Zowat alle sites zijn geblokt geloof ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:24 schreef NJ het volgende:
Als hij van z'n pc weg is, surf naar forum.fok.nl en kijk onder welke user er is ingelogd.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:24 schreef Posdnous het volgende:
Laat tussen neus en lippen het woord Kastanova vallen.
Als ie een verzuurd gezicht trekt weet je genoeg.
Dat valt nog verdomd hard tegenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:24 schreef Posdnous het volgende:
Laat tussen neus en lippen het woord Kastanova vallen.
Als ie een verzuurd gezicht trekt weet je genoeg.
das een leuk ideequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Open een '<bedrijfsnaam hier>medewerkers hier melden! topic'
En ga vervolgens baggeren onder zijn naamquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:24 schreef NJ het volgende:
Als hij van z'n pc weg is, surf naar forum.fok.nl en kijk onder welke user er is ingelogd.
wie is het.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:32 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ken een collega die hier post.. hij weet niet dat ik hier post volgens mij![]()
Maar wat een bagger post die kerel zeg
Ga ik niet zeggen.. maar het is geen topposter dus je zal hem wel niet kennen.. ik kwam er toevallig een keer achter toen hij 'iets' wat bij ons op het bedrijf gemaakt was liet zien.. En er mee ging pronken dat hij het gemaakt had terwijl hij het niet eens had gemaaktquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen.. maar het is geen topposter dus je zal hem wel niet kennen.. ik kwam er toevallig een keer achter toen hij 'iets' wat bij ons op het bedrijf gemaakt was liet zien.. En er mee ging pronken dat hij het gemaakt had terwijl hij het niet eens had gemaaktToen heb ik ff met een kloon hem terecht gewezen
![]()
ahahahahhahahahaquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:40 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen.. maar het is geen topposter dus je zal hem wel niet kennen.. ik kwam er toevallig een keer achter toen hij 'iets' wat bij ons op het bedrijf gemaakt was liet zien.. En er mee ging pronken dat hij het gemaakt had terwijl hij het niet eens had gemaaktToen heb ik ff met een kloon hem terecht gewezen
![]()
Ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:12 schreef Falco het volgende:
Erg beangstigend idee eigenlijk, hoeveel potentiele Fok-posters er wel niet in je nabije omgeving kunnen rondlopen!
Weet je dat zeker?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:32 schreef Falco het volgende:
Vandaag zei ik zoiets als "Ik zie niets!" en toen zei mijn collega "Cynix? Huh Cynix?"!
O, ja?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef Falco het volgende:
Mijn collega heeft zich nog niet gemeld in dit topic heb ik het idee.
quote:
Ja hij heet geen Martijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |