Chocolade Eitjesquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:46 schreef n00cL30n het volgende:
Design- stoel
[afbeelding]
Snoep met een C
Het eilandje dat ik bedoel is niet Sicilië, dit vulkaaneiland maakt wel deel uit van een vulkanische archipel ten noorden van Siciliëquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:42 schreef n00cL30n het volgende:
Sicilië
[afbeelding]
Bevredigende serveerster uit BigBrother UK, dat na drie dagen het huis alweer moest verlaten met een K.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:19 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Het eilandje dat ik bedoel is niet Sicilië, dit vulkaaneiland maakt wel deel uit van een vulkanische archipel ten noorden van Sicilië
Sardinië dan... :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[offtopic]
Die leider in het Multifunktionele Printer Segment was ook geen reprint.nl maar Ricoh....
Keurde ik ook goed.... Dusseh... in dit geval plaats ik hem weer....
(En Snoep met een C was eigenlijk Chocolade Piem0l en ga zo maar door... als het maar met de correcte letter begint)
[offtopic]
Bevredigende Serveerster uit Big Brother UK, die na drie dagen het huis uitgezet is, beginnend met een K
[ Bericht 7% gewijzigd door n00cL30n op 05-08-2005 10:39:53 (dusch....) ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
@Smurfin:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:43 schreef Smurfin het volgende:
@n00cL30n;
Als een antwoord fout is, moet je dat aangeven, helemaal als je een specifiek antwoord zoekt.
Natuurlijk moet je de juiste antwoorden geven,
en niet zomaar een antwoord met de juiste beginletter, anders had ik nu wel Chinese dwergkwartel kunnen zeggen![]()
En zo moeilijk is mijn vraag niet, gewoon ff google-en![]()
Een klein vulkaaneiland in de Tyrreense Zee, maakt deel uit van de Eolische of Liparische eilanden, een vulkanische archipel ten noorden van Sicilië met een S
(De naam is tevens een gemene poppenspeler uit een tekenfilm)
Nuphar japonicumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |