Lijkt mij ook ja.......quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt mail, wij hebben mail, wij halen de link weg, en jij mailt dat je het nooit meer zult doen, case closed lijkt me.
En de anderen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:14 schreef yvonne het volgende:
en jij mailt dat je het nooit meer zult doen, case closed lijkt me.
Precies wat ik dacht. Het gaat inderdaad om een dreigement, het lijkt me dat het om bedragen gaat die de moeite van een rechtszaak niet waard zijn voor zo'n bedrijf, kosten-baten verhaal etc.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Zoals ik mail kan beoordelen dreigt weeronline alleen maar. Ze moeten zelf natuurlijk ook met bewijzen komen. En ja, dan gaan Oom_Agent, Flugel en een fiks aantal andere users ook nat.
Mijn juristenhubbie zal ons in dat geval met raad en daad terzijde staan...
Ik vind overigens dat weeronline het wel ver doordrijft hoor. Aangeven dat het niet tof is moet voldoende zijn. Als ze de topics volgen weten ze verdomd goed dat het hier om weerliefhebbers gaat en niet om een stel internetcriminelen...
Het komt op neer dat de beheerder van de DASOO website + OP gewoon alles moet dokken, denk maar niet dat ik dat toe laat.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:15 schreef Party_P het volgende:
Zo heel vaak heeft SpeedyGJ ze niet gepost. Waren vaak zat ook anderen. Maar aangezien speedy de beheerder is van de DASOO website en zeer actief is op het DASOO topic hier op fok is hij de gebeten hond
Lieve schat, dat gaat écht niet gebeuren hoor... Ze dreigen alleen maar om te voorkomen dat je hun mail met een korreltje zout gaat nemen. Ze dienen zelf ook de hand in eigen boezem te steken omdat ze zelf niet afgeschermd hebben dat maar één persoon tegelijkertijd met dezelfde code op de site kan. Daarnaast staat/stond er niets in de policy over het multidistribueren van de betreffende betaalcode... Als ik een filmpje koop bij Jamba voor op m'n mobieltje en dat dan via Bluetooth naar jou overzet kunnen ze mij toch ook geen claim toesturen omdat jíj niet betaald zou hebben?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het komt op neer dat de beheerder van de DASOO website + OP gewoon alles moet dokken, denk maar niet dat ik dat toe laat.
Daar zeg je wel iets heel belangrijks: als er niets in de policy stond over het distribueren van de code dan zit weeronline zelf fout. En goed ook.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, dat gaat écht niet gebeuren hoor... Ze dreigen alleen maar om te voorkomen dat je hun mail met een korreltje zout gaat nemen. Ze dienen zelf ook de hand in eigen boezem te steken omdat ze zelf niet afgeschermd hebben dat maar één persoon tegelijkertijd met dezelfde code op de site kan. Daarnaast staat/stond er niets in de policy over het multidistribueren van de betreffende betaalcode... Als ik een filmpje koop bij Jamba voor op m'n mobieltje en dat dan via Bluetooth naar jou overzet kunnen ze mij toch ook geen claim toesturen omdat jíj niet betaald zou hebben?
jep, niemand is er hier dan schuldig, alleen weeronline.. want die beschuldigen mensen over iets waar niet eens regels over bestaan.. jammer maar helaasquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:34 schreef Jalu het volgende:
[..]
Daar zeg je wel iets heel belangrijks: als er niets in de policy stond over het distribueren van de code dan zit weeronline zelf fout. En goed ook.
Ik gok echter dat het inmiddels wél opgenomen is in de policy, en bewijs dan maar eens dat het er éérst niet instond.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:34 schreef Jalu het volgende:
[..]
Daar zeg je wel iets heel belangrijks: als er niets in de policy stond over het distribueren van de code dan zit weeronline zelf fout. En goed ook.
Kleine correctie, niet op FOK!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:15 schreef Party_P het volgende:
Zo heel vaak heeft SpeedyGJ ze niet gepost. Waren vaak zat ook anderen. Maar aangezien speedy de beheerder is van de DASOO website en zeer actief is op het DASOO topic hier op fok is hij de gebeten hond
Daar heb je de KVK voor!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik gok echter dat het inmiddels wél opgenomen is in de policy, en bewijs dan maar eens dat het er éérst niet instond.
Roep mij maar op als getuige, en al die anderen uit de DASOO serie. Ik weet opeens heel zeker dat het er zeker niet in stond.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik gok echter dat het inmiddels wél opgenomen is in de policy, en bewijs dan maar eens dat het er éérst niet instond.
Daar zit idd wel wat in.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, dat gaat écht niet gebeuren hoor... Ze dreigen alleen maar om te voorkomen dat je hun mail met een korreltje zout gaat nemen. Ze dienen zelf ook de hand in eigen boezem te steken omdat ze zelf niet afgeschermd hebben dat maar één persoon tegelijkertijd met dezelfde code op de site kan. Daarnaast staat/stond er niets in de policy over het multidistribueren van de betreffende betaalcode... Als ik een filmpje koop bij Jamba voor op m'n mobieltje en dat dan via Bluetooth naar jou overzet kunnen ze mij toch ook geen claim toesturen omdat jíj niet betaald zou hebben?
Bovendien is het nog altijd zo dat wie eist bewijst. Ze dienen een inkomstenderving aan te kunnen tonen voordat de claim gerechtvaardigd is. En toon maar eens aan wíe er allemaal een code gekocht zóu hebben en wat hun werkelijke inkomstendaling is...
Overigens denk ik dat ze juist door het dassoo topic veel extra klanten gegenereerd hebben. Mensen die nu allemaal gaan bellen voor een code als er noodweer in aantocht is. Mensen die de site nooit ontdekt zouden hebben zónder dassoo....
Ik zou hén juist een claim toesturen i.v.m. (bijna) gratis reclame![]()
Geen beleid Gelly, het is niet eerder geconstateerd, ook door wol niet btwquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef gelly het volgende:
Uhm, niet om het 1 of ander, maar tijdens Big Brother worden de streamcodes hier toch ook uitgedeeld op het forum voor de loggers ? Wat is het beleid van Fok! hier nou in, toestaan tot er gezeur komt ?
Lijkt mij een normale discussie over wat er vannavond is gebeurd.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef yvonne het volgende:
Misschien kunnen jullie dit onderling verder per mail regelen?
Want nu gaan jullie wel heeel erg offtopic
nee, lekker in de stront laten zakkenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar zit idd wel wat in.
Moet ik ze nou wel een mailtje terug sturen of niet, zo ja, wat dan?
Ik ben hier totaal geen held in
Dat is een goede. Daar heb ik toendertijd ook heel dankbaar gebruik van gemaakt en niemand die er over zeurde!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef gelly het volgende:
Uhm, niet om het 1 of ander, maar tijdens Big Brother worden de streamcodes hier toch ook uitgedeeld op het forum voor de loggers ? Wat is het beleid van Fok! hier nou in, toestaan tot er gezeur komt ?
Laat je even helpen met een goede mail!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar zit idd wel wat in.
Moet ik ze nou wel een mailtje terug sturen of niet, zo ja, wat dan?
Ik ben hier totaal geen held in
Daar ruikt het dus wel een beetje naar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef gelly het volgende:
Mogen we er een apart topic over openen? Het is idd of-topic voor Feedback, maar er zullen vast anderen zijn die hier wel één en ander over te zeggen hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:39 schreef yvonne het volgende:
Misschien kunnen jullie dit onderling verder per mail regelen?
Want nu gaan jullie wel heeel erg offtopic
Nee, keurig een nette mail terugsturen , echt, veel beter.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
nee, lekker in de stront laten zakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |