Was dat een open sollicitatie?quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:04 schreef Koenz0r het volgende:
Kanker man, moderatie tekort ofzo?
dat denk ik welquote:
van mij part welquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:11 schreef Mr-Z het volgende:
Kan hier gesolliciteerd worden?
Reageer in zijn fotoboek, stuur een mail, slinger je tam-tam aan, verzend rooksignalen, bel Spoorloos, post een brief, stuur een fax, bel zijn moeder of heb gewoon pech.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:32 schreef zalmsalade het volgende:
zeg pool ik heb z'n msn adres niet.
Wat nu?
*knijp me, please*quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:33 schreef Pool het volgende:
Nee, hier kan feedback gegeven worden.
En hoi trouwens.![]()
Ik bel spoorloos evenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Reageer in zijn fotoboek, stuur een mail, slinger je tam-tam aan, verzend rooksignalen, bel Spoorloos, post een brief, stuur een fax, bel zijn moeder of heb gewoon pech.
goeie sluitpostquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:37 schreef Dos37 het volgende:
N___________
dicht graag.
wat een foutje
Op zoek naar jezelf nuquote:
Wacht.............. ja kan niet reagerenquote:
Misschien gfree wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Skaai het volgende:
Ja ik ga niet weer dat plaatje aanpassen hoor!
Bupatih.
Om nou een heel topic te openen over een zin in een spelletje.......quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:07 schreef freiss het volgende:
Ik wilde even melden en vragen.
In het topic haha ging het mij niet om het spel zelf enz. Maar over de zin "Red de Duitsers, .... en win je fiets terug." Moet hij, omdat het toch een spel is, in het de grappige spellen topic enz.?
Oké. Opgelost, toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:16 schreef freiss het volgende:
Ik vroeg ook niet of hij weer open gingMensen erop wijzen? nee, kutspel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |