Onzin voor levenquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:16 schreef tech het volgende:
[..]
Als journalist moet je weten dat de bezittelijke vorm met vaste -s geschreven wordt, behalve waar verwarring in de uitspraak kan ontstaan. Daar wordt de angelsaksische 's wèl gebruikt.
Nu houd ik mijn mond wel verder hoor!
Ik zeg 't met de beste bedoelingen. 't Lijkt me niet nodig voor jou om je daarover op te winden.quote:
*schuift Waxxer een maaltje toe*quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:18 schreef Waxxer het volgende:
ik val om van de honer, dus nul concentratie
't is eerder dat ik jouw opwinding niet begrijpquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:18 schreef tech het volgende:
[..]
Ik zeg 't met de beste bedoelingen. 't Lijkt me niet nodig voor jou om je daarover op te winden.
Dan leg ik het uit. Ik wind me er niet over op. Als je als journalist fouten in het Nederlands maakt, kan er een moment in je leven komen dat je daarop afgerekend wordt. Een promotie gemist of een vacature aan je neus voorbij zien gaan. Dat zal Waxxer nu niet gebeuren. Niet hierom, in ieder geval.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is eerder dat ik jouw opwinding niet begrijp
Wat valt er niet te begrijpen aan een paal? Of heb je het nou over een andersoortige opwinding?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is eerder dat ik jouw opwinding niet begrijp
Daar had ik het niet overquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat valt er niet te begrijpen aan een paal? Of heb je het nou over een andersoortige opwinding?
Dank DM!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:44 schreef DennisMoore het volgende:
*eensch met tech*
Heh... zullen we een rechtszaak aanspannen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:39 schreef Vlarp het volgende:
Ohhhhh
Ik hoor net van een vriend (en zie via de webcam) dat het COC in het boekje over Roze Maandag veel foto's van onze sites heeft gebruikt. En dat zonder toestemming te vragen
.
Nou.. op basis van het auteurs- en fotografierecht kun je eisen dat ze een bronvermelding doen. Hebben ze dus ook niet gedaan. Beetje slordig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heh... zullen we een rechtszaak aanspannen?
Daarbij kunnen de afgebeelde personen nog bezwaar aantekenen op basis van het portretrecht. Stel je voor dat iemand het onder ogen krijgt en ziet dat je op de Roze Maandag bent geweest! Dan geeft elke rechter je gelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou.. op basis van het auteurs- en fotografierecht kun je eisen dat ze een bronvermelding doen. Hebben ze dus ook niet gedaan. Beetje slordig.
Was op de kermis te koopquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarbij kunnen de afgebeelde personen nog bezwaar aantekenen op basis van het portretrecht. Stel je voor dat iemand het onder ogen krijgt en ziet dat je op de Roze Maandag bent geweest! Dan geeft elke rechter je gelijk
Waar is dat boekje te vinden trouwens, ik ben wel benieuwd.
Dat vraag ik me af.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:09 schreef wonderer het volgende:
Daarbij kunnen de afgebeelde personen nog bezwaar aantekenen op basis van het portretrecht. Stel je voor dat iemand het onder ogen krijgt en ziet dat je op de Roze Maandag bent geweest! Dan geeft elke rechter je gelijk
Portretrecht iddquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af.
Wanneer jij namelijk zo diep in de kast zit, dan moet je je daar helemaal niet vertonen op de Roze Maandag. Da's harstikke publiek en openbaar.
Volgens mij gaat het er ook om of je portret 'gebruikt' wordt ergens voor, bijvoorbeeld een grote poster, of reclamefolder, iets waar men geld mee verdient, iets commercieels.
Klopt wel ja..quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af.
Wanneer jij namelijk zo diep in de kast zit, dan moet je je daar helemaal niet vertonen op de Roze Maandag. Da's harstikke publiek en openbaar.
Volgens mij gaat het er ook om of je portret 'gebruikt' wordt ergens voor, bijvoorbeeld een grote poster, of reclamefolder, iets waar men geld mee verdient, iets commercieels.
Ah, als een echte journalist weet je de zaak heerlijk op te blazen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:22 schreef Waxxer het volgende:
Waxx maakt een pietluttig foutje die hij zelf later wel had ontdekt en er ontstaan weer hele scenesen omdat Waxxje journalistiek studeert is het natuurlijk schan-dá-lig, ver-bij-ste-rend....
Amen, Padre Topicusquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, als een echte journalist weet je de zaak heerlijk op te blazen..
Ga zo door, mijn zoon.
Ja jij vraagt je altijd van alles af bij mensen, en bent niet zo toegeeflijk, dat is algemeen bekend hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ah, als een echte journalist weet je de zaak heerlijk op te blazen..
Ga zo door, mijn zoon.
'k Vraag me af of je het foutje zelf ontdekt zou hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |