Nee, ik "heb" niets met Australië en Nieuw Zeeland. Heb er vrienden en familie wonen, veel verhalen over gehoord en foto's van gezien en het ziet er allemaal prachtig uit, maar het trekt niet echt... Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:27 schreef Lucille het volgende:
Wat is het dat je tegen staat dan aan Nieuw Zeeland?
En wat vind je dan van Australie? Hoewel ik alleen Tasmanie goed heb gezien plus een extreem klein stukje van Melbourne en Sydney vond ik dat anders dan Nieuw Zeeland.
En nee, de badkamer is nog (lang) niet klaar. Nog niet alles is getegeld, maar morgen ga ik wel de radiator plaatsen.
Alsof mooie strakke lichamen m'n enige inspiratiebron zijn. Zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:28 schreef Hik het volgende:
Tegen de tijd dat jij eindelijk een reis heb geboekt naar dat Caraïbisch eiland, ben ik al zo uitgezakt dat je me niet eens meer wílt zien rennen...![]()
![]()
In dat geval wacht ik geduldig nog een jaar of 30 tot je geboekt hebt ok?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Alsof mooie strakke lichamen m'n enige inspiratiebron zijn. Zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet.
Misschien dat ik het ook interessante landen ga vinden als ik me er eenmaal in heb verdiept.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:02 schreef Lucille het volgende:
Wat betreft de geschiedenis, er is wel degelijk genoeg te zien en te lezen wat betreft geschiedenis. Alleen is het zo dat een deel er van gewoon niet volmondig wordt verteld aangezien het niet erg jofel klinkt voor de meeste Australiers. Maar het is wel degelijk boeiend om te lezen. Check out "The fatal shore" van Robert Hughes. Die tip kreeg ik van iemand hier in TRV toen ik op vakantie ging.
Op Tasmanie heb ik dus ook wat plekken bezocht die te maken hadden met de eerste kolonisatie van het continent.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik slecht kan inschatten hoe de situatie daar nu is (als reiziger dan). An sich zou ik er wel een keertje heenwillen, al lijkt het me meer natuur dan cultuur (maar misschien heb ik dat verkeerd).quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:14 schreef Lucille het volgende:
Is Zimbabwe iets voor je? Het heeft veel te bieden, maar er is ook chaos.
Dat speelt bij mij ook inderdaad!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:20 schreef SeLang het volgende:
Een andere reden is dat ik bij dit soort landen denk: 'daar kan ik altijd nog een keer heen',
Dat wordt me een camper-file in Tasmanië over een jaar of 40!quote:
U is nog laat op !quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:55 schreef DutchTrain het volgende:
Voor ultra_ivo ook nog een tip gevonden:
http://www.cycletour.co.za/home.php
Fietsen door volgens sommigen de mooiste streek ter wereld...
Net thuisgekomen van een middag en avond eten en drinken en te warm om te gaan slapen. Dus wel een goed idee om naar Canada of Alaska te gaan.. heb ik wat minder last van de warmtequote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:56 schreef qwerty_x het volgende:
U is nog laat op !
Hier ter plekke is het 28 graden met een luchtvochtigheid van 74%quote:Op zaterdag 30 juli 2005 02:59 schreef qwerty_x het volgende:
warmte ??
hier is de winter echt begonnen (slechts 22 graden vandaag ....)
Ik reply gewoon in het HTL topicquote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:01 schreef qwerty_x het volgende:
stuur effe wat zon deze kant op aub
Mijn werk zit erop, ik ga weekend vieren: tot schrijvens !
Oi, de volgende keer maar meteen naar de HTL!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 03:00 schreef qwerty_x het volgende:
gelukkig liggen Quito en Lucille nu lekker te ronken, dus off-topic kan (?)
in ieder geval tot morgen vroeg ......
Excuus, het hoort bij Chili dus dacht ik dat de taal ook overgewaaid zou zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:02 schreef Hik het volgende:
Paaseiland!![]()
Wil ik absoluut heen, alleen spreken ze er geen Spaans maar Rapanui![]()
Ook leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |