Robben speelt inmiddels bij Chelsea...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:53 schreef Cruoninga het volgende:
Ik beloof dat ik vanaf nu af en toe zal langskomen in o.a. het PSV-topic, ben ook wel benieuwd hoe het nu met Robben gaat enzo
Als ik vroeger zulke opmerkingen ging beredeneren riep Fulton (vroeger ja) altijd zjoerentje dqt hij die Groninger eens wat humor bij moest brengenquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Robben speelt inmiddels bij Chelsea...![]()
voor de beste newbee !quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:18 schreef snellejelle het volgende:
goede awards zegjammer dat ik (nog) niet veel in VBL kom, komend seizoen misschien
Hoe lang nog?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 08:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Stemmen kan nog steeds...
ah neequote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:18 schreef snellejelle het volgende:
goede awards zegjammer dat ik (nog) niet veel in VBL kom, komend seizoen misschien
Cadiz logo in die van: kenner van de Spaanse competitie als ik die win!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:10 schreef Yeahinho het volgende:
Kun je me al iets door laten schemeren DD?
Bij een aantal awards moet ik een plaatje van de winnaar erin verwerken enzo.
Tong's computerkennis in ogenschouw nemend zal het wel iets langer kunnen gaan duren....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Van tijdelijke aard Tong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |