quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:32 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Op basis waarvan wordt er eigenlijk bepaald welke clubs hun eigen award krijgen? Bij een bepaald aantal vertegenwoordigende users? Volgens mij springt PSV niet echt boven een aantal andere clubs uit namelijk.
Oftewel, zie mij creatief zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:26 schreef Yeahinho het volgende:
Komt goed, ik heb al iets bedacht. Nu nog even 783 icoontjes maken
.
Allemaal maar nomineren voor de Etienne Shew-Atjon-award dan. Een domme reactie is trouwens wat anders dan een verkeerde veronderstelling.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Wat een domme reactie.
In de OP van het PSV-topic zie je de avatars van zo'n kleine 20 regulars die zeer regelmatig hun gezicht laten zien. Daarom heen zwermt een hele groep van af en toe posters, newbies en anderen.
"Volgens mij springt PSV niet echt boven een aantal andere clubs uit namelijk" Pfff![]()
Dat en in mijn beleving is VBL toch voornamelijk een ajax-kliek, die zullen wel wat nadrukkelijker aanwezig zijn danquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
Cruoninga komt ongetwijfeld - net als ik - nooit in die psv-topics.
Ik beloof dat ik vanaf nu af en toe zal langskomen in o.a. het PSV-topic, ben ook wel benieuwd hoe het nu met Robben gaat enzoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat je maar eens vaker een rondje langs de topics moet maken Cruoninga.
dat is het leven overal loopt die ajaxkliek rondquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:45 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat en in mijn beleving is VBL toch voornamelijk een ajax-kliek, die zullen wel wat nadrukkelijker aanwezig zijn dan![]()
je vergeet Top Oss bijnaquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:17 schreef Yeahinho het volgende:
Wees gerust... Volendam, Fortuna en MVV zijn nog veel kanslozer dan GAE.
Daar zijn (gelukkig) geen Fok!users fan van...quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar zijn (gelukkig) geen Fok!users fan van...
Kijk eens naar de genomineerden voor de San Marino-award, en je weet waarom ik Volendam, Fortuna en MVV noemde.
Heracles is al jaren niet meer te vinden op 666, toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:34 schreef Zapper het volgende:
[..]
En daar ga je een heel seizoen trouw voor naar het Heracles-stadion.
Bij deze een boycot.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Heracles is al jaren niet meer te vinden op 666, toch?
Er kan nog een week gestemd worden. Dus duurt het nog minimaal een week voordat de uitslag bekend gemaakt zal worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:08 schreef DeTolk het volgende:
De uitslagen zijn nog niet bekend?, dan kijk ik volgende week nog wel ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |