I-Spy24 ben je wel helemaal wakker?quote:Dus verlies ik dan is dit mijn laatste post,verlies jij dan is dit ook je laatste post geweest op FOK of BF2
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:30 schreef Gamedemon het volgende:
als ik game doe ik het voor me plezier, als ik et leuk vind om uit een vliegtuig te springen en me parachute niet te gebruiken dan doe ik dat, zolang ik het leuk vind is het goed
Me = baas..quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Misschien Ursel ? Of krijg je dan op je klote van je baas
werd jij ook van team naar team gegooid? ik zag ook dat je ineens van friend naar enemy ging...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:45 schreef Steeven het volgende:
Ja mensen was leuk, alleen op den duur verloor ik mn concentratie en maakte ik n00bblunders van jewelste.
En I-Spy, niet als kritiek bedoelt, maar als je om een pick-up vraagt en ik land met een bijna volle helikopter vlak bij je moet je wel de heli in en niet weglopen. Weet je hoe lastig het is zo'n ding te parkeren in een vallei
.
We gaan voor 4,- in de maand voor een contractduur voor 3 maanden. Dat zal geregeld worden via een eenmalige overboeking van 12,- op de rekening van degeen die het gaat regelen. Natuurlijk is verspreid beter maar ik heb geen zin om 3x achter mensen aan te lopen dat ze nog moeten betalen en 12,- is nou niet echt een ontzettend groot bedrag.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:23 schreef ursel het volgende:
Me = baas..
Maar moet ff checken hoe en wat. Gaat drukke periode tegemoet (verbouwing pas gekocht huis). Dus zal wel niet veel spelen de komende tijd.
Wat zijn de regels voor deze server?? Stel hij is al betaald en ik wil een keer meedoen, of later bijstappen met betalen??
Dat is inderdaad wel naatje ja, dat auto theme balance..quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:30 schreef jazza het volgende:
[..]
werd jij ook van team naar team gegooid? ik zag ook dat je ineens van friend naar enemy ging...
You've got mailquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:42 schreef escape_nl het volgende:
[dromend]escape morgen al op de Fok! server[dromend]
is dat idd geen beter idee 5EU?quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:41 schreef UnleashMitch het volgende:
Nog 5 members voor 4,- per maand nodig
Of nog eentje als iedereen 5,- per maand betaald
Kan ook maar dan moet we er eerst nog eentje bij krijgen en dan moet het hele rijtje weer opnieuw gevraagd wordenquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:49 schreef jazza het volgende:
is dat idd geen beter idee 5EU?
Donequote:Op donderdag 28 juli 2005 09:55 schreef escape_nl het volgende:
tommie voeg me maar toe op msn, praat wat makkelijker
Voor iedereenquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:07 schreef Razorback het volgende:
Is er voor mij ook nog een plekje vrij in de FOK! clan?
volgens mij wel... wil je ook meedoen met het serveraanbodquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:07 schreef Razorback het volgende:
Is er voor mij ook nog een plekje vrij in de FOK! clan?
Laat het vandaag nog wel ergens weten. Tis niet zozeer dat ik niet wil betalen, maar meer dat het zonde van het geld is als ik sporadisch speel..quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
We gaan voor 4,- in de maand voor een contractduur voor 3 maanden. Dat zal geregeld worden via een eenmalige overboeking van 12,- op de rekening van degeen die het gaat regelen. Natuurlijk is verspreid beter maar ik heb geen zin om 3x achter mensen aan te lopen dat ze nog moeten betalen en 12,- is nou niet echt een ontzettend groot bedrag.
Halverwege instappen is dus eigenlijk niet echt een optie aangezien het toch maar 3 maanden duurtUiteraard kan je wel altijd meespelen en Fok!ers krijgen ten alle tijden voorsprong boven normale buitenstaanders. Het is dus niet zo dat je niet op de server mag komen als je niet betaald heb.
Na die drie maanden gaan we nog wel even kijken hoe het met de animo zit. Afhankelijk van de animo zetten we het project voor of gaan we kijken of we samen met FoD iets kunnen regelen maar goed dat is voor latere zorg
@Escape, laten we binnenkort maar een klein forum opengooien op de site want die chatbox is niet echt de meest makkelijke manier met al die lappen tekstGa er vanmiddag ook wel even naar kijken
No probquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:13 schreef ursel het volgende:
Laat het vandaag nog wel ergens weten. Tis niet zozeer dat ik niet wil betalen, maar meer dat het zonde van het geld is als ik sporadisch speel..Een verbouwing en verhuizing gaan toch voor BF2 helaas...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |