sleuterquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Mokken, sleuterhangers, placemats, mousemats, posters, t-shirts met leuke opdrukken + tekst, laat je fantasie de vrije loop en leef je uit![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Mokken, sleutelhangers, placemats, mousemats, posters, t-shirts met leuke opdrukken + tekst, laat je fantasie de vrije loop en leef je uit![]()
Jij bent vandaag van de spellings-NSB, hè.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:47 schreef Sjoe538 het volgende:
hiet
Alleen morgen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:50 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Jij bent vandaag van de spellings-NSB, hè.
Das nieuw!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:49 schreef Sjoe538 het volgende:
Wat zijn in vredesnaam, sleuters?
Dit vraagt om een economische boycot van 10 jaar...quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu er al 3 supertopics rondgaan over de superheld Super Jeffrey heb ik maar besloten dat we een marketing plan moeten opzetten om met deze publiektrekker toch de bevolking wat centen af te troggelen, en natuurlijk een nieuwe hype op te zetten.
Om hiermee te kunnen beginnen hebben we natuurlijk eerst vele SJ goodies nodig.
DUS....
Open PAINT en leef je uit en verbaas de wereld met je mooiste SJ-Goodie.
Succes![]()
TS begint:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga jij eens lekker buitenspelen of zoquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:51 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Dit vraagt om een economische boycot van 10 jaar...
VETquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:12 schreef scarefreak het volgende:
[[url=http://img235.imageshack.us/img235/6016/satan3fm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik had 'm al lang in huis...quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Top voor de vrouwtjes. [en brainvoyager]
Oldschool SJ fanquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:58 schreef Dos37 het volgende:
ik heb geen paint
Dat heb je met Dosquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:58 schreef Dos37 het volgende:
ik heb geen paint
Geen smoesjes, hup aan het werk jijquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:58 schreef Dos37 het volgende:
ik heb geen paint
TOF!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:17 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[[url=http://img226.imageshack.us/img226/2558/teletubbvei9ko.th.jpg]afbeelding][/URL]
preciesquote:
Geweldigquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan heb ik er nog 1 voor jullie
[afbeelding]
![]()
Waarom kraak jij mij topics constant afquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:52 schreef Brainvoyager het volgende:
Is dat gezeik met die nicht nou nog niet over?
Ja maar die nicht staat in MIJN topicquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:06 schreef Brainvoyager het volgende:
Gaat niet om jou schatje maar om de nicht. En als ik in de SJ topics over gaten lees praten dan knijp ik mijn kont alvast dicht en handen ervoor.
Kee lieverd, kee...quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar die nicht staat in MIJN topic![]()
Ik zal het niet meer over g*ten hebben![]()
Je hebt wel gelijkquote:
quote:Ik had ook behoorlijk rellen met die vriendin van Jeffrey enzo maar ok het is wel leuk geweest
Maar dat boeit jou niet want jij vind haar een domme Kker gothicquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:35 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jij wat dacht je van mij ze haat me voor et leven
We zeggen allemaal weleens verkeerde dingen over je exquote:Maar dat boeit jou niet want jij vind haar een domme Kker gothic
Zei de jongen die gedumpt werd omdat ze SJ kon krijgenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:39 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
We zeggen allemaal weleens verkeerde dingen over je ex![]()
quote:Zei de jongen die gedumpt werd omdat ze SJ kon krijgen
MSN is voor paupersquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:44 schreef VaderJacob het volgende:
En dit gesprek kan niet gewoon over msn niemand anders leest deze crap![]()
Ja maar ik heb gezworen te kappen met sjquote:Geen idee waar ze nu zit daarvoor moet je bij VaderJacob zijn die weet er meer van
Nee deze heeft ze ook waarschijnlijk lest ze dit dus ook een x.quote:Komop zij heeft alleen een link van het SJ-stop-de-terrorist-topic dus lul maar gewoon mee dit ziet ze toch niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |