Nee, mail dient privé te blijven tenslotte. Ik ga ook niet de mailtjes met users posten natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeker geen kans op dat je de reactie van weeronline even hier laat zien??
Uiteraard hebben ze gelijk....quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, mail dient privé te blijven tenslotte. Ik ga ook niet de mailtjes met users posten natuurlijk..
Maar het was een nette mail waarin ze ons erop attendeerden en dat ze het niet tof vonden. En gelijk hebben ze.
Vroeg ik mezelf ook al af idd...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:22 schreef KillerDream het volgende:
Aangezien we het toch over dit onderwerp hebben.
Stond er in de mail ook iets over het publiseren van screenshots van de desbetreffende webapplicatie?
Je haalt de woord uit mij mondquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Zou lastig kunnen worden. Want de gratis site 'wetteronline' geeft praktisch hetzelfde beeld. Zou dus betekenen dat de mod's bij elk plaatje moeten gaan zoeken of het een gratis óf betaalradar is. Tijdens noodweer is dat vrijwel niet te doen. Bovendien komen sommige betaalradarplaatjes via andere sites binnen, hoe moeten wíj dan weten dat het eigenlijk een betaalradar is?
Lijkt me overdreven.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, er zijn klachten geweest, sommige codes werden door meer dan 100 man bekeken, even snel gerekend scheelt dat dus al 90 euro per dag aan inkomsten (minimaal).
Proef ik daar nog enige frustratie over een zekere ondertitel?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
En FOK! is weer eens roomser dan de paus.
Het scheelt ze 90 euro per dag. En hoeveel duizenden euro's krijgen ze verder wèl binnen?
Zo kan je alles krom recht praten natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het scheelt ze 90 euro per dag. En hoeveel duizenden euro's krijgen ze verder wèl binnen?
Het zou ze 90 euro per dag schelen als al die 100 mensen anders zelf zouden gaan bellen voor een code.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
En FOK! is weer eens roomser dan de paus.
Huh? Wat voor mail Speed?quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke ik kreeg net een hele leuke mail binnen.
Ik vind het best maaaaaaaaaaaaaaaar.
Waarom nemen jullie godverdomme nu pas actie terwijl jullie blijkbaar al wisten dat het iligaal was.
Na 1/2 misschien wel 3 jaar dit te hebben gedaan krijgen WIJ DASOO USERS op de kop terwijl jullie dit eerder hadden kunnen behandelen.
Daarnaast snap ik ook niet waarom weeronline hier NU pas mee aan komt.
Kortom, ik ben fout geweest oke geef ik toe maar ik hoop niet dat de schade in de 100den euro's moeten gaan lopen, als dat wel gebeurd maar ik hier zeker werk van.
Er lopen 87478243723723-en topics dank je.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke ik kreeg net een hele leuke mail binnen.
Ik vind het best maaaaaaaaaaaaaaaar.
Waarom nemen jullie godverdomme nu pas actie terwijl jullie blijkbaar al wisten dat het iligaal was.
Na 1/2 misschien wel 3 jaar dit te hebben gedaan krijgen WIJ DASOO USERS op de kop terwijl jullie dit eerder hadden kunnen behandelen.
Daarnaast snap ik ook niet waarom weeronline hier NU pas mee aan komt.
Kortom, ik ben fout geweest oke geef ik toe maar ik hoop niet dat de schade in de 100den euro's moeten gaan lopen, als dat wel gebeurd maar ik hier zeker werk van.
Ik weet wel zeker dat er meer mensen waren die wel codes posten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef yvonne het volgende:
jij hebt besloten de code vrij te geven.
Hey, waarom heeft Fok eigenlijk moderators? Immers, iedereen besluit zelf wat er in het forum geschreven wordt, dat staat allemaal los van Fok...quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er lopen 87478243723723-en topics dank je.
Ik heb ook geen idee waarom ze er nu pas mee komen, maar we ondernemen wel de gevraagde actie,
Jep, je bent fout geweest, no big deal,
en dat schade verhaal staat los van FOK, jij hebt besloten de code vrij te geven.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:52 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er meer mensen waren die wel codes posten.
Geeft schoorvoetend toe....quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:52 schreef KillerDream het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er meer mensen waren die wel codes posten.
Heb jij geen mail gehad dan??quote:Op donderdag 28 juli 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Huh? Wat voor mail Speed?
Moet jij nu de schade gaan betalen???
87478243723723-enquote:Op donderdag 28 juli 2005 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er lopen 87478243723723-en topics dank je.
Ik heb ook geen idee waarom ze er nu pas mee komen, maar we ondernemen wel de gevraagde actie,
Jep, je bent fout geweest, no big deal,
en dat schade verhaal staat los van FOK, jij hebt besloten de code vrij te geven.
En toch zijn mods vrijwilligers die niet altijd alles zienquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hey, waarom heeft Fok eigenlijk moderators? Immers, iedereen besluit zelf wat er in het forum geschreven wordt, dat staat allemaal los van Fok...
Dan heb jij niet op de link geklikt voor de policy.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:00 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hey, waarom heeft Fok eigenlijk moderators? Immers, iedereen besluit zelf wat er in het forum geschreven wordt, dat staat allemaal los van Fok...
Hmm, ga je hier ook dubbele codes uit halen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
(hiervoor ga ik alle delen langs om te kijken wie de users zijn die hebben geplaast en hoeveel.)
Tuurlijk overdrijf ikquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb jij geen mail gehad dan??
Nou ik ga die mail ook niet plaatsen want dat is ook illigaal.
Voeg me maar toe op msn.
[..]
87478243723723-en
Beetje te overdreven, maar ik ben zeker niet de enige die een code hebben geplaast.
Daarnaast heb ik misschien zo'n 5 tot 10X een code geplaast (hiervoor ga ik alle delen langs om te kijken wie de users zijn die hebben geplaast en hoeveel.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |