Hoi hoiquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:41 schreef pos het volgende:
[..]
Goedemiddag
Ik van Andre Agassi![]()
en Dex Dexter...
Ja hequote:Op woensdag 27 juli 2005 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoi hoi![]()
Hmm handtekening Agassi... cool
Ja is anders ook zo'n teleurstelling voor Marco... gelukkig maar dat je het toegelaten hebt... ben met terugwerkende kracht trots op je.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Marco Borsato wou eens mijn hand schudden, ik heb het maar toegelaten![]()
z'n vaste gitarist herkende ik niet zo snel, die heb ik verder maar genegeerd
Wel Nederlands?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen Guusje of Mariska
Je noemde haar ook al in FMT, ben benieuwd geworden. Dus ik Googlen.... eerste hit was een site met plaatjes van haar naaktquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb ooit een compliment van Arnold van der Leyde gekregen en ook een keer met Saskia van Rijswijk gesproken. Toen moest ik mijn tong wel steeds weer naar binnen duwen.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je noemde haar ook al in FMT, ben benieuwd geworden. Dus ik Googlen.... eerste hit was een site met plaatjes van haar naakt![]()
En er is net weer een aflevering begonnen op Net5quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:54 schreef Z het volgende:
Ze is ie amerikaans comediène (schrijf je dat zo?). Ze had een sitcom en heeft een lage stem.
Comédienne volgens mij....quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:54 schreef Z het volgende:
Ze is ie amerikaans comediène (schrijf je dat zo?). Ze had een sitcom en heeft een lage stem.
Ze is een Southern-Bell. Texas.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:54 schreef wyccie het volgende:
Belgische? Ze lijkt niet echt Amerikaans ofzo...
Hmm ben nog op mn werk.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En er is net weer een aflevering begonnen op Net5
Ja, ze speelt Grace Kelly. Iemand die haar naam kent?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Grace under Fire?
Brett Butler indeedquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:59 schreef wyccie het volgende:
Brett Butler dacht ik.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:05 schreef pos het volgende:
Scrut kan je TH ook niet overhalen om weer hier te posten?
zou zo leuk zijn
Suedequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:05 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu gewoon bezig met mijn ontbijt/lunch/diner![]()
[afbeelding]
Vorige keer bleek hij wel gevoelig voor zijn naam in de topictitel. Na een keer of drie had dat succes.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:05 schreef pos het volgende:
Scrut kan je TH ook niet overhalen om weer hier te posten?
zou zo leuk zijn
Raad je plaatje voor TH & BB # 301 ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vorige keer bleek hij wel gevoelig voor zijn naam in de topictitel. Na een keer of drie had dat succes.
of het loopt weer uit de klauw![]()
We gaan het proberenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vorige keer bleek hij wel gevoelig voor zijn naam in de topictitel. Na een keer of drie had dat succes.
of het loopt weer uit de klauw![]()
BwennieBren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:13 schreef pos het volgende:
Wie is BB? Ik mis ook Bimmel en Bolkonsky de laatste tijd.
Oja natuurlijk...is ook een tijd geleden idd...quote:
Vakantieperiode n'est pas?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:13 schreef pos het volgende:
Ik mis ook Bimmel en Bolkonsky de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |