Idd, die gozer moet eens naar de kapper manquote:Op zondag 31 juli 2005 21:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Duidelijke woorden van Kuyt: "Kalou bijft!"
Is Kuyt trouwens een matje aan het laten groeien ofzo?
Hij krijgt zo'n kamperskapsel, net als Bosschaart dat heeft.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd, die gozer moet eens naar de kapper man.
Hij was idd wel heel overtuigd. Ben er nog steeds niet achter waar die elleboog van Lazovic op sloeg. Hoe zit het trouwens met die dug-outs? Zouden toch naar Z verplaatst worden...quote:Op zondag 31 juli 2005 21:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Duidelijke woorden van Kuyt: "Kalou bijft!"
En dan nog een Östlund baard erbij!quote:Op zondag 31 juli 2005 21:09 schreef heiden6 het volgende:
Hij krijgt zo'n kamperskapsel, net als Bosschaart dat heeft.![]()
Nix van gehoord, hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 31 juli 2005 21:11 schreef Erasmusch het volgende:
Hij was idd wel heel overtuigd. Hoe zit het trouwens met die dug-outs? Zouden toch naar Z verplaatst worden...
Dat wilde Gullit graag, zodat zijn tere huidje niet zo erg werd beschadigd door de zon denk ik...quote:Op zondag 31 juli 2005 21:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij was idd wel heel overtuigd. Ben er nog steeds niet achter waar die elleboog van Lazovic op sloeg. Hoe zit het trouwens met die dug-outs? Zouden toch naar Z verplaatst worden...
I can see clearly now, the rain has gone...quote:Op zondag 31 juli 2005 21:32 schreef Tomasso het volgende:
Dat wilde Gullit graag, zodat zijn tere huidje niet zo erg werd beschadigd door de zon denk ik...
Daar had ik het ook al over met een vriend ja. Ze zouden ingegraven voor Z komen, maar van mij mogen ze aan de overkant blijvenquote:Op zondag 31 juli 2005 21:11 schreef Erasmusch het volgende:
Hoe zit het trouwens met die dug-outs? Zouden toch naar Z verplaatst worden...
Tijdens een wedstrijd fluit je je eigen spelers niet uitquote:Op zondag 31 juli 2005 20:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Want ze zouden hem alleen moet uitfluiten wanneer het slecht gaat? Dus juichen wanneer meneer scoort en alles weer koek en ei. Maar wanneer het kut gaat en ie slecht speelt is het weer de zondebok? Lekker hypocriet dan.
Lol, tja ik zie hem nog zo rood krijgen tegen nac en een schorsing oplopen van 3 wedstrijdenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:20 schreef Erasmusch het volgende:
Denk dat dat nog wel 2/3 wekies duurt.
Eindelijk wat meer beleving bij de Klassieker met Kuyt als aanvoerder, Hofs als ie niet geschorst is... , Saidi etc
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:24 schreef fransie102 het volgende:
Nogmaals : dit Feyenoord is veel verder dan iedereen denkt.
Inderdaad. En nu ineens weer heel iets anders schreeuwen; het lijkt zelf wel een ajacied.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]jij liep toch de hele tijd te roepen hoe ver we achter lagen op de joden en de lampies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |