokszak, of hoe de fack je dat ook precies mag noemen, willen hebben, een of twee keer per week hier thuis een uur tegen zo'n ding staan te hengsten is niet verkeerd. En dan op donderdag naar de sportschool om weer meer bij te leren, wat je dan thuis kan uitproberen / verder oefenen en verbeteren.
Klein probleempje, waar hang ik dat ding op...
Bij mij op m'n slaapkamer
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:31:11 #41
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_29218106
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:16 schreef il_mostro het volgende:

[..]

ja ¤ 10,-
ook van jou Hans
Ja idd, ik heb het ook morgen mee... ik heb hier btw geen handdoek gezien, kan je die morgenavond dan ook even meenemen? (hij moet wel mee op vakantie )
  vrijdag 29 juli 2005 @ 00:44:07 #42
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_29220297
Richting bedje toe, slapen!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 01:22:30 #43
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_29221258
Nu Ringu 2 gezien. Weer een goede (en spannende) film vond ik...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:56:22 #45
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_29229326
Ik heb trouwens gisteravond nog even op de weegschaal gestaan, en ik ben ongeveer 2 tot 3 liter zweet verloren gisteravond, als ik uitga van wat ik normaal ongeveer weeg en wat ik gisteravond woog, min een kilo voor het water wat ik gister allemaal gedronken heb.

Dit is wel heel erg veel, volgens mij, dus volgende keer zal ik vlak voor ik erheen ga eens op de weegschaal gaan staan, en vlak erna ook, dat maakt het nog wat nauwkeuriger.
pi_29237021
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:56 schreef MrAli het volgende:
Ik heb trouwens gisteravond nog even op de weegschaal gestaan, en ik ben ongeveer 2 tot 3 liter zweet verloren gisteravond, als ik uitga van wat ik normaal ongeveer weeg en wat ik gisteravond woog, min een kilo voor het water wat ik gister allemaal gedronken heb.

Dit is wel heel erg veel, volgens mij, dus volgende keer zal ik vlak voor ik erheen ga eens op de weegschaal gaan staan, en vlak erna ook, dat maakt het nog wat nauwkeuriger.
Dude, ze heeft vast geen weegschaal (hint: wat hebben we gisteren besproken..)
pi_29245708
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:39 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Dude, ze heeft vast geen weegschaal (hint: wat hebben we gisteren besproken..)
Gast, jullie moeten echt eens kappen met dat increw geblaat, alsof iemand hier dat ook maar een ruk boeit, het is alleen maar irritant gebazel voor outsiders.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 30 juli 2005 @ 04:02:26 #48
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_29258940
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:22 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Gast, jullie moeten echt eens kappen met dat increw geblaat, alsof iemand hier dat ook maar een ruk boeit, het is alleen maar irritant gebazel voor outsiders.
Dit van Niels sloeg idd helemaal nergens op, normaal gesproken slaat het nog wel ergens op.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 04:57:55 #49
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_29259214
De Koog niet speciaal, behalve dat toen we (Hans en ik) de Blauwe Piste in wilden, Hans liet z'n ID zien en kreeg keurig een bandje, ik liet daarna leuk mijn paspoort zien, die vent bekijkt dat nauwkeurig, en ik krijg een orangje bandje. Die zijn voor 18+, ik dacht, misschien omgewisselt, maar nee, binnen zag ik dat Hans een groende had, die vent had dus gewoon krom gekeken.
Toen ff later richting de Wijsneus, daar keek die portier me nogal vreemd aan, 16 of 17 wou ie prima geloven, maar 18+ vond ie wat overdreven, kijkende naar mijn bandje terwijl ik langs liep. Dat dus maar even uitgelegd een eerlijk gezegt dat die sukkels bij de BP een foutje hadden gemaakt. Hij vond dat wel prima en vond dat ik mazzel had, maarja, ik drink toch alleen bier, dus nja, geen voordeel van. Zo ff staan ouwehoeren, maar ik heb het bandje nog wel om, en zal hem dus tot morgen bewaren.

Nu pitten!
pi_29264221
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 04:57 schreef MrAli het volgende:
De Koog niet speciaal, behalve dat toen we (Hans en ik) de Blauwe Piste in wilden, Hans liet z'n ID zien en kreeg keurig een bandje, ik liet daarna leuk mijn paspoort zien, die vent bekijkt dat nauwkeurig, en ik krijg een orangje bandje. Die zijn voor 18+, ik dacht, misschien omgewisselt, maar nee, binnen zag ik dat Hans een groende had, die vent had dus gewoon krom gekeken.
Toen ff later richting de Wijsneus, daar keek die portier me nogal vreemd aan, 16 of 17 wou ie prima geloven, maar 18+ vond ie wat overdreven, kijkende naar mijn bandje terwijl ik langs liep. Dat dus maar even uitgelegd een eerlijk gezegt dat die sukkels bij de BP een foutje hadden gemaakt. Hij vond dat wel prima en vond dat ik mazzel had, maarja, ik drink toch alleen bier, dus nja, geen voordeel van. Zo ff staan ouwehoeren, maar ik heb het bandje nog wel om, en zal hem dus tot morgen bewaren.

Nu pitten!
Ja, heb ik een 16-jaar bandje, geef ik hem af aan Maikel (is 14 officieel, maar mocht naar binnen omdat ie zei dat ie 15 was). Haal ik weer een nieuw bandje, trekt Thomas hem kapot Ik een 18+ bandje van leon gejat, trekt die lullo dat ook kapot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')