abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:15:18 #1
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29180524
DAKLOZENKRANT.

Ja dat vraag ik me af. Wie koopt er wel eens een daklozenkrant en waarom. Omdat het een kwalitatief goede krant is waar de andere dagbladen niet aan kunnen tippen of koop je hem misschien uit medelijden voor desbetreffende "dakloze". Ja ik zet dakloze tussen " " want hoe weet je dat hij een echte dakloze is. Misschien verkoopt hij wel vervalsingen, hoe kun je vervalsingen herkennen? Hebben daklozenkranten soms een watermerk of andere herkenningspunten?

En degenen die een daklozenkrant kopen....wat staat er in? Heb je altijd hot news, de laatste roddels? Want daklozen zijn overal, ze hebben immers geen dak boven hun hoofd, althans geen vaste. Staat er in wat er op tv komt of advertentied. Zijn er bedrijven die er in adverteren? Ik neem aan dat een verhuisbedrijf niet gaat adverteren in de daklozenkrant. En als ze dakloos zijn, waarom zie ik ze altijd droog hun krantje verkopen? Net als vandaag...alle daklozenkrantenverkopers zijn droog terwijl het gisteren bijna een zondvloet was. Zelfs voor huizenbezitters hadden moeite droog te blijven. Zijn er al verkopers gesingnaleerd die hun kranten boven de adviesprijs verkopen?

Kun je promoveren als daklozenkrantverkoper? Dat je bijv na 10 jaar chef-assistent-daklozenkrant-verdeler wordt. Ik zie bij de Albert heijn op de Nieuwmarkt altijd zon gozer staan. Soms twijfel ik of ik er een zal kopen maar die gozer heeft pech dat hij op Maradona lijkt, wat mij onbewust er van weerhoudt van hem te kopen. Een relatie met een dakloze lijkt me wel makkelijk: je kunt hem/haar overal afzetten als je hem/haar thuisbrengt.
pi_29180560
Ik niet.
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:17:25 #3
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29180595
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:15 schreef Choumacher het volgende:
DAKLOZENKRANT.

Ja dat vraag ik me af. Wie koopt er wel eens een daklozenkrant en waarom. Omdat het een kwalitatief goede krant is waar de andere dagbladen niet aan kunnen tippen of koop je hem misschien uit medelijden voor desbetreffende "dakloze". Ja ik zet dakloze tussen " " want hoe weet je dat hij een echte dakloze is. Misschien verkoopt hij wel vervalsingen, hoe kun je vervalsingen herkennen? Hebben daklozenkranten soms een watermerk of andere herkenningspunten?

En degenen die een daklozenkrant kopen....wat staat er in? Heb je altijd hot news, de laatste roddels? Want daklozen zijn overal, ze hebben immers geen dak boven hun hoofd, althans geen vaste. Staat er in wat er op tv komt of advertenties. Zijn er bedrijven die er in adverteren? Ik neem aan dat een verhuisbedrijf niet gaat adverteren in de daklozenkrant. En als ze dakloos zijn, waarom zie ik ze altijd droog hun krantje verkopen? Net als vandaag...alle daklozenkrantenverkopers zijn droog terwijl het gisteren bijna een zondvloet was. Zelfs huizenbezitters hadden moeite droog te blijven. Zijn er al verkopers gesingnaleerd die hun kranten boven de adviesprijs verkopen?

Kun je promoveren als daklozenkrantverkoper? Dat je bijv na 10 jaar chef-assistent-daklozenkrant-verdeler wordt. Ik zie bij de Albert heijn op de Nieuwmarkt altijd zon gozer staan. Soms twijfel ik of ik er een zal kopen maar die gozer heeft pech dat hij op Maradona lijkt, wat mij onbewust er van weerhoudt van hem te kopen. Een relatie met een dakloze lijkt me wel makkelijk: je kunt hem/haar overal afzetten als je hem/haar thuisbrengt.
pi_29180619
Hoe groot is de oplage in Limburg eik? Of valt dat niet onder het verspreidingsgebied
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:18:08 #5
86305 Markman
Grappig hier.
pi_29180622
vroeger wel eens, totdat ze na de euro wel erg duur werden gemaakt. Principekwestie dus geworden daarna. Af en toe als ik in Amsterdam ben haal ik er eentje.
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:26:29 #6
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_29180933
Ikke zo eens in de maand... er zijn gewoon mensen die het veel slechter hebben dan ik... en t geeft me een goed gevoel dat ik er ten minste eentje heb geholpen dan
===
Blasphemy is bliss
===
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:27:29 #7
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29180969
Ik heb wel eens een paar keer zo'n krantje gekocht, ik weet alleen niet meer welke.
De horoscopen waren echt hilarisch! Dat was de reden dat ik hem een paar keer kocht
pi_29180970
Ik! gewoon om eens te lezen wat ze schrijven en vervolgens geef ik het weg
pi_29181051
Als ik er een zie staan zwaaien met zo'n krantje voor mijn buurtsuper
dan versnel ik mijn pas
en kijk intens naar mijn tenen tot ik er voorbij ben
Het is een hele kunst om zijn trieste blik niet te vangen
en het kost me dermate veel moeite om er niet stiekem naar te kijken, want vaak vangt hij dan net je blik.

Trouwens
Wat ook gek is, het zijn allemaal mannelijke zwervers he?
Hoe zou dat nu toch komen?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29181159
Ik zou er geen problemen mee hebben een krant van ze te kopen, het is ze gegund... Het is alleen zo jammer dat die daklozenkrant gewoon een slecht tijdschrift is.

Ik lees nog liever wachtkamerlectuur.
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:36:55 #11
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29181254
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:34 schreef McNasty het volgende:
Ik zou er geen problemen mee hebben een krant van ze te kopen, het is ze gegund... Het is alleen zo jammer dat die daklozenkrant gewoon een slecht tijdschrift is.

Ik lees nog liever wachtkamerlectuur.
Je zegt Ik zou er geen probleem mee hebben..... dat suggereert dat je er nooit eentje koopt. Maar verderop schrijf je: het is alleen zo jammer dat het gewoon een slecht tijdschrift is wat weer suggereert dat je er wel eens een koopt.

Dus: koop je nou wel of niet de daklozenkrant?
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:38:09 #12
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_29181286
Me moeder had het 1x gekocht. De helft was frans :/
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:38:31 #13
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29181303
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:30 schreef zhe-devilll het volgende:

Trouwens
Omdat die vrouwen gewoon de crackhoer uithangen :
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:39:39 #14
3767 Herald
Come get some
pi_29181337
quote:
Een relatie met een dakloze lijkt me wel makkelijk: je kunt hem/haar overal afzetten als je hem/haar thuisbrengt.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_29181354
Ik wel.

De Haagsche versie is erg vermakelijk.

Ik koop hem absoluut niet uit medelijden; die mensen kunnen in de tijd dat ze als niet gezien standbeeld staan ook een baan zoeken
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:40:41 #16
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29181372
quote:
Als ik er een zie staan zwaaien met zo'n krantje voor mijn buurtsuper
dan versnel ik mijn pas
en kijk intens naar mijn tenen tot ik er voorbij ben
Het is een hele kunst om zijn trieste blik niet te vangen
en het kost me dermate veel moeite om er niet stiekem naar te kijken, want vaak vangt hij dan net je blik.

Trouwens
Bij de Lidl hier vlakbij staat een vrouwtje.
Ze kunnen trouwens allemaal geen woord Nederlands.

Waarom kloppen ze niet bij de sociale dienst aan.
pi_29181427
quote:
Trouwens
Zeker nooit in Nijmegen geweest .....

OT: Nee, ik koop geen daklozenkranten. De daklozen die mij zo'n ding proberen aan te smeren zijn mij te opdringering, ik bedoel nee = nee, en dan niet komen van: Echt niet ?\ Je hebt toch geld zat ?\ Wat maakt zo'n krantje nou uit ? Fuck off
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:44:12 #18
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_29181479
M'n moeder koopt er iedere vrijdag bij het boodschappen doen één. Waarom weet ik niet. Ik heb niet het idee dat er echt veel interessants in staat. Niet dat ik hem ooit gelezen heb, maar ok.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:44:41 #19
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29181500
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:40 schreef Christine het volgende:

[..]

Bij de Lidl hier vlakbij staat een vrouwtje.
Ze kunnen trouwens allemaal geen woord Nederlands.

Waarom kloppen ze niet bij de sociale dienst aan.
Volgens mij doen ze dat ook wel hoor. Ze zijn gewoon aan het snabbelen.
pi_29181502
quote:
DAKLOZENKRANT.

Ze hebben pasjes.
quote:
En degenen die een daklozenkrant kopen....wat staat er in? Heb je altijd hot news, de laatste roddels? Want daklozen zijn overal, ze hebben immers geen dak boven hun hoofd, althans geen vaste. Staat er in wat er op tv komt of advertentied. Zijn er bedrijven die er in adverteren? Ik neem aan dat een verhuisbedrijf niet gaat adverteren in de daklozenkrant.
In de Z vooral dingen over Amsterdam, geen ads.
quote:
En als ze dakloos zijn, waarom zie ik ze altijd droog hun krantje verkopen? Net als vandaag...alle daklozenkrantenverkopers zijn droog terwijl het gisteren bijna een zondvloet was.
Denk je dat die mensen die krantjes een week bij zich houden? Dis-tri-bu-tie-cen-tra.]
quote:
Zelfs voor huizenbezitters hadden moeite droog te blijven. Zijn er al verkopers gesingnaleerd die hun kranten boven de adviesprijs verkopen?
Bij de Z staat het er in koeieletters op.
quote:
Dom topic.
pi_29181552
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:36 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Je zegt Ik zou er geen probleem mee hebben..... dat suggereert dat je er nooit eentje koopt. Maar verderop schrijf je: het is alleen zo jammer dat het gewoon een slecht tijdschrift is wat weer suggereert dat je er wel eens een koopt.

Dus: koop je nou wel of niet de daklozenkrant?
Briljante redenatie !

Dat ik het een verrot blad vind suggereert helemaal niet dat ik er wel eens een koop. Het suggereert echter wel dat ik er wel eens eentje (of meerdere) heb doorgelezen.

Ik heb namelijk ook nog nooit wachtkamerlectuur gekocht en toch heb ik het wel eens gelezen, rara hoe kan dat?
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:46:29 #22
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_29181556
Oke maar mensen ik zou ook graag wat reacties willen over wat er nou allemaal in staat want ik ben erg benieuwd.
pi_29181577
quote:
Waarom prop jij nietzeggende smileys bij? Zoek jij aandacht?
pi_29181583
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:46 schreef Choumacher het volgende:
Oke maar mensen ik zou ook graag wat reacties willen over wat er nou allemaal in staat want ik ben erg benieuwd.
Koop er 1 zou ik zeggen.
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:49:06 #25
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_29181626
Het heet al een hele tijd magazine.
Vroeger stond er zo'n zwerver bij Alexandrium te roepen "Help de daklozen een handje, koop een krantje", maar dat kon toen en nu niet meer .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')