Ohw.. euhm.. ja, die man ..quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:04 schreef Camoth het volgende:
[..]
Die film was echt meesterlijk, was er helemaal verslaafd aan als kindje. Echt jammer dat hij overleden is. Maargoed, hij was al 93, dus niet zo verassend.![]()
Lekker suikerspinnetje van mequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:07 schreef Excess_All het volgende:
hey allemaal
hey sappig meloentjequote:
't was zeker erg leuk..quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:15 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hey sappig meloentje
ik heb je fotos gezien
waren leuk, volgens mij was het erg gezellig![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. euhm.. ja, die man ..
Ik moest onwijs huilen vroeger bij die film..
"Zweeeeelgje!!!?"
Nou..... Als ik de foto's op de kamkrant bekijk, dan spat daar het felroze foute nichterige aan alle kanten vanaf.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't was zeker erg leuk..
En helemaal niet zo heel fout nichterig..
Afgezien van die paar leer-, wapper- en relnichtenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't was zeker erg leuk..
Ik denk dat 1% van de mensen, of minder nog, in het roze liep. Van de kermismensen en horeca liep wel 90% in het roze, en overal waren attracties en cafe's versierd met roze ballonnen enzo..quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou..... Als ik de foto's op de kamkrant bekijk, dan spat daar het felroze foute nichterige aan alle kanten vanaf..
hahah jah op de fotos ziet het er erg fout uit, maar jah dat zal wel aan de fotograaf liggen die de meest opvallende dingen wou vast leggenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't was zeker erg leuk..
Ik geloof dat je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel, maar dat geeft niets.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat 1% van de mensen, of minder nog, in het roze liep. Van de kermismensen en horeca liep wel 90% in het roze, en overal waren attracties en cafe's versierd met roze ballonnen enzo..
Maar da's gewoon leuk, het brengt toch wel sfeer.
En kammie heeft er een handje van alleen wappernichten op de foto te zetten..quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou..... Als ik de foto's op de kamkrant bekijk, dan spat daar het felroze foute nichterige aan alle kanten vanaf..
Je mag jezelf ook uitnodigen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:25 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah jah op de fotos ziet het er erg fout uit, maar jah dat zal wel aan de fotograaf liggen die de meest opvallende dingen wou vast leggen
nodig je me de volgende keer uit
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En kammie heeft er een handje van alleen wappernichten op de foto te zetten..
Hee, hij zette mij ook op de fotoquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
maar das zo opdringerig, ik wil wel uitgenodigd worden door echte expertsquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:29 schreef Excess_All het volgende:
[..]
maar das zo opdringerig, ik wil wel uitgenodigd worden door echte experts
Sterker nog, ik loop met Wissie over straat, ik links, hij rechts, een jongetje deelde flyers uit aan MIJN kant, en zijn arm pal voor mij langs, geeft hij aan Wissie een flyer en aan mij niet.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik de Abercrombie store in NYC kan overvallen..quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
Abercrombie & Vlarp.
Nee hoor.. gewoon erg goeie vrienden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:32 schreef Excess_All het volgende:
op die foto kijken jullie wel erg verliefd vlarpje, is der iets wat wij niet weten
Haha.. klopt, maar dat heeft Aart ookquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:32 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij is Maarten wel zo iemand dat als je in de put zit je na een uurtje een peptalk van hem te hebben aangehoord weer helemaal zozit
Ik vond hem best wel apart... maar goed, ik heb geloof ik drie woorden met hem gewisseld dus ik kan alleen afgaan op gezichtsuitdrukkingen en gebaartjesquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haha.. klopt, maar dat heeft Aart ook
Maarten en ik kunnen elkaar ook de put inhelpen zegmaar als we een kut bui hebben
Wie bedoel je nu? Maarten of Aart?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond hem best wel apart... maar goed, ik heb geloof ik drie woorden met hem gewisseld dus ik kan alleen afgaan op gezichtsuitdrukkingen en gebaartjes
ach dat is toch niet net je ex weg pestenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor.. gewoon erg goeie vrienden.
Anders zou ik ook verliefd zijn op Aart na onze actie vorige week in de kroeg waarbij we m'n ex de kroeg uit gepest hebben
Maarten.quote:
Uhm.. niksquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:41 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ach dat is toch niet net je ex weg pesten
wat vreselijks had die gedaan dan haahha
Daddy... I want a pony.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
Ooooooohhh Waxxer heb jij Charly & the Chocolate Factory gezien???Wat gáááfff!!!
Ik keek ook even erg raarquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Haha was ook grappig, ik kwam mijn ex c.q. nog steeds goede vriend tegen (komt ook uit Zwolle) en ik stond dus bezweet te klooien met mijn tas en een broodje worst in mijn handen, dus hij hield dat broodje even vast, hij zo "moet die mosterd er ook op?" dus ik zeg "ja, spuit er maar op"leek net alsof dat in het wilde weg gebeurde met zomaar iemand
Maar toen keken Aart en Maarten zo verbaasd
Was dat een ex!?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Haha was ook grappig, ik kwam mijn ex c.q. nog steeds goede vriend tegen (komt ook uit Zwolle) en ik stond dus bezweet te klooien met mijn tas en een broodje worst in mijn handen, dus hij hield dat broodje even vast, hij zo "moet die mosterd er ook op?" dus ik zeg "ja, spuit er maar op"leek net alsof dat in het wilde weg gebeurde met zomaar iemand
mag ik hem koppelen aan iemandquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij's wel apart ja.. maar erg leuke jongen hoor
Die met die oren?quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, dat was hetquote:
voeg hem maar eens bij een gesprek op msnquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doe je best..
Moet ik je profieltje aan hem geven?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:56 schreef Excess_All het volgende:
[..]
voeg hem maar eens bij een gesprek op msn
Ik pest hem altijd dat dat zijn radar is voor het woord seksquote:
Hahahaha..quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik pest hem altijd dat dat zijn radar is voor het woord seksDan druk ik hem plat en dan zeg ik "seksssss" en dan haal ik geleidelijk mijn hand weg en maak het geluid 'zzzjjjjjjj.....'
Maar soms spoor ik niet idd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |