Hoe is ie dan, vanavond lekker voetballen?quote:
ja klopt gijs.....soos komt langsquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Hoe is ie dan, vanavond lekker voetballen?
![]()
Nexium = Gijsjequote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef Brainvoyager het volgende:
Ik snap er geen reet van.
gezelligquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja klopt gijs.....soos komt langs![]()
Gaat lekker struikgewasquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Topic titel
Zeus, reus hoe istie dan
Dat domme, het is zo simpelquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:18 schreef Brainvoyager het volgende:
Ik snap er geen reet van.
Lekker gijs, heb over een halfuurtje vakantiequote:Op woensdag 27 juli 2005 14:19 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Gaat lekker struikgewasmet jou ook ?
Jammer van jouw lichaamquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef Dope_Nexium het volgende:
Jammer van jou hoofd trouwens..
das zeker lekker......nog op vakntie ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Lekker gijs, heb over een halfuurtje vakantie
3 weken naar Canadaquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:21 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
das zeker lekker......nog op vakntie ?
Dag stuk van mequote:Op woensdag 27 juli 2005 14:21 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag....
Nog steeds geen teken van leven van de Dikke en de Dunne![]()
Vreemde zaak
quote:
spuug eens niet zoquote:
waarom besta jij??quote:
Gister voor het eerst Taxidriver gezien, zooo coool!!!quote:
Voor het eerst???????????????????? In een grot geleefd afgelopen 20jr?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:28 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Gister voor het eerst Taxidriver gezien, zooo coool!!!![]()
Op je werk dus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga es naar huis en brand de boel plat
Ik heb het druk gehadquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:29 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Voor het eerst???????????????????? In een grot geleefd afgelopen 20jr?
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:28 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Gister voor het eerst Taxidriver gezien, zooo coool!!!![]()
mongoolquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:31 schreef -Struikrover- het volgende:
VVVAAAAAAAAAKKKKKKKKAAAAAAAAAAAANNNTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIIOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met je kruimeldiefquote:
echt super, ben er echt heel erg blij meequote:
en je kussens??quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:54 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
echt super, ben er echt heel erg blij mee![]()
Gelukkig......quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:54 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
echt super, ben er echt heel erg blij mee![]()
Insider verhaalquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:22 schreef Magneet het volgende:
wat is er toch met die kussens?
Zeus kan nog niet zo goed tellenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef O-Ren het volgende:
We gaan trouwens wel hard met de topics.......
We zitten al in 10043![]()
![]()
Als je gewoon alles behaald hebt, dan ben je klaar daar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:36 schreef Magneet het volgende:
Ik heb trouwens gisteravond ff die drivingschool gedaan in gta-sa in ieder geval alles op minimaal 70% gedaan of moet je per se beter hebben voor de verhaallijn?
mooi, viel op zich qua moeilijkheid wel mee vond ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je gewoon alles behaald hebt, dan ben je klaar daar.
WHAHAHAHAHAHAHA dat domme iddquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:34 schreef O-Ren het volgende:
We gaan trouwens wel hard met de topics.......
We zitten al in 10043![]()
![]()
Ja grappig he.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA dat domme iddhad ik niet eens gezien
![]()
![]()
Nee, was iets met die politieauto opzij zetten wat ik kut vond, rest niet moeilijk nee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:43 schreef Magneet het volgende:
[..]
mooi, viel op zich qua moeilijkheid wel mee vond ikalleen die ene achteruit dan 180 en vooruit parkeren was wta lastiger
met bankdrukken, wat maakt t uit 200kg bankdrukken of 2000kg.. pfff wel eeuwig respect dan trouwensquote:
die was ff kijken en hard genoeg duwen ja dat parkeren tussen 2 andere auto's was ook ff kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, was iets met die politieauto opzij zetten wat ik kut vond, rest niet moeilijk nee.
beetje overkillquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:56 schreef Bastard het volgende:
Madagascar heb ik trouwens ook hard om gelachen zo af en toe
Maarre, tword nu wel zon 13 in een dozijn film eigenlijk die animaties.
die pinguinsquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:56 schreef Bastard het volgende:
Madagascar heb ik trouwens ook hard om gelachen zo af en toe
Maarre, tword nu wel zon 13 in een dozijn film eigenlijk die animaties.
Oh ja diequote:Op woensdag 27 juli 2005 15:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
die was ff kijken en hard genoeg duwen ja dat parkeren tussen 2 andere auto's was ook ff kijken
Ja ik moest veel lachen om die Zebra ookquote:
Wat moet jij fixen dan voor mensen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:42 schreef mr_Brown het volgende:serieus....
![]()
nu heb ik het echt helemaal gehad
had een klant aan de lijn, die werd een beetje boos
klant:
nu ga je er heel snel voor zorgen dat het weer werkt....
ik:
eehh ja.... en anders....
klant:
dan wordt ik echt heel erg boos!!!
ikke:
eeh ja.... en dan???
klant:
dan kom ik even naar je toe!!!!
ikke:
KOOOMMMM DANNN!!!!!!!!!!!!!!!!!! STAP IN DANNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
klant:
*klik* opgehangen
heb mijn manager hem maar laten terugbellen![]()
hun print server lag er al een tijd uitquote:
WHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:
Maar ik kan wel geloven dat sommige mensen doordraaien hoor... de bureaucratie van tegenwoordig gaat nergens over.
Zo heb ik laatst wat ervaringen opgedaan met energiebedrijven.. dat gaat ook nergens over,en serieus dat ik er heen wilde gaan om het even op te lossen hoor.
Gister nog bijna iemand achter zn stuur vandaan getrokken omdat ie zat te klieren.. ben ik gewoon opgefokt van de hele dag bij het kut bedrijf werken.. en dan rijd er een mongool voor je op de weg die constant zit te remmen om niks.. gaat ie opzij als je wil inhalen... nou dan zit ik ook "KOMMM DANNN WAAUUSSSSS![]()
"
Maar ja, als je er niet voor komt, kun je hem ook niet laten stoppen he
En dan dat zwaaien van die Gijs uit zn auto he... koken Gijs.. kokenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
die frustratie is heeerlijk soms
![]()
![]()
He lekker.. ik eet vanavond weer es aardappelen... ook zo lang geledenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:51 schreef mr_Brown het volgende:
naar huis![]()
ff ergeren
spareribs eten![]()
varkensvlees![]()
Soms is dat eeecht verschrikkelijk....quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:47 schreef Bastard het volgende:
Maar ik kan wel geloven dat sommige mensen doordraaien hoor... de bureaucratie van tegenwoordig gaat nergens over.
Zo heb ik laatst wat ervaringen opgedaan met energiebedrijven.. dat gaat ook nergens over,en serieus dat ik er heen wilde gaan om het even op te lossen hoor.
Ik zie jouw woede voor me gijs.. hahahahahaquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan dat zwaaien van die Gijs uit zn auto he... koken Gijs.. koken
Maar tis irri hoor.. constant die remlichten aan.
Ik ben een vleesgeworden Etna in woedende toestand soms.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik zie jouw woede voor me gijs.. hahahahaha![]()
GIjs... ik koop steeds meer via internet.. geen gezeik... geen verkopers... Heerlijk!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:55 schreef Bastard het volgende:
En dat afschuiven van mensen ook.. helemaal geen verantwoording meer voor zaken willen nemen. "Nee, moet je daar wezen" kom je daar.. "Nee u bent verkeerd hier hoor"![]()
![]()
![]()
Casema ook
Succes he
quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:58 schreef Bastard het volgende:
Ik ga maar es naar huis, genoeg gedaan voor de klanten vandaag.... IK WEL!
Kheb het paar jaar geleden gehad... ziet er prima uit maar stoorde me aan een aantal zaken, en dat abbonement vond ik niet cool. Weggedaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik heb casema al draaien... is prima hoor... Perfecte beeldkwaliteit.
Was opzich wel relax.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb het paar jaar geleden gehad... ziet er prima uit maar stoorde me aan een aantal zaken, en dat abbonement vond ik niet cool. Weggedaan.
Ja maar dat hangen van het beeld zo nu en dan, moest je zelfs de stekker er uit halen. Dat wachten van een paar tellen vaak voordat je zapte. en dat abbo, werd me ook te gek.. toen dacht ik dat kabel toch wel beter was hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Was opzich wel relax.
We hebben er niet veel gebruik van gemaakt.
Voordeel was dat de decode gratis was.
Shoarma besteldquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker.. ik eet vanavond weer es aardappelen... ook zo lang geleden
Nee?quote:
Ik las eerst dat hij zijn breedbeld TV via Internet binnen kreeg, maar hij had het er over dat hij hem zo gekocht hadquote:
Naast fulltime poster ben ik ook officieel fulltime lurker van FOK!.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
En VEEL respect voor je snelheid van reageren![]()
Tevens topickillerquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naast fulltime poster ben ik ook officieel fulltime lurker van FOK!.
Neet, is er al een topic met de meeste lelijke Nederlander?quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:22 schreef Magneet het volgende:
Mogguh B. en ome Nero
Is daar nog een wedstrijd voor nodig dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neet, is er al een topic met de meeste lelijke Nederlander?
Voor die wedstrijd.. Nofi.
zal heus wel ergens zijn maar ik heb geen idee waarquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neet, is er al een topic met de meeste lelijke Nederlander?
Voor die wedstrijd.. Nofi.
yup slurfer wint dat makkelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:26 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Is daar nog een wedstrijd voor nodig dan?
Ik ken de winnaar al, hoor!![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
zal heus wel ergens zijn maar ik heb geen idee waar
ik ben helemaal crew hoor maar ken echt het forum niet uit me hoofdquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow, omdat jij half crew bent enzo dacht ik dat je dat wel wist.
ga weg!quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:56 schreef pepo het volgende:
wie zijn de nexiums ? is dat een soort ziekte ?
Nog een uur vroegerquote:
Zal ik dr ff roepen voor een ongenadig pak slaag?quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:58 schreef pepo het volgende:
je moeder
Ja ff wennen voor maandag.quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog een uur vroeger![]()
Gijs als je zo doorgaat maak je nog eens een hele ochtend mee!!
Als je dan meteen koffie wil zettenquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal ik dr ff roepen voor een ongenadig pak slaag?
komt ook niet over hé, sta je ergens om geld te innen, doet diegene de deur open en het eerste wat ze zien is een openstaande bek omdta je staat te gapenquote:
Daarom maak ik het s'avonds niet meer zo laat.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
komt ook niet over hé, sta je ergens om geld te innen, doet diegene de deur open en het eerste wat ze zien is een openstaande bek omdta je staat te gapen
Hard werken is nooit aan jouw besteedt geweestquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Daarom maak ik het s'avonds niet meer zo laat.
Gelukkig ga ik pas rond 10 uur op pad, eerst koffie.
Wat denk je van degene waar je aanbelt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
komt ook niet over hé, sta je ergens om geld te innen, doet diegene de deur open en het eerste wat ze zien is een openstaande bek omdta je staat te gapen
Zegt ie.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hard werken is nooit aan jouw besteedt geweest
Ja zo tussen door he.. kheb ook dagen amper tijd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zegt ie.
Met de hele dag of Fok!, dat is zeker werken.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zo tussen door he.. kheb ook dagen amper tijd.
nee volgens mij was brede zeus dat, of .... was het nero?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doe es lief ook.... dat zinnetje hebben wij groot gemaakt![]()
Ach wat zal jij er van weten, je bent niet meer dan een kut kloonquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:23 schreef pepo het volgende:
[..]
nee volgens mij was brede zeus dat, of .... was het nero?
kloon ? dat zijn we toch allemaalquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach wat zal jij er van weten, je bent niet meer dan een kut kloon
wij iteejers zijn net ambtenarenquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zegt ie.
Met de hele dag of Fok!, dat is zeker werken.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:30 schreef Ome_Nero het volgende:
Jongens, vrede sluiten, ik word hier zo verdrietig van![]()
Nee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:32 schreef Magneet het volgende:
van wie is pepo dat een kutkloon? ker?
Giijjjssssquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:30 schreef Ome_Nero het volgende:
ik probeer het wel .... maar ze doen zo gemeenquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:30 schreef Ome_Nero het volgende:
Nee, ga ik niet doen, te extreem!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Giijjjssss
Hoest met je idee van je buik tattoo eigenlijk?
Gijs....... hoe staan de kussensquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:30 schreef Ome_Nero het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:58 schreef pepo het volgende:
je moeder
Kijk nou eens goed naar de tekst onder zijn naam, slimmerdquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:32 schreef Magneet het volgende:
van wie is pepo dat een kutkloon? ker?
Gijsquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:37 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Nee, ga ik niet doen, te extreem!!![]()
Sanderquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:40 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed naar de tekst onder zijn naam, slimmerd![]()
met je iconquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:30 schreef Ome_Nero het volgende:
dat stond er eerst nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:40 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Ja, goed pik, zijn net een iets donkerder tintje, maar heel mooi!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:41 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Ja, goed pik, zijn net een iets donkerder tintje, maar heel mooi!
Ben erg blij![]()
![]()
Ja, maar na goed nadenken gaat dat mij zelfs te verquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
GijsJe bent het vleesgeworden woord "extreem" .
Die iconquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:40 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
gijsssssssssssssssssssssquote:
Nee,... ik moest het overmakenquote:
mooi blauw tintje .. ben zooo jaloers, artistiek hoogwaardigquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:41 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Ben erg blij![]()
![]()
tsssssquote:
Dat artistiekequote:Op donderdag 28 juli 2005 09:41 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
lees spermaquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat artistieke
Heb je de melk en de chocolade pasta nog uit de bank gekregen
hahahahaha Daan er op het laatst op los gelaten?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat artistieke
neeeeuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:46 schreef Ome_Nero het volgende:
Onze managers zijn op vakantie, valt het op?![]()
dat gaye ineensquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:44 schreef pepo het volgende:
[..]
mooi blauw tintje .. ben zooo jaloers, artistiek hoogwaardig![]()
Ja, gijs, maar ik krijg de vlek die Brown heeft achtergelaten er niet uitquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat artistieke
Ja,... die powerzuigerquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat gaye ineens
met zijn kruimeldief
En FOK is niet meer geblokt.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:46 schreef Ome_Nero het volgende:
Onze managers zijn op vakantie, valt het op?![]()
dat is poepquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:47 schreef Ome_Nero het volgende:
[..]
Ja, gijs, maar ik krijg de vlek die Brown heeft achtergelaten er niet uit![]()
over ongelukjes gesproken....quote:
Heel veel problemen met zijn Versatel ADSL 2 en hij heeft avonddienstquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
over ongelukjes gesproken....
waar is [afbeelding] ??
quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heel veel problemen met zijn Versatel ADSL 2 en hij heeft avonddienst![]()
Dat verspilde kwartje......quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat verspilde kwartje......
Ja die heb ik nog... zaterdag ga ik de schuur uitruimen. Dan kan je hem komen halen
Hij is waarschijnlijk gewoon erg enthousiast over jullie reeks.quote:
neuh hij kan niet tellenquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk gewoon erg enthousiast over jullie reeks..
Dan ben ik gewoon te positief vandaag.quote:
Dat positievequote:Op donderdag 28 juli 2005 10:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk gewoon erg enthousiast over jullie reeks..
quote:
Weet je al wat het word?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:05 schreef Chocobo het volgende:
Staat de babykamer al? Wanneer wordt het monster verwacht? Mijn monster komt rond oktober
Haiquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:13 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag gijsjes
Het is fucking benauwd buiten niet leuk meer![]()
ja gister ook al.. zelfs in de auto plakt de bekledingquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:13 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag gijsjes
Het is fucking benauwd buiten niet leuk meer![]()
Je moet mijn liesstreek eens kussen...... trek je nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja gister ook al.. zelfs in de auto plakt de bekleding
Wat zeg je nou Gijs .. .ieeeewwwww... bah bahquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet mijn liesstreek eens kussen...... trek je niet
met je collega's lopen ballen? flink op je bek gegaan of niet?quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:24 schreef mr_Brown het volgende:
voetballen met dit weer is geen goed plan![]()
Mietjequote:Op donderdag 28 juli 2005 13:24 schreef mr_Brown het volgende:
voetballen met dit weer is geen goed plan![]()
quote:
Geen zin inquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:15 schreef Chocobo het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAHA,.. lees dit bericht aandachtig,.... moest zoooo hard lachen !! Die tekstenZie het gebeuren !
http://www.nu.nl/news/565(...)oor_nieuwe_auto.html
Is t rustig?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:15 schreef Chocobo het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAHA,.. lees dit bericht aandachtig,.... moest zoooo hard lachen !! Die tekstenZie het gebeuren !
http://www.nu.nl/news/565(...)oor_nieuwe_auto.html
quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:25 schreef Chocobo het volgende:
Vond de Engelse versie leuker !
http://www.putfile.com/media.php?n=dutch_amarillo
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Ik wil zelf rijden!!quote:
Heerlijke zomer hier hoor..quote:
Ja erg he......quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerlijke zomer hier hoor..
2 weken mooi weer gehad, de rest is allemaal bagger.
Wat ook grappig is... als het dan mooi weer word, of enigszinds lekker.. dan is dat midden in de week! En dan richting weekeinde weer bagger....quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:09 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja erg he......
daar kan je wel een beetje chagerijnig van worden he![]()
Is het weer niet goedquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerlijke zomer hier hoor..
2 weken mooi weer gehad, de rest is allemaal bagger.
Gijssssjequote:
Whahahahahahaquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:10 schreef Bastard het volgende:
Maar als ze oorlog willen kunnen ze het krijgen [afbeelding]
Sorry gijsquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijssssje![]()
Gijs ik wil mijn freeloader weer terug... kan ik wat andere games spelen![]()
Nee?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijssssje![]()
Gijs ik wil mijn freeloader weer terug... kan ik wat andere games spelen![]()
Prima hoor Gijsquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Sorry gijs....was helemaal vergeten dat ik die nog had...zal hem snel langsbrengen ofzo met resident evil.
Serieus, we hebben als zoveel weekenden mooi weer gehadquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat ook grappig is... als het dan mooi weer word, of enigszinds lekker.. dan is dat midden in de week! En dan richting weekeinde weer bagger....
Als ik boven kom dan mag die Gijs zich komen verantwoorden bij me![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Serieus, we hebben als zoveel weekenden mooi weer gehad
jazeker.....was erg goed....maar het kan echt niet tippen aan xboblive voor mij !!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prima hoor Gijs![]()
Heb je Resident Evil 4 nog uitgespeeld ?
Het boeit me geen reet eerlijk gezegd.... hij van alle weersoorten. Ben dol op regenquote:
Xbobquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:20 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
jazeker.....was erg goed....maar het kan echt niet tippen aan xboblive voor mij !!
Speel nog amper single players. Moet wel zeggen dat ik GTA wel game.
hoop voor je dat je WOW hebt opgezegt want hij wordt automatisch verlengt namelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Xbob
Gijs ik heb mijn Xboxlive abo opgezegdIk sluit wel weer een nieuwe af als de 360 in het land is en er een cool spel voor is. Ik leef voor single player games...
die nieuwe Zelda
Doe ik weerballonquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:22 schreef Zeus-Nexium het volgende:
satestokje....... wil je san de groetjes doen van me !!![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:23 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoop voor je dat je WOW hebt opgezegt want hij wordt automatisch verlengt namelijk.
Cool.....zit je al in je nieuwe huisje dan ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doe ik weerballonHalf tot eind augustus is er een house warming borrel bij me.... je hoort het nog wel !
Ja,... afgelopen weekend over gegaan.... zijn nu aan het inruimen !!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:26 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Cool.....zit je al in je nieuwe huisje dan ?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... afgelopen weekend over gegaan.... zijn nu aan het inruimen !!
Check deze daaaaaaaaaaaaaaaaaaaanDie glimlach
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... afgelopen weekend over gegaan.... zijn nu aan het inruimen !!
Check deze daaaaaaaaaaaaaaaaaaaanDie glimlach
[afbeelding]
Heb jij een andere zomer denk ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb al heel wat avonden en weekenden lekker in de tuin gezeten hoorBBQ`s
Kheb waarschijnlijk ook niet zoveel vrije tijd om buiten te zitten als jou.. ik xbox live nog wel esquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ander kom je ook in het zuiden wonen![]()
schiet maar in...
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Sorry had er overheen gelezen zie ik![]()
Hoe is het wijffie ?![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:36 schreef Magneet het volgende:
cho is on a roll nu we het toch over dat containerschip hebben waar is die kanonskogel eigenlijk?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:36 schreef Magneet het volgende:
cho is on a roll nu we het toch over dat containerschip hebben waar is die kanonskogel eigenlijk?
Marchmellow manquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:37 schreef silver-surfer het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHA.... die marchmellowman ken ik niet eens
![]()
Nee!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:39 schreef Magneet het volgende:
eeej slurfer jij hier?
Leuk voor je zeg. Nieuwe start nieuwe kansen !!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:37 schreef O-Ren het volgende:
[..]goed
heel druk....deze week nieuwe sportschool geopend!
Erg gaaf geworden!
klootzakquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:23 schreef Chocobo het volgende:
Die tering BradDie heeft het naar zijn zin hoor. Godver zeg.... Angelina !!
http://www.telegraaf.nl/p(...)ina_wonen_samen.html
de groeten terugquote:Op donderdag 28 juli 2005 15:41 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Leuk voor je zeg. Nieuwe start nieuwe kansen !!![]()
Doe brown maar de groeten van me als je hem ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |