mocht je nog opnieuw willen beginnen.. ik zit op al'akir en kan je dan wel aan goud/items helpenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Coolle screen printZit zelf...zoals ik in mijn gewijzigd bericht al aan gaf op Turalyon (PvE) en Shadow Moon (PvP).
Ben net uit mijn guild gestapt op Turalyon omdat het leek alsof ik als enige nog ooit online was
Adem in...... adem uit.........quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
sja we gingen BRD doen, maar op onze realm is de ratio alliance horde 2:1 ofzo en alliance had volgens mij net een MC raid.. dus we werden de eerste 2 uur geganked voor we naar binnen konden.. zelfs een keer 6x achter mekaar ge-corpse camped.. echt pure haat toen![]()
maarja ik heb wel een pattern:robe of the void nuhttp://www.thottbot.com/?i=26068
wat doe ik expres zo?quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Adem in...... adem uit.........
Doe je nou expres zo, of...?
Nou...opzich kan ik wel opnieuw een horde rogue beginnen...m'n Orc is pas lvl 7 of zo....dus ff een avondje doorgaan en dan heb ik dat ook wel weer....quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mocht je nog opnieuw willen beginnen.. ik zit op al'akir en kan je dan wel aan goud/items helpenen aan een leuke guild.. we hebben nog niet heel veel rogues
heb wel maar 50G op het moment hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou...opzich kan ik wel opnieuw een horde rogue beginnen...m'n Orc is pas lvl 7 of zo....dus ff een avondje doorgaan en dan heb ik dat ook wel weer....En voor goud en items ben ik zo overhoor.
![]()
![]()
NIET negatief doen over jezelf!!!quote:
have funquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:45 schreef creno het volgende:
een "ik ga zo naar luxemburg"-tvptje, dus ik zwaai nog effe naar jullie
haha zo zit ik altijd met een vriend als we in de bios zitten te wachten, heel uitgebreid te vertellen van "jaaa dan doe ik eerst 4 dots op em en toen rende die weg en nog snel een immolate en instabolt in zn rug haha" en "ik had een crit heal van 3k en toen deed ik mn instant shield en had hij geen kans meerquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NIET negatief doen over jezelf!!!![]()
![]()
![]()
Ik wil je dat trouwens wel eens in het echt met een bloedserieus hoofd zien vertellen en uitleggen![]()
![]()
Nou...dan maak ik denk ik maar ff een switch naar je server toe. hehequote:Op donderdag 28 juli 2005 11:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heb wel maar 50G op het moment hoormaar een aantal guildies zijn alts begonnen en we hebben vriendelijke mensen in de guild die vaak kunnen helpen met quests enzo
ik ben vast bezig met het sparen voor m'n epic mount, zal in totaal 400 goud kosten ofzo..![]()
hahahahaquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
haha zo zit ik altijd met een vriend als we in de bios zitten te wachten, heel uitgebreid te vertellen van "jaaa dan doe ik eerst 4 dots op em en toen rende die weg en nog snel een immolate en instabolt in zn rug haha" en "ik had een crit heal van 3k en toen deed ik mn instant shield en had hij geen kans meer" en dan die mensen om ons heen van wtf? (omdat hij keihard praat altijd
)
Tja...dat vind ik nou het enige wat ik jammer vind....ken buiten mijn werk eigenlijk niemand die WOW speelt....ook mijn vriend nie...dus kan ik tegen niemand gek babbelenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
haha zo zit ik altijd met een vriend als we in de bios zitten te wachten, heel uitgebreid te vertellen van "jaaa dan doe ik eerst 4 dots op em en toen rende die weg en nog snel een immolate en instabolt in zn rug haha" en "ik had een crit heal van 3k en toen deed ik mn instant shield en had hij geen kans meer" en dan die mensen om ons heen van wtf? (omdat hij keihard praat altijd
)
quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...dat vind ik nou het enige wat ik jammer vind....ken buiten mijn werk eigenlijk niemand die WOW speelt....ook mijn vriend nie...dus kan ik tegen niemand gek babbelen![]()
Op mijn werk, is het raar babbelen met al die nerds al zo gewoon dat niemand er van opkijkt.
![]()
Ah...dus een keer lvlen zit er wellicht in?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben alleen zaterdag pas weer online.. met een lading rest bonus
en nog 3 completed quests die ik kan leveren
![]()
@wax het is een critical strike healdus dat je 2x zoveel healt als normaal
Wat lief dat je het ook nog uitlegtquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ben alleen zaterdag pas weer online.. met een lading rest bonus
en nog 3 completed quests die ik kan leveren
![]()
@wax het is een critical strike healdus dat je 2x zoveel healt als normaal
is goedquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah...dus een keer lvlen zit er wellicht in?![]()
Maar goed...ik kan denk ik alleen vanavond even online zijn...en anders vrijdagavond....zaterdag denk ik niet...maar anders laat ik wel ff weten wat ik als char-name neem...dan kan je me later een keer een wispertje geven.![]()
Ah...een talbard is coolquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
is goedik zal vast wel met de guild master regelen dat je er in komt
betaal ik wel een slabbetje met een octopus erop voor je
(onze tabard
)
en met 20 goud moet je een eind komen voor lowbie items![]()
Lachequote:Op donderdag 28 juli 2005 12:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
en onze guild is gewoon gezelligaltijd wel beetje ouwehoeren enzo, gisteravond zat een guildie een paar uur met z'n dochter op schoot te spelen die kon niet slapen
Niet zo zeuren, dat had je kunnen verwachten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:23 schreef beaverhausen het volgende:
*TT check*
Mjah... ik zit toch echt in [HOMO].
Go figure..
jij mot nie checken, zatlapquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:23 schreef beaverhausen het volgende:
*TT check*
Mjah... ik zit toch echt in [HOMO].
Go figure..
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jij mot nie checken, zatlap
als je 5 seconden later had gelezen, dacht je dat je in [m0 sexy en egwaagd zat.
quote:nee, ik heb een "pride" regenboogbandje om van Navigaytion van afgelopen weekend
Navigaytion in Curacao dudequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
navigaytion is pas 13 augen pride pas 6 aug? hoe kom je aan zo'n bandje?
![]()
uhmmmquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
op Curacao??? op drugs boten enzo... cool!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |