quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:38 schreef ChrisJX het volgende:
Ik wou gaan kijken, maar ik denk dat ik het maar laat zitten om jou te stangen
"Verplicht"
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:39 schreef SCH het volgende:
Niet kijken dan, chrisJX - niet kijken alsjeblieft.![]()
* SCH legt doosje kleenex klaarquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
*reminder kick*
Die heeft tien documentaires mogen uitkiezen. Alleen God weet waarom maar die bestaat nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
Snap alleen niet wat Karel van der Graaf er mee te maken heeft
Dit is zijn keuze van documentaires. Hij heeft er gewoon een aantal uitgekozen die hij leuk/interessant/ontroerend/enz vond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
Snap alleen niet wat Karel van der Graaf er mee te maken heeft
Wat een voorrecht.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dit is zijn keuze van documentaires. Hij heeft er gewoon een aantal uitgekozen die hij leuk/interessant/ontroerend/enz vond.
Het lijkt erop dat ze het in een uur heben gepropt terwijl een normale docu anerhalf uur duurt. Ik vind dit schandalig.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat een kuteinde.
Ze heeft 11 kinderen, waarom zien we van de rest niets? Ik had juist graag meer van die anderen willen weten.. Jammer hoor. Maar wel aangrijpend, natuurlijk.
Volgens mij was er inderdaad flink in geknipt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze het in een uur heben gepropt terwijl een normale docu anerhalf uur duurt. Ik vind dit schandalig.
Ik vond Faith nogal heftig...quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:52 schreef golfer het volgende:
Joe en die oudste geadopteerde Koreaanse dochter vond ik het meest zielig.![]()
Dat is het klote alsof ie de smaakmaker van Nederland wordt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:18 schreef Takje het volgende:
Fantastische docu. Vond ook dat kleine blonde meisje heel erg wijs overkomen. Ga volgende week toch ook maar naar de keuze van die kale kijken.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het klote alsof ie de smaakmaker van Nederland wordt.
De redactie van de AVRO had geen programma meer voor hem.Maar weet je wat we zetten jouw naam onder de docu's die we dit jaar gaan uitzendenden in de zomer, je behoudt je loon en volgend jaar praten we weer verder. Ok Karel.
'Ja graag, maar mag het dan in een uur, mijn kijkers kunnen niet anderhalf uur geconcentreerd blijven.'
Komt allemaal goed Karel.
Oh wat erg zou dat zijn - ik heb denk ik dan wel de hele docu gezien, weet niet meer hoe lang ie duurde - zal eens zoeken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij was er inderdaad flink in geknipt.
En nu hebben we dus een docu van max. 55 minuten gezien? Dat scheelt een half uurquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:11 schreef SCH het volgende:
De originele versie duurt 83 minuten
Meneer Takje uit FOK!: Ik vind het schandalig dat in die prachtige documentaire 'My Flesh and Blood' geknipt is. In een docu mag niet geknipt worden, dat doet onrecht aan de maker ervan. Ik hoop dat de AVRO hier wat aan doet!quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:55 schreef Takje het volgende:
Dat is wel schandalig ja. Er mag niet geknipt worden in docu's. Tijd om een berichtje te sturen naar die teletekst klachtenpagina
Zoiets jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Meneer Takje uit FOK!: Ik vind het schandalig dat in die prachtige documentaire 'My Flesh and Blood' geknipt is. In een docu mag niet geknipt worden, dat doet onrecht aan de maker ervan. Ik hoop dat de AVRO hier wat aan doet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |