Curacao is niet im Frage, Bonaire of Suriname.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aan wat voor indicatie moet je denken Vogue?
Ik zou voor Curacao gaan al ken ik beide plaatsen niet. Wat voor een baan is het en wordt BsAs op de hele lange baan geschoven?
Gefeliciteerdquote:
Ach, ik kom uit Delft hè....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:34 schreef DutchTrain het volgende:
maar met wonen in een grote stad bedoel je hopelijk NYC of London of anders Rotterdam of Den Haag en niet dat provinciedorp aan het IJ ?
Ik zou bijna m'n bridgeverplichtingen afzeggenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:23 schreef Hik het volgende:
Ok, we gaan tóch vieren zaterdag!
Van harte! En het klinkt inderdaad als een droombaan!quote:![]()
Happy joy joy joy!
![]()
![]()
Ik zal het er met m'n vriendin over hebben, ok? Ik weet niet hoe zij er tegenover staat om met jou te gaan samenwonenquote:flipsen, als jij nu gewoon naar BsAs gaat neem ik je adres in Amsterdam wel over, ok?![]()
Op de fiets of gewoon echt vakantie? Waar ben je dit keer geweest?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Hik, gefeliciteerd
Ik ben inmiddels ook weer terug in het land, wat diverse omzwervingen gemaakt.
Delft is niets mis mee, zou er best willen wonen hoor. Voor velen is het toch een klein Amsterdam, maar dan alleen wat betreft uiterlijk, want cultureel valt eigenlijk maar weinig te beleven in Delft.quote:
Maar Antwerpen, is dat niet helemaal in de Belgische Republiek?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:00 schreef Litman het volgende:
Klinkt als een fantastische baan Hik, ennuh dat reizen schijnt niet zo erg te zijn als ze zeggen heb ik gehoord van iemand die een neef heeft en daar weer een buurman van die een oom heeft die wel eens in Antwerpen is geweest.
't is ook cola...quote:Over Mecca-cola gesproken: je moet wel erg met de Palestijnse zaak begaan zijn, wil je dat lekker vinden. Ik heb het eens met koninginnedag gekocht bij een turks mannetje en het smaakt naar koude koffie met koolzuur. Het schijnt ook, dat het nauwelijks meer verkocht wordt vanwege de smaak. Alleen Gretta schijnt het nog te drinken...
Giet maar eens wat Spa-rood in een kop koude koffie, dan begrijp je waarom die Palestijnen altijd zo kwaad zijn....quote:
Hè, gelukkig... wat een geruststelling!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:00 schreef Litman het volgende:
Klinkt als een fantastische baan Hik, ennuh dat reizen schijnt niet zo erg te zijn als ze zeggen heb ik gehoord van iemand die een neef heeft en daar weer een buurman van die een oom heeft die wel eens in Antwerpen is geweest.
*Gaat eens op zoek naar zonnige bestemmingen....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:56 schreef Vogue het volgende:
Zo maak je nog eens wat meeJeetje, tè erg gewoon, de Nederlandse zomer
![]()
Accountant? Zo suf ben ik nou ook weer niet. Ik werk wel bij een groot accountantskantoor, maar als grafisch vormgever... Pardon, coördinator (whatever).quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Flipsen, je was toch accountant?
Ik denk als je Spaans flink beter maakt je wel een baan kan vinden alleen zal je met 1000 peso of zo genoegen moeten nemen of zo in eerste instantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |