n00bquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef Hik het volgende:
HELP!![]()
Waarom let ik niet op en plaats ik deze hier?!
Mag dees naar TRV?
Dank!
We gaan over een uur beslissen dat we daar heen gaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:13 schreef Hik het volgende:
Yeey!![]()
Ga ik verder met UIO_AMS... op de één of andere manier denk ik dan aan lekker eten, veel taxi's, uitgaan en een béétje luxe...![]()
Kom ik toch uit op Andalucia, Spanje!
Héérlijk tapas eten in mooie restaurants met uitzicht over eeuwenoude moskeeën en forten. En lekker weer natuurlijk!
Maargoed dat hij waarschijnlijk, as we speak, aan het besluiten is daarheen te gaan!![]()
Ok, je obsessie met de visafslag is helemaal duidelijk. Nog iets zinnigs bij te dragen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:09 schreef armpitje_ het volgende:
ik denk dat missymirjam eens naar de visafslag moet
[afbeelding]
wat een houding zeg, voor een stakker die een trv topic opent in culquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:15 schreef Hik het volgende:
[..]
Ok, je obsessie met de visafslag is helemaal duidelijk. Nog iets zinnigs bij te dragen?![]()
samen gaan dan maar?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:09 schreef armpitje_ het volgende:
ik denk dat missymirjam eens naar de visafslag moet
[afbeelding]
Ja zeg, ik heb BHFH en k_man ook nog niets zien postenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:28 schreef Hik het volgende:
Moet je eerst zélf maar eens een mooi postje doen!![]()
Een MP3 spelerquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:49 schreef Copycat het volgende:
Groeit er nu een mobieltje uit heur haar (meisje rechts) ??
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:53 schreef SeLang het volgende:
Hik moet Taiwanese hapjes leren koken
[afbeelding]
Kon je nou geen mooie dames vinden?quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:58 schreef Hik het volgende:
Se Lang moet gewoon heel snel naar Brazilië
Plaatjes zeggen meer dan 100 woorden...![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |