Ehm...quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:15 schreef Devlinsect het volgende:
Goede OP. Vooral al die smiley's.
Check ff toch het Jimi adoratie topic. Dan weet je hoe een fatsoenlijke OP er uit moet zien![]()
Dit?quote:Ik vindt dat Hendrix geweldige muziek maakte! Kan je je zo lekker op laten gaan.
Prachtig gitaar werk. En ik vindt dat ie heel ruig zong!
En natuurlijk staat hij bekend als de beste gitarist ter wereld.
Nee mèn, deze: Jimi Hendrix adoratietopic #2quote:
BB Kingquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:58 schreef no1uknow het volgende:
OMG Teije, B.B. King
Riding with the king is echt gaaf!
En wat dacht je van When Love Comes To Town met U2
Qua techniek is het misschien niet de beste artiest die je je kan voorstellen, maar hij speelt met een ongelofelijk gevoel, waardoor zijn muziek altíjd mooi is.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:43 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
BB KingVooral idd When Love Comes To Town... op de DVD van Rattle and Hum verteld ie ook dat ie geen idee heeft wat ie aan het doen is, maar t klinkt zoooo vet.... hij kan geen accoorden spelen trouwens
wat een legende die man...met zn gitaar Lucille
Even wat foto'tjes dr bij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:48 schreef Grachus het volgende:
The King of the Blues! Ik vind z'n echt ouwe werk niet zo geweldig, maar veel duetten van hem zijn erg mooi, met name "Three O'clock blues" is prachtig!
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:46 schreef kroegtijger het volgende:
[..]chapeau voor de kick
Ik had gisterenavond nog een cd'tje van em op staan..... dat ding heeft 5 keer opnieuw gespeeld en het verveelde nog steeds geen moment
quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:12 schreef Grachus het volgende:
[..]
Graag gedaan.Bij een zanger als BB king horen toch wel wat meer reacties dan die tot nu toe vond ik.
![]()
Ik vind hem niet echt de King of the Blues..quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:48 schreef Grachus het volgende:
The King of the Blues! Ik vind z'n echt ouwe werk niet zo geweldig, maar veel duetten van hem zijn erg mooi, met name "Three O'clock blues" is prachtig!
Ja, daar heb je misschien wel gelijk in, maar zijn algemene titel is toch wel king of the blues. Persoonlijk vind ik Buddy Guy misschien ook wel beter, maar in de algemene muziekwereld is het toch BB King die als king of the blues gezien wordt. Overigens is dat ook niet omdat hij nog als enige leeft, Buddy Guy leeft immers ook nog.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:00 schreef hendrixfan het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt de King of the Blues..
hij is gwn een van de weinige die nog over is..
John Lee Hooker vind ik toch meer echte blues..
en qua gitaarspel.. is buddy guy toch beter?
Ja.. maar Buddy Guy heeft minder bekendheid.. dan BB.. Buddy is nog altijd vernieuwend na al die jaren vind ik..BB is soms een beetje saai.. maar niet dat ik hem afkraak hoor.. kheb respect voor wat hij gedaan heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:20 schreef Grachus het volgende:
[..]
Ja, daar heb je misschien wel gelijk in, maar zijn algemene titel is toch wel king of the blues. Persoonlijk vind ik Buddy Guy misschien ook wel beter, maar in de algemene muziekwereld is het toch BB King die als king of the blues gezien wordt. Overigens is dat ook niet omdat hij nog als enige leeft, Buddy Guy leeft immers ook nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |