Prima hoor! Op naar de Spaanse jongemannen! (in Benidorm, dat wordt zoeken!quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:05 schreef yvonne het volgende:
Oy, ik ben heul geen slecht gezelschap om mee op reis te gaan
Echt niet. In de winter zit het er vol oude mensen, in de zomer is het net omgekeerd. Je hebt er vrij veel discotheken (ook al zou je dat niet verwachten)quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:07 schreef Hik het volgende:
[..]
Prima hoor! Op naar de Spaanse jongemannen! (in Benidorm, dat wordt zoeken!)
Het ging mij om de Spaanse jongemannen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Echt niet. In de winter zit het er vol oude mensen, in de zomer is het net omgekeerd. Je hebt er vrij veel discotheken (ook al zou je dat niet verwachten)
Het zijn gelukkig geen al te moeilijke talen om te leren. Als het om spreken gaat dan. Het lezen en schrijven van Japans is me nooit echt goed gelukt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:08 schreef DutchTrain het volgende:
maar dan moet ik dus ook nog eerst een cursus Japans en Spaans gaan volgen...
Ik kijk teveel tv. Dacht onmiddellijk aan iets anders en aan het feit dat ik best met zo'n vakantie leven kon als ze daar inderdaad van die mooie tuinmannen hebben... The O.C. deel 6quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef Litman het volgende:
Na de Tapasmeet kan ik het beter in schatten, maar vooralsnog zou ik de hele TRV-kliek naarOrange County sturen inclusief mezelf.
Geestig dat ze in al die series een 'lekkere' tuinman stoppen: in desperate housewives zit er toch ook een? Wat is dat voor vreemde vrouwenfantasie.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:18 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik kijk teveel tv. Dacht onmiddellijk aan iets anders en aan het feit dat ik best met zo'n vakantie leven kon als ze daar inderdaad van die mooie tuinmannen hebben... The O.C. deel 6
Anyway: Over de Turkse OC stond nog een prachtig artikel in de Volkskrant. Gelezen?!![]()
Bij de gratis mojitos sta ik vooraan hoor... en weet me dán nog maar eens bij de aqua-airobics weg te houden!![]()
Maareh: Heeft iemand ook nog een serieuze tip voor mij. Nadat ik mij zo heb uitgesloofd?!![]()
Op Tenerife en Vlieland na, klopt dit heel aardig...quote:onderwerp: Uw persoonlijke vakantiesuggesties voor deze week
Geachte heer DutchTrain,
Valt deze week de beslissing voor uw vakantie? Kijk dan nog even naar de reissuggesties van deze week. Heerlijk all inclusive ontspannen op Tenerife of verder weg: naar Cuba, een weekend fietsen en wandelen op Vlieland of een stedentrip naar Porto. Of wat dacht u van een 13-daagse ontdekkingsreis door de westelijke Verenigde Staten.
We hebben deze week weer voor elk wat wils.
Met vriendelijke groet,
Andre Vermaat
Algemeen Manager Internet
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:34 schreef Litman het volgende:
[..]
Geestig dat ze in al die series een 'lekkere' tuinman stoppen: in desperate housewives zit er toch ook een? Wat is dat voor vreemde vrouwenfantasie.
Staat hoog op het lijstje inderdaad!quote:Volgens mij moet jij een keer naar het enige land ter wereld waar je gewoon Nederlands kunt spreken terwijl je in Latijns Amerika bent: Suriname!
Dat Taiwanees koken was anders bloedserieusquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:18 schreef Hik het volgende:
Maareh: Heeft iemand ook nog een serieuze tip voor mij. Nadat ik mij zo heb uitgesloofd?!![]()
Hou op, ik kan me al slecht concentreren vandaag.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:19 schreef Hik het volgende:
[..]![]()
Net zoiets als mannen met stewardessen, secretaressen, verpleegsters en cheerleaders waarschijnlijk...![]()
[..]
Daar kan ik me best in vinden...quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:31 schreef SeLang het volgende:
Dat Taiwanees koken was anders bloedserieus
Een vrouw dient tenslotte voor keucken en nuecken
Jake was geen tuinman, Jake had een stoere motor!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:36 schreef Litman het volgende:
Maar die tuinmannen zijn echt een rage. Hoe heette die 'hunk' uit Melrose Place ook al weer, dat was ook een tuinman volgens mij.
Tegen de tijd dat jij eindelijk een reis heb geboekt naar dat Caraïbisch eiland, ben ik al zo uitgezakt dat je me niet eens meer wílt zien rennen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Hik moet gewoon als muze met mij meegaan naar een Caribisch eiland alwaar zij mij op karakteristieke wijze:
[afbeelding]
schrijfinspiratie verleent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |