abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 08:07:16 #51
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29193019
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 08:05 schreef yvonne het volgende:
Oy, ik ben heul geen slecht gezelschap om mee op reis te gaan
Prima hoor! Op naar de Spaanse jongemannen! (in Benidorm, dat wordt zoeken! )
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Admin donderdag 28 juli 2005 @ 08:15:49 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29193057
Die zijn er, trust me
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 28 juli 2005 @ 09:43:48 #53
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29193977
Toch niet van die 60+ers die zichzelf nog "jongeman" nóemen hè?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Admin donderdag 28 juli 2005 @ 09:50:04 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29194078
Nee, nee, trust me
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_29194096
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 08:07 schreef Hik het volgende:

[..]

Prima hoor! Op naar de Spaanse jongemannen! (in Benidorm, dat wordt zoeken! )
Echt niet. In de winter zit het er vol oude mensen, in de zomer is het net omgekeerd. Je hebt er vrij veel discotheken (ook al zou je dat niet verwachten)
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  Admin donderdag 28 juli 2005 @ 09:56:06 #56
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29194165
Ik ben te lui om plaatjes te zoeken, hij bekijkt m'n topic maar hier in TRV, maar ik tuur HGT naar z'n eigen landje, en dan moet hij met name De Westhoek verplicht gaan bekijken

Admin donderdag 28 juli 2005 @ 09:57:12 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29194182
Nou jup, ik ben de beroerdste niet, linkje:

Zomaar een dagje Westhoek (België)

donderdag 28 juli 2005 @ 10:02:09 #58
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29194260
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 09:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Echt niet. In de winter zit het er vol oude mensen, in de zomer is het net omgekeerd. Je hebt er vrij veel discotheken (ook al zou je dat niet verwachten)
Het ging mij om de Spaanse jongemannen.

Maar anyway, ontopic:

Vogue moet volgens mij een keer naar Cuba. Gewoon omdat het vreselijk mooi is, de mensen geweldig, omdat ze de taal spreekt en -net als ik - wel een LA-zwak heeft. Bovendien zal het heerlijk zijn ándere tourgroepen van veraf gade te slaan en je niet druk te maken om kwijtgeraakte bagage en buikloop, terwijl je met je mojito gezellig met de Cubaanse familie praat die je deze paar dagen heeft "geadopteerd"...

.... of niet dus!
pi_29194369
Hmm, mensen, doe nou niet.. nu staat m'n agenda voor de komende vijf jaar al vol met interessante reisbestemmingen

Japan, dan nog Canada.. en Cuba lijkt me ook wel leuk, maar dan moet ik dus ook nog eerst een cursus Japans en Spaans gaan volgen...
  Moderator donderdag 28 juli 2005 @ 11:46:57 #60
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29196523
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:08 schreef DutchTrain het volgende:
maar dan moet ik dus ook nog eerst een cursus Japans en Spaans gaan volgen...
Het zijn gelukkig geen al te moeilijke talen om te leren. Als het om spreken gaat dan. Het lezen en schrijven van Japans is me nooit echt goed gelukt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:09:00 #61
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29202890
Na de Tapasmeet kan ik het beter in schatten, maar vooralsnog zou ik de hele TRV-kliek naarOrange County sturen inclusief mezelf. Eens kijken of ze zich daar ook weten te redden. Want de meeste mensen zouden er nog niet dood willen worden gevonden, maar zijn er nog nooit geweest.

Hoe lang duurt het voordat ze zichzelf of de andere gasten iets aandoen met hun polsbandje, hoe lang duurt het voordat ze bij het sluiten van de bar nog 10 gratis halve liters bestellen, zullen ze andere mensen steeds lastig vallen met teksten als: ik ben een reiziger, geen vakantieganger tsk!.

Dit en nog veel meer ziet u in de volgende aflevering van "Travel goes all-inclusive!'

[ Bericht 0% gewijzigd door Litman op 28-07-2005 15:14:35 ]
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:18:23 #62
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29203214
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef Litman het volgende:
Na de Tapasmeet kan ik het beter in schatten, maar vooralsnog zou ik de hele TRV-kliek naarOrange County sturen inclusief mezelf.
Ik kijk teveel tv. Dacht onmiddellijk aan iets anders en aan het feit dat ik best met zo'n vakantie leven kon als ze daar inderdaad van die mooie tuinmannen hebben... The O.C. deel 6

Anyway: Over de Turkse OC stond nog een prachtig artikel in de Volkskrant. Gelezen?!
Bij de gratis mojitos sta ik vooraan hoor... en weet me dán nog maar eens bij de aqua-airobics weg te houden!

Maareh: Heeft iemand ook nog een serieuze tip voor mij. Nadat ik mij zo heb uitgesloofd?!
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:34:51 #63
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29203834
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:18 schreef Hik het volgende:

[..]

Ik kijk teveel tv. Dacht onmiddellijk aan iets anders en aan het feit dat ik best met zo'n vakantie leven kon als ze daar inderdaad van die mooie tuinmannen hebben... The O.C. deel 6

Anyway: Over de Turkse OC stond nog een prachtig artikel in de Volkskrant. Gelezen?!
Bij de gratis mojitos sta ik vooraan hoor... en weet me dán nog maar eens bij de aqua-airobics weg te houden!

Maareh: Heeft iemand ook nog een serieuze tip voor mij. Nadat ik mij zo heb uitgesloofd?!
Geestig dat ze in al die series een 'lekkere' tuinman stoppen: in desperate housewives zit er toch ook een? Wat is dat voor vreemde vrouwenfantasie.

Nee stond in het magazine toch? Weggegooid helaas.

Volgens mij moet jij een keer naar het enige land ter wereld waar je gewoon Nederlands kunt spreken terwijl je in Latijns Amerika bent: Suriname!

pi_29204468
Het is ongelooflijk, maar waar: Ik krijg net dit mailtje van d-reizen:
quote:
onderwerp: Uw persoonlijke vakantiesuggesties voor deze week

Geachte heer DutchTrain,

Valt deze week de beslissing voor uw vakantie? Kijk dan nog even naar de reissuggesties van deze week. Heerlijk all inclusive ontspannen op Tenerife of verder weg: naar Cuba, een weekend fietsen en wandelen op Vlieland of een stedentrip naar Porto. Of wat dacht u van een 13-daagse ontdekkingsreis door de westelijke Verenigde Staten.

We hebben deze week weer voor elk wat wils.

Met vriendelijke groet,

Andre Vermaat
Algemeen Manager Internet
Op Tenerife en Vlieland na, klopt dit heel aardig...
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:19:13 #65
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29205210
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:34 schreef Litman het volgende:

[..]

Geestig dat ze in al die series een 'lekkere' tuinman stoppen: in desperate housewives zit er toch ook een? Wat is dat voor vreemde vrouwenfantasie.

Net zoiets als mannen met stewardessen, secretaressen, verpleegsters en cheerleaders waarschijnlijk...
quote:
Volgens mij moet jij een keer naar het enige land ter wereld waar je gewoon Nederlands kunt spreken terwijl je in Latijns Amerika bent: Suriname!

Staat hoog op het lijstje inderdaad!
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:31:45 #66
78918 SeLang
Black swans matter
pi_29205555
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:18 schreef Hik het volgende:
Dat Taiwanees koken was anders bloedserieus
Een vrouw dient tenslotte voor keucken en nuecken
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:36:07 #67
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_29205699
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:19 schreef Hik het volgende:

[..]

Net zoiets als mannen met stewardessen, secretaressen, verpleegsters en cheerleaders waarschijnlijk...
[..]
Hou op, ik kan me al slecht concentreren vandaag.

Maar die tuinmannen zijn echt een rage. Hoe heette die 'hunk' uit Melrose Place ook al weer, dat was ook een tuinman volgens mij.

daarom fluiten ze ook altijd waarschijnlijk
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:51:35 #68
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29206080
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:31 schreef SeLang het volgende:
Dat Taiwanees koken was anders bloedserieus
Een vrouw dient tenslotte voor keucken en nuecken
Daar kan ik me best in vinden...
Als jij ook af en toe een hapje klaarmaakt
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:52:24 #69
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29206110
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:36 schreef Litman het volgende:
Maar die tuinmannen zijn echt een rage. Hoe heette die 'hunk' uit Melrose Place ook al weer, dat was ook een tuinman volgens mij.
Jake was geen tuinman, Jake had een stoere motor!

Dit topic dwaalt wel érg af!
pi_29225294
Als je vaak afbeelding van Ché ziet staan in Cuba dan is het in elk geval niks voor mij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29226006
Peru staat zeker op mijn lijstje.

Hik moet naar Nieuw Zeeland gaan. Een land dat uitstekend geschikt is om in je eentje te backpacken, met vriendelijke mensen en een mooie omgeving.

Voor Liejannuh is Patagonie een mooie bestemming. Fantastische plek om te gaan wandelen en dit hoeft echt niet georganiseerd te zijn.

YPPY moet gewoon naar IJsland gaan, mooie natuur en je kan op vele manieren het land verkennen. Of je nu wilt camperen, in een hostel overnachten of een hotel neemt.

k_man is de man van het avontuur, dus hij moet de Karakoram Highway zeker afgaan. Te beginnen in Islamabad en dan naar het noorden om zo via de Kunjerab pas China binnen te trekken.

Volgens mij zal BHFH het wel naar zijn zin hebben om de Transsiberie express te nemen en dan via Mongolie in Beijing uit te komen. Een avontuur waarbij er altijd onverwachte dingen gebeuren en waarbij enige improvisatie erg handig is.

Vogue raad ik aan om een complete rondreis door China te maken. Beijing heeft veel te beiden, Xian heeft het Terracottaleger, met de boot over de Jangse rivier, de bergvolken in het zuiden, Guilin. Op die manier zie je heel veel dingen in een relatief korte tijd.

UIO_AMS moet een bezoek brengen aan Marokko. Meestal goed weer, afdingen lijkt mij ook echt iets voor hem en ik denk dat de vele contrasten die het land biedt hem aangenaam zullen verrassen.

Ik weet niet meer of DutchTrain nu wel of niet van camperen en natuur houdt. Als dat zo is moet hij naar Alaska gaan.

CMT houdt meer van steden dacht ik, dus raad ik hem aan om een keer zuid Scandinavie te bezoeken. Dus niet een keer de warme mediterrane of zuid amerikaanse steden, maar iets geheel anders. Ik denk dat Stockholm en Oslo je wel zullen aanspreken.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:36:19 #72
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29226734
Lucille

Leuke aanraders weer. Al moet ik wel zeggen dat Nieuw Zeeland me niet heel erg trekt (gek is dat toch... ).

Is de badkamer al klaar?
  Moderator vrijdag 29 juli 2005 @ 11:26:26 #73
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_29228272
Hik moet gewoon als muze met mij meegaan naar een Caribisch eiland alwaar zij mij op karakteristieke wijze:

schrijfinspiratie verleent.

Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_29228312
Wat is het dat je tegen staat dan aan Nieuw Zeeland?
En wat vind je dan van Australie? Hoewel ik alleen Tasmanie goed heb gezien plus een extreem klein stukje van Melbourne en Sydney vond ik dat anders dan Nieuw Zeeland.

En nee, de badkamer is nog (lang) niet klaar. Nog niet alles is getegeld, maar morgen ga ik wel de radiator plaatsen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 29 juli 2005 @ 11:28:53 #75
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_29228342
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Hik moet gewoon als muze met mij meegaan naar een Caribisch eiland alwaar zij mij op karakteristieke wijze:

[afbeelding]

schrijfinspiratie verleent.

Tegen de tijd dat jij eindelijk een reis heb geboekt naar dat Caraïbisch eiland, ben ik al zo uitgezakt dat je me niet eens meer wílt zien rennen...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')