Er is een ander topic voor dat soort posts, is het nou zo moeilijk om mensen een laatste eer te gunnen in zo'n condoleance-topic - er is genoeg ruimte elders.quote:
In dat topic post ik dan ook volop. Het mag echter wel gezegd worden dat je wel heel hysterisch bezig bent in dat topic. Let je wel een beetje op jezelf?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is een ander topic voor dat soort posts, is het nou zo moeilijk om mensen een laatste eer te gunnen in zo'n condoleance-topic - er is genoeg ruimte elders.
dat heet vakantieperiodequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:38 schreef dwerg het volgende:
Dat heet losser modereren, SCH. En het gaat perfect zo. Lekker los. Heerlijk. Klooi maar wat aan, who cares.
nee, maar er zijn meerdere mods op vakantie, en niet iedere mod heeft altijd tijd om ook een ander forum bij te houden.. Het was een opmerking in het algemeen.quote:
Afgelopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:38 schreef dwerg het volgende:
Dat heet losser modereren, SCH. En het gaat perfect zo. Lekker los. Heerlijk. Klooi maar wat aan, who cares.
discriminatie? pardon? heb je de reportage gezien? er waren serieus alleen mensen met een negroide uiterlijk (negers) te zien die aan het plunderen waren. in de eerste instantie een aantal negroide dames, daarna een paar negroide mannen, en daarna nogmaals, en nogmaals. de politieagent was overigens ook negroide.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:32 schreef Conflict het volgende:
Goed topic zo, laten we het hierbij laten!
Als je nog meer over zoiets te vertellen hebt, probeer dan een wat betere OP te maken, zonder discriminatie bijvoorbeeld
Achter de camera stond gewoon een blanke, en ook even later loopt er een blanke met korte broek naar links. Dus er waren niet alleen zwarte mensen daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef -erwin- het volgende:
plunderende negers in new orleans
[..]
discriminatie? pardon? heb je de reportage gezien? er waren serieus alleen mensen met een negroide uiterlijk (negers) te zien die aan het plunderen waren. in de eerste instantie een aantal negroide dames, daarna een paar negroide mannen, en daarna nogmaals, en nogmaals. de politieagent was overigens ook negroide.
Ik zal de sluitpost aanpassen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef -erwin- het volgende:
plunderende negers in new orleans
[..]
discriminatie? pardon? heb je de reportage gezien? er waren serieus alleen mensen met een negroide uiterlijk (negers) te zien die aan het plunderen waren. in de eerste instantie een aantal negroide dames, daarna een paar negroide mannen, en daarna nogmaals, en nogmaals. de politieagent was overigens ook negroide.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:08 schreef Conflict het volgende:
Oversight, ik heb dat bustopic gesloten omdat ik het persoonlijk niet zo netjes vind. Ik heb het wel even aangekaart bij de FA's en ik heb ook gevraagd of dat Gratis bellen topic weer geopend kan worden.
maar ik kan nog steeds niet reagerenquote:
mijn opmerking zag slechts op de mensen die aan het plunderen waren. niet op de mensen die over straat aan het wandelen waren op een rustige door de weekse dag.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Achter de camera stond gewoon een blanke, en ook even later loopt er een blanke met korte broek naar links. Dus er waren niet alleen zwarte mensen daar.![]()
Vandaar ook de TTquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef -erwin- het volgende:
dat het een neger was is daar verder niet relevant voor.
Dan had je dat er ook niet bij moeten vermelden, als het niet relevant is, druiloor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:56 schreef -erwin- het volgende:
ik vond het wel vermakelijk om te zien hoe die plunderaar aangepakt werd. dat het een neger was is daar verder niet relevant voor.
ok, je punt is duidelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:57 schreef -erwin- het volgende:
[..]
mijn opmerking zag slechts op de mensen die aan het plunderen waren. niet op de mensen die over straat aan het wandelen waren op een rustige door de weekse dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |