abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29172873
Ik zou graag willen weten wat het volgende waard is:

XBOX (niet gemod, of ooit gemod geweest, dus XBOX-Live is geen probleem)
3 Standaard Controllers
1 Kleine Controller
DVD set
Scart Set
Fable (Limited Edition)
Kotor 1
Rallysport Challenge
Halo 1
Halo 2 (Limited Edition)
Riddick: Escape from Butcher Bay
Azurik
Wreckless
Robotech Battlecry
Ghost Recon
StarWars Obi-wan
Splinter Cell
Mechassault 1
Mechassault 2 (Limited Edition)

Ik heb nog niet besloten of ik het wil verkopen, maar mocht dit gebeuren zal het enkel in 1 koop zijn!!

Aangezien ik nog niet weet of ik het verkoop, staat het hier in [GAM] zodra ik met een evt. verkoop begin zal ik een nieuw topic in V/A openen.

Hier dus niet bieden, enkel discusseren of de prijs die dit waard is volgens jullie wel klopt.

trouwens zit ik zo rond de 400 a 500 euro te denken.
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
pi_29173243
Ik denk dat je de vraagprijs iig nooit zal krijgen.
Ten eerste omdat het een beetje aan de hoge kant is, ten tweede omdat ik denk dat je niet snel iemand vindt die dit allemaal in 1 koop wil hebben.

Ik zou er niet meer dan ¤300,- voor vragen denk ik.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_29173248
als je er 400 euro voor krijgt dan heb je echt een enorm domme koper gevonden denk ik. Echte topspellen heb je niet zoveel en degene die je hebt zijn ook al een tijd uit. Ik zou rekenen op 4x 20 euro per spel + 10 x 7,50 euro. Xbox zelf 70 euro, dvdset 15 euro. 4 controllers 50 euro = 290 en ik denk dat je daar al heel blij mee mag zijn. 290 euro is voor de doelgroep al heel erg veel geld. De mensen die dat makkelijk ergens hebben liggen kopen namelijk meestal liever voor 150 euro een nieuwe xbox met spellen naar hun keuze.

Een gedeelte los verkopen (2 of 3 controllers bijvoorbeeld) zal de totaal prijs al een stuk hoger maken want in een set geven mensen hier nou eenmaal minder geld voor. Los zal je er zo'n 15 tot 25 euro per controller voor kunnen vragen, maar in een set bieden mensen dat er echt niet voor. De minder bekende spellen eerst los proberen te verkopen is ook wel slim, maar ik zou in iedergeval een Halo bij je set laten zitten.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:21:36 #4
58439 OveRLoaD
Blah Blah Blah
pi_29173424
Denk ook niet dat mensen nu nog snel een xbox kopen aangezien de nieuwe xbox 360 eraan komt......
Zou als ik jou was eens op van die verkoop site's kijken, maar over het algmeen verkopen ze hier alleen omgebouwde systemen, is toch wat aantrekkelijker denk ik.
Plus dat je een nieuwe omgebouwde al voor een kleine 300 hebt en dan kost het je geen drol meer!
pi_29173626
Ja jullie hebben wel gelijk, echter ben ik bang dat ik met een berg onverkoopbare rotzooi blijf liggen als ik dit los ga verkopen.
En om nou te zeggen "je krijgt het pas zodra ik voor alles een koper gevonden heb" gaat ook niet werken.

Ik zal hem denk ik uiteindelijk wel op een online veiligsite zetten ofzo, vast wel iemand die dat ding koopt :
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
pi_29173755
of je dumpt hem bij cashconverters.......
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 27 juli 2005 @ 16:35:46 #7
58439 OveRLoaD
Blah Blah Blah
pi_29173878
Zou er toch eens over na gaan denken om hem om te bouwen, vang je er veel meer voor.
pi_29174220
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 16:28 schreef Brinxter het volgende:
Ja jullie hebben wel gelijk, echter ben ik bang dat ik met een berg onverkoopbare rotzooi blijf liggen als ik dit los ga verkopen.
Ik denk dat jij ook gelijk hebt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:01:56 #9
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29174751
Dus stel dat je een omgebouwde xbox hebt met euh circa 60 games, dan krijg je er wel veel geld voor?

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29176236
voor een omgebouwde krijg je zo'n 200 euro maximaal volgens mij (met een beetje geduld), ongeacht hoeveel spellen erbij zitten. Tevens kun je omgebouwde xboxen niet zo makkelijk verkopen omdat ze op de gewone verkoopsites niet verkocht mogen worden. Nu nog je xbox ombouwen lijkt me dus geldverspilling.

Als je slim bent probeer je alvast je randapparatuur en een gedeelte van de games los te verkopen. Wat overblijft kun je dan altijd nog bij de xbox zelf als set verkopen en een xbox met enkel een controller verkoopt vaak makkelijker dan een xbox met veel spellen en dus ook een hogere vraagprijs. Ik zou proberen de Xbox + 1 of 2 controllers apart te houden en de rest eerst los proberen te verkopen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:04:50 #11
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_29176505
zon 175 euro voor de spellen en das nog ruim gerekent
dus 250 euro ofzo
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29177932
Dit soort dingen kunnen wel in het centrale xbox topic: [XBOX]Deel 131, het RETRO topic

Advies om de console om te laten bouwen is overigens niet gewenst
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')