abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:17:04 #51
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_29215720
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jij hebt mail, wij hebben mail, wij halen de link weg, en jij mailt dat je het nooit meer zult doen, case closed lijkt me.
Lijkt mij ook ja.......

Heb je de was al binnen gehaald?
Wat zijn we aan het doen ???
pi_29215738
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef yvonne het volgende:
en jij mailt dat je het nooit meer zult doen, case closed lijkt me.
En de anderen dan?
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:19:42 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29215801
Zoals ik mail kan beoordelen dreigt weeronline alleen maar. Ze moeten zelf natuurlijk ook met bewijzen komen. En ja, dan gaan Oom_Agent, Flugel en een fiks aantal andere users ook nat.

Mijn juristenhubbie zal ons in dat geval met raad en daad terzijde staan...

Ik vind overigens dat weeronline het wel ver doordrijft hoor. Aangeven dat het niet tof is moet voldoende zijn. Als ze de topics volgen weten ze verdomd goed dat het hier om weerliefhebbers gaat en niet om een stel internetcriminelen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_29215949
Boeven Vangen

Gesloten door nikky omdat het in NWS zou horen en de TS daar een ban heeft.

Ten eerste: waarom hoort het in NWS? Er staat niks actueels in. Wellicht zou het in POL kunnen, maar NWS?

Ten tweede: waarom een slotje omdat de TS een ban heeft? Kan er niet over het onderwerp gesproken worden zonder dat de TS mee mag doen of zo?
pi_29215951
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Zoals ik mail kan beoordelen dreigt weeronline alleen maar. Ze moeten zelf natuurlijk ook met bewijzen komen. En ja, dan gaan Oom_Agent, Flugel en een fiks aantal andere users ook nat.

Mijn juristenhubbie zal ons in dat geval met raad en daad terzijde staan...

Ik vind overigens dat weeronline het wel ver doordrijft hoor. Aangeven dat het niet tof is moet voldoende zijn. Als ze de topics volgen weten ze verdomd goed dat het hier om weerliefhebbers gaat en niet om een stel internetcriminelen...
Precies wat ik dacht. Het gaat inderdaad om een dreigement, het lijkt me dat het om bedragen gaat die de moeite van een rechtszaak niet waard zijn voor zo'n bedrijf, kosten-baten verhaal etc.

Maar altijd handig om een jurist in je kennissenkring (of gezin...) te hebben.
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:28:31 #56
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29216061
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:15 schreef Party_P het volgende:
Zo heel vaak heeft SpeedyGJ ze niet gepost. Waren vaak zat ook anderen. Maar aangezien speedy de beheerder is van de DASOO website en zeer actief is op het DASOO topic hier op fok is hij de gebeten hond
Het komt op neer dat de beheerder van de DASOO website + OP gewoon alles moet dokken, denk maar niet dat ik dat toe laat.
Ik ben wel blij dat jullie er voor me zijn en dat jullie voor me op komen
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:31:12 #57
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29216164
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:28 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Het komt op neer dat de beheerder van de DASOO website + OP gewoon alles moet dokken, denk maar niet dat ik dat toe laat.
Lieve schat, dat gaat écht niet gebeuren hoor... Ze dreigen alleen maar om te voorkomen dat je hun mail met een korreltje zout gaat nemen. Ze dienen zelf ook de hand in eigen boezem te steken omdat ze zelf niet afgeschermd hebben dat maar één persoon tegelijkertijd met dezelfde code op de site kan. Daarnaast staat/stond er niets in de policy over het multidistribueren van de betreffende betaalcode... Als ik een filmpje koop bij Jamba voor op m'n mobieltje en dat dan via Bluetooth naar jou overzet kunnen ze mij toch ook geen claim toesturen omdat jíj niet betaald zou hebben?

Bovendien is het nog altijd zo dat wie eist bewijst. Ze dienen een inkomstenderving aan te kunnen tonen voordat de claim gerechtvaardigd is. En toon maar eens aan wíe er allemaal een code gekocht zóu hebben en wat hun werkelijke inkomstendaling is...

Overigens denk ik dat ze juist door het dassoo topic veel extra klanten gegenereerd hebben. Mensen die nu allemaal gaan bellen voor een code als er noodweer in aantocht is. Mensen die de site nooit ontdekt zouden hebben zónder dassoo....

Ik zou hén juist een claim toesturen i.v.m. (bijna) gratis reclame
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:33:10 #58
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_29216223
goh ik heb ook ooit een code geplaatst, moet ik nu 90 cent gaan betalen?

dude dit slaat werkelijk waar nergens op..

boycotten die hap (zodat ze wel veeeeeeeeel meer dan 90 euro per dag mislopen)

en wat speedy betreft.. dat hij meteen als schuldige wordt aangewezen vind ik nog wel het aller aller trieste wat men kan verzinnen
OJAAJOH?
pi_29216255
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Lieve schat, dat gaat écht niet gebeuren hoor... Ze dreigen alleen maar om te voorkomen dat je hun mail met een korreltje zout gaat nemen. Ze dienen zelf ook de hand in eigen boezem te steken omdat ze zelf niet afgeschermd hebben dat maar één persoon tegelijkertijd met dezelfde code op de site kan. Daarnaast staat/stond er niets in de policy over het multidistribueren van de betreffende betaalcode... Als ik een filmpje koop bij Jamba voor op m'n mobieltje en dat dan via Bluetooth naar jou overzet kunnen ze mij toch ook geen claim toesturen omdat jíj niet betaald zou hebben?
Daar zeg je wel iets heel belangrijks: als er niets in de policy stond over het distribueren van de code dan zit weeronline zelf fout. En goed ook.
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:35:46 #60
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_29216294
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:34 schreef Jalu het volgende:

[..]

Daar zeg je wel iets heel belangrijks: als er niets in de policy stond over het distribueren van de code dan zit weeronline zelf fout. En goed ook.
jep, niemand is er hier dan schuldig, alleen weeronline.. want die beschuldigen mensen over iets waar niet eens regels over bestaan.. jammer maar helaas
OJAAJOH?
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:36:31 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29216317
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:34 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ik gok echter dat het inmiddels wél opgenomen is in de policy, en bewijs dan maar eens dat het er éérst niet instond.
  Admin donderdag 28 juli 2005 @ 22:37:32 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29216346
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:15 schreef Party_P het volgende:
Zo heel vaak heeft SpeedyGJ ze niet gepost. Waren vaak zat ook anderen. Maar aangezien speedy de beheerder is van de DASOO website en zeer actief is op het DASOO topic hier op fok is hij de gebeten hond
Kleine correctie, niet op FOK!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_29216377
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik gok echter dat het inmiddels wél opgenomen is in de policy, en bewijs dan maar eens dat het er éérst niet instond.
Daar heb je de KVK voor!

Van de website:

Algemene leveringsvoorwaarden WeerOnline BV

<KNIP>

Deze voorwaarden zijn d.d. 18 oktober 2001 gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel en Fabrieken Centraal Gelderland te Arnhem onder nummer 09123864.

http://www.weeronline.nl/homepage/alglevvoorwaarden.html
pi_29216391
Uhm, niet om het 1 of ander, maar tijdens Big Brother worden de streamcodes hier toch ook uitgedeeld op het forum voor de loggers ? Wat is het beleid van Fok! hier nou in, toestaan tot er gezeur komt ?
  Admin donderdag 28 juli 2005 @ 22:39:08 #65
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29216395
Misschien kunnen jullie dit onderling verder per mail regelen?
Want nu gaan jullie wel heeel erg offtopic
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_29216409
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Roep mij maar op als getuige, en al die anderen uit de DASOO serie. Ik weet opeens heel zeker dat het er zeker niet in stond.
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:39:47 #67
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29216413
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Bovendien is het nog altijd zo dat wie eist bewijst. Ze dienen een inkomstenderving aan te kunnen tonen voordat de claim gerechtvaardigd is. En toon maar eens aan wíe er allemaal een code gekocht zóu hebben en wat hun werkelijke inkomstendaling is...

Overigens denk ik dat ze juist door het dassoo topic veel extra klanten gegenereerd hebben. Mensen die nu allemaal gaan bellen voor een code als er noodweer in aantocht is. Mensen die de site nooit ontdekt zouden hebben zónder dassoo....

Ik zou hén juist een claim toesturen i.v.m. (bijna) gratis reclame
Daar zit idd wel wat in.
Moet ik ze nou wel een mailtje terug sturen of niet, zo ja, wat dan?
Ik ben hier totaal geen held in
  Admin donderdag 28 juli 2005 @ 22:40:13 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29216425
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef gelly het volgende:
Uhm, niet om het 1 of ander, maar tijdens Big Brother worden de streamcodes hier toch ook uitgedeeld op het forum voor de loggers ? Wat is het beleid van Fok! hier nou in, toestaan tot er gezeur komt ?
Geen beleid Gelly, het is niet eerder geconstateerd, ook door wol niet btw

pi_29216433
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef yvonne het volgende:
Lijkt mij een normale discussie over wat er vannavond is gebeurd.
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:40:35 #70
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_29216442
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Daar zit idd wel wat in.
nee, lekker in de stront laten zakken
OJAAJOH?
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:40:35 #71
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_29216443
quote:
Dat is een goede. Daar heb ik toendertijd ook heel dankbaar gebruik van gemaakt en niemand die er over zeurde!
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  Admin donderdag 28 juli 2005 @ 22:40:43 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29216450
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Daar zit idd wel wat in.
Laat je even helpen met een goede mail!!!

pi_29216453
quote:
Daar ruikt het dus wel een beetje naar.
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:41:05 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29216462
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef yvonne het volgende:
Mogen we er een apart topic over openen? Het is idd of-topic voor Feedback, maar er zullen vast anderen zijn die hier wel één en ander over te zeggen hebben.
  Admin donderdag 28 juli 2005 @ 22:41:20 #75
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29216471
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:40 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

nee, lekker in de stront laten zakken
Nee, keurig een nette mail terugsturen , echt, veel beter.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')